![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Gisterochtend had ik de eer te gast te zijn op het Koning Willem I
college in Den Bosch, om daar uitleg te geven over twee dingen: 1) Waarom zou je als jongere moeten stemmen 2) Waar staat de VVD voor en waarom zouden jongeren VVD moeten stemmen. De toehoorders waren een dertigtal Meiden (ja, met hoofdletter!) die het KMBO secretarieel medewerker volgden. Ik vind het altijd erg leuk om voor dit soort groepen te staan. Je wordt gedwongen om politiek tot de essentie terug te brengen en verschrikkelijk duidelijk te zijn. En geloof me, voor veel politici is dat een enorme uitdaging. Maar wat ook leuk is is dat, als je de juiste snaar weet te raken, deze jongerenm tegelijkertijd w?heel g?teresseerd zijn in waar de politiek voor staat. Al die politici die zeggen dat jongeren niks met politiek op hebben die kletsen uit hun nek. Alleen moet je het wel zo brengen dat jongeren ook snappen waar je het over hebt. Ik was dan ook verschrikkelijk blij toen de lerares zei, ok, het is voorbij, de meiden zeiden: "Hoezo voorbij? Nu al? Het is net zo leuk!".. Kijk, dan zit je op het goeie spoor. Een paar meiden zouden me nog mailen, ik ben benieuwd of ze het ook echt gaan doen. Ik hoop nog eens een keer terug te mogen komen daar, hopenlijk zit ik dan in de Tweede Kamer. Dit soort gesprekken zouden politici veel vaker moeten doen. Marcel Lücht Kandidaat kamerlid VVD www.marcellucht.nl |
|
|
#2 |
|
|
<knip zelfpromotie>
Hardstikke mooi van je, Marcel. Wat wilde je zeggen? |
|
|
#3 |
|
|
Marcel Lücht wrote:
> Gisterochtend had ik de eer te gast te zijn op het Koning Willem I > college in Den Bosch, om daar uitleg te geven over twee dingen: > 1) Waarom zou je als jongere moeten stemmen > 2) Waar staat de VVD voor en waarom zouden jongeren VVD moeten > stemmen. > De toehoorders waren een dertigtal Meiden (ja, met hoofdletter!) die > het KMBO secretarieel medewerker volgden. > Ik vind het altijd erg leuk om voor dit soort groepen te staan. Je > wordt gedwongen om politiek tot de essentie terug te brengen en > verschrikkelijk duidelijk te zijn. En geloof me, voor veel politici is > dat een enorme uitdaging. Maar wat ook leuk is is dat, als je de > juiste snaar weet te raken, deze jongerenm tegelijkertijd w?heel > g?teresseerd zijn in waar de politiek voor staat. Al die politici die > zeggen dat jongeren niks met politiek op hebben die kletsen uit hun > nek. Alleen moet je het wel zo brengen dat jongeren ook snappen waar > je het over hebt. > Ik was dan ook verschrikkelijk blij toen de lerares zei, ok, het is > voorbij, de meiden zeiden: "Hoezo voorbij? Nu al? Het is net zo > leuk!".. Kijk, dan zit je op het goeie spoor. Een paar meiden zouden > me nog mailen, ik ben benieuwd of ze het ook echt gaan doen. Ik hoop > nog eens een keer terug te mogen komen daar, hopenlijk zit ik dan in > de Tweede Kamer. Dit soort gesprekken zouden politici veel vaker > moeten doen. > > Marcel Lücht > Kandidaat kamerlid VVD > www.marcellucht.nl Je doet je naam eer aan, hoille vaten klinken het hardst! -- -- Ubbo Jozi@sse 'Het publiek wil geleid worden door beroemdheden met karakter. Die zijn er niet' (Hocus Pas) 'Stalen denkramen, daar houd ik niet van, ze sluiten nooit. ( Kwetal) |
|
|
#4 |
|
|
On Fri, 17 Nov 2006 13:34:22 +0100, "Ubbe Jozi@sse" <Gustaaf@
Schokland.nl> wrote: >Marcel Lücht wrote: >> Gisterochtend had ik de eer te gast te zijn op het Koning Willem I >> college in Den Bosch, om daar uitleg te geven over twee dingen: >> 1) Waarom zou je als jongere moeten stemmen >> 2) Waar staat de VVD voor en waarom zouden jongeren VVD moeten >> stemmen. >> De toehoorders waren een dertigtal Meiden (ja, met hoofdletter!) die >> het KMBO secretarieel medewerker volgden. >> Ik vind het altijd erg leuk om voor dit soort groepen te staan. Je >> wordt gedwongen om politiek tot de essentie terug te brengen en >> verschrikkelijk duidelijk te zijn. En geloof me, voor veel politici is >> dat een enorme uitdaging. Maar wat ook leuk is is dat, als je de >> juiste snaar weet te raken, deze jongerenm tegelijkertijd w?heel >> g?teresseerd zijn in waar de politiek voor staat. Al die politici die >> zeggen dat jongeren niks met politiek op hebben die kletsen uit hun >> nek. Alleen moet je het wel zo brengen dat jongeren ook snappen waar >> je het over hebt. >> Ik was dan ook verschrikkelijk blij toen de lerares zei, ok, het is >> voorbij, de meiden zeiden: "Hoezo voorbij? Nu al? Het is net zo >> leuk!".. Kijk, dan zit je op het goeie spoor. Een paar meiden zouden >> me nog mailen, ik ben benieuwd of ze het ook echt gaan doen. Ik hoop >> nog eens een keer terug te mogen komen daar, hopenlijk zit ik dan in >> de Tweede Kamer. Dit soort gesprekken zouden politici veel vaker >> moeten doen. >> >> Marcel Lücht >> Kandidaat kamerlid VVD >> www.marcellucht.nl > >Je doet je naam eer aan, hoille vaten klinken het hardst! > >-- En wat heb jij de meiden beloofd ? Gebakken Lucht ??? Met vriendelijke groet, Niekie |
|
|
#5 |
|
|
niekie :
> En wat heb jij de meiden beloofd ? > Gebakken Lucht ??? > Met vriendelijke groet, > Niekie Leer lezen theemuts. fd |
|
|
#6 |
|
|
niekie wrote:
> On Fri, 17 Nov 2006 13:34:22 +0100, "Ubbe Jozi@sse" <Gustaaf@ > Schokland.nl> wrote: > >> Marcel Lücht wrote: >>> Gisterochtend had ik de eer te gast te zijn op het Koning Willem I >>> college in Den Bosch, om daar uitleg te geven over twee dingen: >>> 1) Waarom zou je als jongere moeten stemmen >>> 2) Waar staat de VVD voor en waarom zouden jongeren VVD moeten >>> stemmen. >>> De toehoorders waren een dertigtal Meiden (ja, met hoofdletter!) die >>> het KMBO secretarieel medewerker volgden. >>> Ik vind het altijd erg leuk om voor dit soort groepen te staan. Je >>> wordt gedwongen om politiek tot de essentie terug te brengen en >>> verschrikkelijk duidelijk te zijn. En geloof me, voor veel politici >>> is dat een enorme uitdaging. Maar wat ook leuk is is dat, als je de >>> juiste snaar weet te raken, deze jongerenm tegelijkertijd w?heel >>> g?teresseerd zijn in waar de politiek voor staat. Al die politici >>> die zeggen dat jongeren niks met politiek op hebben die kletsen uit >>> hun nek. Alleen moet je het wel zo brengen dat jongeren ook snappen >>> waar je het over hebt. >>> Ik was dan ook verschrikkelijk blij toen de lerares zei, ok, het is >>> voorbij, de meiden zeiden: "Hoezo voorbij? Nu al? Het is net zo >>> leuk!".. Kijk, dan zit je op het goeie spoor. Een paar meiden zouden >>> me nog mailen, ik ben benieuwd of ze het ook echt gaan doen. Ik hoop >>> nog eens een keer terug te mogen komen daar, hopenlijk zit ik dan in >>> de Tweede Kamer. Dit soort gesprekken zouden politici veel vaker >>> moeten doen. >>> >>> Marcel Lücht >>> Kandidaat kamerlid VVD >>> www.marcellucht.nl >> >> Je doet je naam eer aan, hoille vaten klinken het hardst! >> >> -- > En wat heb jij de meiden beloofd ? > Gebakken Lucht ??? > Met vriendelijke groet, > Niekie Nee, niets; ik beloof geen dingen die ik niet kan waarmaken. -- -- Ubbo Jozi@sse 'Het publiek wil geleid worden door beroemdheden met karakter. Die zijn er niet' (Hocus Pas) 'Stalen denkramen, daar houd ik niet van, ze sluiten nooit. ( Kwetal) |
|
|
#7 |
|
|
Marcel Lücht stelde de volgende uitleg voor :
KNIP in oefening zelfbevrediging > Marcel Lücht > Kandidaat kamerlid VVD > www.marcellucht.nl Zeg gebakken luchtfiguur, ga jij eens lekker in je eigen onaneerhoekje zitten en verschoon ons van je holle retoriek, ja? -- Fuck you, fuck you and fuck you! Who's next? |
|
|
#8 |
|
|
On Fri, 17 Nov 2006 13:45:30 +0100, "Ubbe Jozi@sse" <Gustaaf@
Schokland.nl> wrote: >niekie wrote: >> On Fri, 17 Nov 2006 13:34:22 +0100, "Ubbe Jozi@sse" <Gustaaf@ >> Schokland.nl> wrote: >> >>> Marcel Lücht wrote: >>>> Gisterochtend had ik de eer te gast te zijn op het Koning Willem I >>>> college in Den Bosch, om daar uitleg te geven over twee dingen: >>>> 1) Waarom zou je als jongere moeten stemmen >>>> 2) Waar staat de VVD voor en waarom zouden jongeren VVD moeten >>>> stemmen. >>>> De toehoorders waren een dertigtal Meiden (ja, met hoofdletter!) die >>>> het KMBO secretarieel medewerker volgden. >>>> Ik vind het altijd erg leuk om voor dit soort groepen te staan. Je >>>> wordt gedwongen om politiek tot de essentie terug te brengen en >>>> verschrikkelijk duidelijk te zijn. En geloof me, voor veel politici >>>> is dat een enorme uitdaging. Maar wat ook leuk is is dat, als je de >>>> juiste snaar weet te raken, deze jongerenm tegelijkertijd w?heel >>>> g?teresseerd zijn in waar de politiek voor staat. Al die politici >>>> die zeggen dat jongeren niks met politiek op hebben die kletsen uit >>>> hun nek. Alleen moet je het wel zo brengen dat jongeren ook snappen >>>> waar je het over hebt. >>>> Ik was dan ook verschrikkelijk blij toen de lerares zei, ok, het is >>>> voorbij, de meiden zeiden: "Hoezo voorbij? Nu al? Het is net zo >>>> leuk!".. Kijk, dan zit je op het goeie spoor. Een paar meiden zouden >>>> me nog mailen, ik ben benieuwd of ze het ook echt gaan doen. Ik hoop >>>> nog eens een keer terug te mogen komen daar, hopenlijk zit ik dan in >>>> de Tweede Kamer. Dit soort gesprekken zouden politici veel vaker >>>> moeten doen. >>>> >>>> Marcel Lücht >>>> Kandidaat kamerlid VVD >>>> www.marcellucht.nl >>> >>> Je doet je naam eer aan, hoille vaten klinken het hardst! >>> >>> -- >> En wat heb jij de meiden beloofd ? >> Gebakken Lucht ??? >> Met vriendelijke groet, >> Niekie > >Nee, niets; ik beloof geen dingen die ik niet kan waarmaken. > >-- Die "bazen" van je doen dat wel. Met vriendelijke groet, Niekie |
|
|
#9 |
|
|
niekie wrote:
> On Fri, 17 Nov 2006 13:45:30 +0100, "Ubbe Jozi@sse" <Gustaaf@ > Schokland.nl> wrote: > >> niekie wrote: >>> On Fri, 17 Nov 2006 13:34:22 +0100, "Ubbe Jozi@sse" <Gustaaf@ >>> Schokland.nl> wrote: >>> >>>> Marcel Lücht wrote: >>>>> Gisterochtend had ik de eer te gast te zijn op het Koning Willem I >>>>> college in Den Bosch, om daar uitleg te geven over twee dingen: >>>>> 1) Waarom zou je als jongere moeten stemmen >>>>> 2) Waar staat de VVD voor en waarom zouden jongeren VVD moeten >>>>> stemmen. >>>>> De toehoorders waren een dertigtal Meiden (ja, met hoofdletter!) >>>>> die het KMBO secretarieel medewerker volgden. >>>>> Ik vind het altijd erg leuk om voor dit soort groepen te staan. Je >>>>> wordt gedwongen om politiek tot de essentie terug te brengen en >>>>> verschrikkelijk duidelijk te zijn. En geloof me, voor veel >>>>> politici is dat een enorme uitdaging. Maar wat ook leuk is is >>>>> dat, als je de juiste snaar weet te raken, deze jongerenm >>>>> tegelijkertijd w?heel g?teresseerd zijn in waar de politiek voor >>>>> staat. Al die politici die zeggen dat jongeren niks met politiek >>>>> op hebben die kletsen uit hun nek. Alleen moet je het wel zo >>>>> brengen dat jongeren ook snappen waar je het over hebt. >>>>> Ik was dan ook verschrikkelijk blij toen de lerares zei, ok, het >>>>> is voorbij, de meiden zeiden: "Hoezo voorbij? Nu al? Het is net zo >>>>> leuk!".. Kijk, dan zit je op het goeie spoor. Een paar meiden >>>>> zouden me nog mailen, ik ben benieuwd of ze het ook echt gaan >>>>> doen. Ik hoop nog eens een keer terug te mogen komen daar, >>>>> hopenlijk zit ik dan in de Tweede Kamer. Dit soort gesprekken >>>>> zouden politici veel vaker moeten doen. >>>>> >>>>> Marcel Lücht >>>>> Kandidaat kamerlid VVD >>>>> www.marcellucht.nl >>>> >>>> Je doet je naam eer aan, hoille vaten klinken het hardst! >>>> >>>> -- >>> En wat heb jij de meiden beloofd ? >>> Gebakken Lucht ??? >>> Met vriendelijke groet, >>> Niekie >> >> Nee, niets; ik beloof geen dingen die ik niet kan waarmaken. >> >> -- > Die "bazen" van je doen dat wel. > Met vriendelijke groet, > Niekie Wist niet dat ik een baas had, dacht dat alleen honden bazen hadden. -- -- Ubbo Jozi@sse 'Het publiek wil geleid worden door beroemdheden met karakter. Die zijn er niet' (Hocus Pas) 'Stalen denkramen, daar houd ik niet van, ze sluiten nooit. ( Kwetal) |
|
|
#10 |
|
|
<Marcel Lücht> schreef in bericht news:[email protected]... > De toehoorders waren een dertigtal Meiden (ja, met hoofdletter!) die > het KMBO secretarieel medewerker volgden. > Ik was dan ook verschrikkelijk blij toen de lerares zei, ok, het is > voorbij, de meiden zeiden: "Hoezo voorbij? Nu al? Het is net zo > leuk!" Tja, over het algemeen zijn die lokalen ook van een slechte airco voorzien. Dan kan ik me ook wel voorstellen dat ze nog wel even wilden blijven zitten om wat lucht te krijgen, inplaats weer naar die bedompte ruimtes terug te keren. Ben jij trouwens degene die in dat spotje meespeelt, achter het rooster, met die verfrissingspastilles? |
|
|
#11 |
|
|
el misti wrote:
> <knip zelfpromotie> > > Hardstikke mooi van je, Marcel. > > Wat wilde je zeggen? > > Je stelt me ongelofelijk teleur. JayJBee "nl.politiek... weet je nog" |
|
|
#12 |
|
|
Esizkur wrote:
> <Marcel Lücht> schreef in bericht > news:[email protected]... >> De toehoorders waren een dertigtal Meiden (ja, met hoofdletter!) die >> het KMBO secretarieel medewerker volgden. > >> Ik was dan ook verschrikkelijk blij toen de lerares zei, ok, het is >> voorbij, de meiden zeiden: "Hoezo voorbij? Nu al? Het is net zo >> leuk!" > > Tja, over het algemeen zijn die lokalen ook van een slechte airco voorzien. > Dan kan ik me ook wel voorstellen dat ze nog wel even wilden blijven zitten > om wat lucht te krijgen, inplaats weer naar die bedompte ruimtes terug te > keren. > > Ben jij trouwens degene die in dat spotje meespeelt, achter het rooster, met > die verfrissingspastilles? > > Hij kiest zijn scholen uit. Da's evident. JayJBee "Maar die reacties uit de ng op hem vallen me tegen" |