![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
ik snap het niet
een burka dient om een vrouw lelijker en onaantrekkelijker voor mannen te maken. maar nu werkt het averechts want door de burka zie ik de snor niet meer en krijg ik eerder stijve tollie |
|
|
#2 |
|
|
D®ßu©©a©â,¬ schreef: > ik snap het niet > > een burka dient om een vrouw lelijker en onaantrekkelijker voor mannen > te maken. > > maar nu werkt het averechts > > want door de burka zie ik de snor niet meer en krijg ik eerder stijve tollie Koop dan ook zo'n Groen Boekje, dan weet je tenminste dat je "boerka" moet spellen. |
|
|
#3 |
|
|
Swiebertje wrote:
> D®ßu©©a©â,¬ schreef: > >> ik snap het niet >> >> een burka dient om een vrouw lelijker en onaantrekkelijker voor mannen >> te maken. >> >> maar nu werkt het averechts >> >> want door de burka zie ik de snor niet meer en krijg ik eerder stijve tollie > > Koop dan ook zo'n Groen Boekje, dan weet je tenminste dat je "boerka" > moet spellen. Ach, burka's in Uruzgan oogt wat consequenter dan boerka's in Uruzgan, maar als jij het zegt... Wordt het nu ook Etienne Oerka? http://nl.wikipedia.org/wiki/Etienne_Urka |