![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() 06/02/2007
20u @ Geuzenhuis Kantienberg 9 9000 Gent Voordracht: Creationisme/ Intelligent Design Prof. Dr. Johan Breackman ( UGent) GRATIS www.echtvrij.be Laatst gewijzigd door vincent.HVV : 4 januari 2007 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() 't is Braeckman.
Ik heb al horen vertellen over muziekgroepen die een opleg van € 1000 vragen als hun naam verkeerd op de affiche gedrukt staat.
Laatst gewijzigd door netslet : 4 januari 2007 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och ja, een schrijffout, kan gebeuren. Neemt niet weg dat die man uiterst intelligent is en zijn lezingen/geschriften meer dan de moeite waard zijn. Zijn artikelen in het tijdschrift "Wonder en is gheen Wonder" zijn ware pareltjes van redeneervermogen. Ik kijk er alvast naar uit.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 januari 2007 om 08:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Heb eigenlijk nog niets van hem gelezen. Ik heb wel zijn naam al een paar keer horen vallen.
Overtuigde ID-ers schuif ik trouwens steeds deze cartoon voor: ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Toon hem eens, ik wil hem dan wel eens zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben eens geweest naar een voordracht van Johan Braeckman in Leuven.
Hij is misschien wel in het verkeerde land geboren. Hier in België leeft het debat van I.D. niet zo sterk (behalve bij lunatics �* la Kaffer). In de V.S., waar het debat tussen creationisten en evolutionaristen veel sterker woedt zou Prof. Braeckman echt wel een strijdtopic kunnen aanwenden. In de RKKerk leeft het debat niet, wegens de wetenschappelijke logica van de evolutietheorie en omdat Genesis niet wordt gelezen als een kosmologisch traktaat.
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan het begin van de 21° eeuw vind ik eerder het tegendeel bevreemdend...