![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Geo55" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op 14 Nov 2006 13:06:46 -0000, schreef > [email protected]er (Picolo Papo) : > >>Een 68-jarige kerkdief die de voorbije dertig jaar al zestien keer is >>veroordeeld, verschijnt weer voor de correctionele rechtbank in Kortijk. >> >>De man moet zich nu verantwoorden voor 24 diefstallen van relikwieën en >>heiligenbeelden uit kerken in heel ons land, onder meer uit Kortrijk, >>Peer, Destelbergen, Ham en Steenokkerzeel. >> >>In maart was hij opgepakt in Ingelmunster met een misboek. Dat gebeurde >>amper een half jaar na zijn vrijlating voor 59 andere kerkdiefstallen. >> >>Het openbaar ministerie vraagt drie jaar cel voor de man. > > 't ja wat moet die man beginnen ? Hij heeft heel ze leven niets anders > gedaan en is nu te houd om nog een andere stiel aan te leren ;-) Zo'n krapul zouden ze het marrokkaanse ereburgerchap moeten aanbieden :)) |
![]() |
#2 |
|
![]() Op Tue, 14 Nov 2006 09:44:51 -0500 (EST), schreef Anonyma
<[email protected]> : >>>Een 68-jarige kerkdief die de voorbije dertig jaar al zestien keer is >>>veroordeeld, verschijnt weer voor de correctionele rechtbank in Kortijk. >>> >>>De man moet zich nu verantwoorden voor 24 diefstallen van relikwieën en >>>heiligenbeelden uit kerken in heel ons land, onder meer uit Kortrijk, >>>Peer, Destelbergen, Ham en Steenokkerzeel. >>> >>>In maart was hij opgepakt in Ingelmunster met een misboek. Dat gebeurde >>>amper een half jaar na zijn vrijlating voor 59 andere kerkdiefstallen. >>> >>>Het openbaar ministerie vraagt drie jaar cel voor de man. >> >> 't ja wat moet die man beginnen ? Hij heeft heel ze leven niets anders >> gedaan en is nu te houd om nog een andere stiel aan te leren ;-) > >Zo'n krapul zouden ze het marrokkaanse ereburgerchap moeten aanbieden :)) Och ik vind het gewoon veel tamtam voor 2 x niets ;-( Hetzelfde feit had enkele decenniën geleden niet eens het nieuws gehaald. Soms krijg ik de indruk dat de media met een grote angst zit van hun publiek te verliezen en dat sommige zelf een moord zouden plegen om toch maar iets in de gazet (en op TV) te kunnen zetten.. Ik ben het stilaan moe en kijk nog amper's naar het nieuws. Soms zet ik 's nachts de TV aan mijn bed effe aan als ik niet snel terug in slaap geraak en dat kijk ik eens ergens naar een fonograaf journaal; voor de rest.. ...Eigenaardig toch..Ik merk op dat hoe meer technische middelen de mens heeft hoe minderwaardig de inhoud. Net als de meeste films van tegenwoordig : een opvolging van (fantastische) trucs en effecten maar een script die geen 2 op 10 punten haalt ;-( -- De groetjes, Georges www.geo55.be |