![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Het Tv programma op één dus.
Gisteren laatste aflevering dacht ik. Niet alles gezien, toch enkele bedenkingen. Als tv programma was het wel te doen vond ik. De manier waarop er met moeilijk handelbare jongeren omgegaan werd was wel tekenend voor deze tijd. Uit de fragmenten die ik gezien heb bleek wat mij betreft, dat er twee jongeren bijwaren waarvan ik vond, dat hun gedrag dringend moest bijgestuurd worden, met name: "Nabil en Melissa" Ze werden af en toe wel eens gewezen op hun tekortkomingen, maar zonder verder gevolg. Op het einde kreeg iedereen, ook Nabil en Melissa een aplaus voor hun prestatie. Volgens mij is dat dus, wat er in onze huidige maatschappij teveel gebeurd. Men zegt dat men zich goed moet gedragen. Indien men dit niet doet wordt er wel een opmerking gemaakt, maar blijven de maatregelen uit. Soms wordt ongepast gedrag integendeel zelfs nog beloond. Begrijp ik dus niet? Laatst gewijzigd door satiper : 1 november 2006 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Had ik ook maar een tv
|
![]() |
![]() |