![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Marrokkaans-Belgische Halima Chechaïma, tevens kandidate op de lijst van het extreem-linkse pvda+, en tegelijk ex-vriendinnetje van gangster Bilal Oul Haj, lijkt de favoriete kandidate te zijn om tot miss België 2007 te worden verkozen.
Ze had ook oneindige vetes met de eredames tijdens haar miss Brussel verkiezing en heeft een grote mond ( haalde uit naar Veronique De Kock ). En straks zou die madam België moeten vertegenwoordigen. Waar is de tijd? Ze staat op nummer 18 in de reeks kandidaten. Niet eens de mooiste. Maar dat is terzijde. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als die verkozen wordt, dan scheelt er toch iets aan smaak bij sommige mensen.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de enige reden waarom ze verkozen zal worden (en dat zal ze) is omdat ze een halfbloed is.
Ik vind trouwens de andere redenen niet relevant voor een schoonheidswedstrijd (behalve dat ze inderdaad niet de knapste is). |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Inderdaad Hellfiger.
@Antoon: Wat is het probleem? Wie is trouwens 'Bilal Oul Haj' ? En de verhalen over die vetes komen van ? Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 15 november 2006 om 16:03. |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Mijn keuze is de nr. 16
De rest mag zich komen melden in willekeurige volgorde met een tussentijd van drie dagen ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de miss-verkiezingen zijn tegenwoordig een onderdeel van het multicultureel links complot om de Westerse samenleving te ondermijnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Inderdaad. Ik hoop dat die wint. Lekker fout, doch normaal.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig zie ik weinig "binnenlandse politiek" in deze draad.
In maatschappelijke diskussies, zou ik wel zeggen: waar gaan we naar toe als de wijven van klein links al mee gaan doen met die dingen ... |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het ex-lief van een gangster minister van justitie kan worden, zie ik niet in waarom deze trezebees geen miss België zou kunnen worden...
![]() Heeft daar trouwens niemand een foto of filmke van? |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nr. 12 is mijn favoriet. Ik heb verder niet gekeken, maar het zijn vast 'toevallig' weer evenveel Vlaamse als Waalse meisjes of niet? Van politieke correctheid gesproken.
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hebben ze bij die verkiezingen misschien ook quota over het percentage allochtonen? (zie de Lijn)
Laatst gewijzigd door Jarno : 15 november 2006 om 17:09. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, ! ![]() Net zoals al die Pitta bars, die komen er eerst om onze nationale friet industrie weg te drukken, en daarna, ons collectief ziek te makken met vette pitta's, ![]() Als ons adders dichtgeslibt zitten, kruipt de 5' kollone vanonder den toog, en pleegt een putsh. (Da is wa anders als Hitler met zijnen bierkelder hé !) ![]() Ne mens moet nekeer kunnen lachen hé. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Echt knap is ze idd niet maar als ik naar die foto's kijk zie ik eigelijk maar weinig knappe vrouwen staan. Misschien een stuk of 3-4 die nog een beetje meevallen.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten andere. Een moslimma die meedoet aan een missverkiezing en een grote mond heeft. Hebben jullie liever dat ze in een boerka over de straat wandelt in Molenbeek? Wellicht wel. Het enigste wat erger is dan een niet-geïntegreerde moslim (wat men daar ook over verstaat) is zeker een geïntegreerde. Tss
|
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat er per provincie ook voorverkiezingen waren.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() En van wie krijgt ze zeker geen stem???
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Als ze zo plezant muziek kan promoten op TV als Goele Liekes sex dan mag ze een huwelijksaanzoek doen. Ik zal er over nadenken ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Allez, begint allemaal al maar te esemessen voor n°18 ![]() Als de beste wint, wint ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |