![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
Iedereen haat mij daar gelijk de pest (Blokkers dus), en wil mij levenslang laten bannen (sinds vanmorgen ben ik daar weer geband). Maar vandaag er staat alweer een topic: "Het is hier maar stil" en dan duikt iedereen hier weer op, om me weer naar ginderen te krijgen, om me daar dan weer te laten bannen. Een echte carrousel en een zotte klucht is het daar ![]() Maar zolang ze op mij blijven k*kken, weet ik dat ik goed zit. Ik zou het veel erger vinden moesten ze het niet doen ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer, u heeft meer in uw mars. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik wou toch eens weten of ge gene blok-manie begint te krijgen.. Een testje: Wat is het eerste wat ge hier in ziet: ![]() Zag ge: Het Vlaams Blok staan? Dan mja.. is het stillekes tijd voor ne dokter Of zag ge: Een naam van een winkelketen? Dan is er nog geen probleem ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar geen nood: mijn webstek begint vorm te krijgen. Daar zie je nog wie de ouwe Piano is en waarom ik zo gehaat wordt ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() De énige reden waarom het zo stil is op PI, is omdat jij de boel daar zó verziekt hebt, dat een aantal mensen wegblijven!!
steeds maar nieuwe posting met afgezaagde, nietszeggende onderwerpen Je bent er nog fier op ook... het doet me toch plezier dat je ook hier kritiek krijgt omwille van je fixatie! en hier ben je dan nog relatief beleefd en rustig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bedankt voor de gratis reclame
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij denkt dan nog dat hij op die manier mensen kan herbekeren, en hij meent het goed zulle, maar elke keer als hij eraan begint, ben ik toch zeker dat ik de juiste keuze gemaakt heb. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat geloof je nu toch zelf niet, zeker ??? ![]() Wie duikt hier dan op om je weer naar ginder te krijgen ??? Dat zou ik graag eens weten... En dat het daar gisteren zo stil was heeft er alles mee te maken dat het daar de laatste dagen gewoon niet meer aangenaam was door alle flamewars die je weer doelbewust uitlokte. Misschien heb je er niet op gelet, maar zowat alle berichten die daar de laatste dagen verschenen waren ofwel van jou, ofwel van Wilfried ofwel van Radicaal. En Wilfried en Radicaal reageerden dan nog enkel op jouw provocaties. Van anderen was er bijna niks meer te merken toen jij daar nog binnenmocht. Gelukkig is de toestand zich daar aan het normaliseren,en kan er weer ees normaal gepraat worden.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we eens terug on topic gaan.
Zwarte Zondag, 12 jaar later.... wat is er veranderd? Even kijken : De vreemdelingen stromen massaal toe naar onze contreien. Ze zorgen voor overlast, stijgende criminaliteit en onveiligheid. Onze sociale-steunstructuren betalen pakken geld aan buitenlanders die hier gewoon komen zitten en kunnen het financieel niet meer aan. Bovenop de legale instroom van vreemdelingen komen er pakken illegalen bij. De politici doen alsof hun neus bloedt en er niets aan de hand is. De vreemdelingen worden ondanks hun slecht gedrag in de watten gelegd. De autochtone bevolking wordt serieus gediscrimineerd ten opzichte van de vreemdelingen. De rode draad? Het Vlaams Blok blijft groeien, reeds 12 jaar lang, zonder interruptie. Zwarte Zondag, 12 jaar later.... wat is er veranderd? NIETS ! |
![]() |
![]() |