![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() 105 Teletekst za 18 nov
Dit was nu de hele opzet van de fundamentalistische gerefoormeerd kliek die nu in de regering zit, geef de mensen armoede en ze onderwerpen zich wel weer aan de kerk *************************************** Meer mensen vragen kerk om hulp *************************************** ` Het aantal mensen dat bij de kerk om hulp vraagt,neemt toe.Dat blijkt uit cijfers van de hulpverleningsinstantie Kerk in Actie over 2005.In één jaar is het aantal hulpvragen toegenomen met eenderde.De protestantse kerken kregen in 2005 in totaal 11.000 hulpverzoeken. De meeste hulpzoekenden vragen om geld of voedsel.Veel mensen vragen ook hulp bij het invullen van formulieren,omdat ze verstrikt raken in de bureaucratie. Deze week berichtten het CBS en het SCP dat de armoede dit jaar,na jarenlange groei,een omslagpunt heeft bereikt.Dat is volgens de onderzoeksbureaus vooral te danken aan de economische groei. *************************************** volgende nieuws financieel sport |
![]() |
#2 |
|
![]() Ikke schreef: > 105 Teletekst za 18 nov > > Dit was nu de hele opzet van de fundamentalistische gerefoormeerd kliek die > nu in de regering zit, geef de mensen armoede en ze onderwerpen zich wel > weer aan de kerk > > *************************************** > Meer mensen vragen kerk om hulp > > *************************************** > ` Het aantal mensen dat bij de kerk om > hulp vraagt,neemt toe.Dat blijkt uit > cijfers van de hulpverleningsinstantie > Kerk in Actie over 2005.In één jaar is > het aantal hulpvragen toegenomen met > eenderde.De protestantse kerken kregen > in 2005 in totaal 11.000 hulpverzoeken. > > De meeste hulpzoekenden vragen om geld > of voedsel.Veel mensen vragen ook hulp > bij het invullen van formulieren,omdat > ze verstrikt raken in de bureaucratie. > > Deze week berichtten het CBS en het SCP > dat de armoede dit jaar,na jarenlange > groei,een omslagpunt heeft bereikt.Dat > is volgens de onderzoeksbureaus vooral > te danken aan de economische groei. > *************************************** > volgende nieuws financieel sport Ikke van mij mag jij stikke! |
![]() |
#3 |
|
![]() Ikke had uiteengezet :
> 105 Teletekst za 18 nov > > Dit was nu de hele opzet van de fundamentalistische gerefoormeerd kliek die > nu in de regering zit, geef de mensen armoede en ze onderwerpen zich wel weer > aan de kerk > > *************************************** > Meer mensen vragen kerk om hulp > > *************************************** > ` Het aantal mensen dat bij de kerk om > hulp vraagt,neemt toe.Dat blijkt uit > cijfers van de hulpverleningsinstantie > Kerk in Actie over 2005.In één jaar is > het aantal hulpvragen toegenomen met > eenderde.De protestantse kerken kregen > in 2005 in totaal 11.000 hulpverzoeken. > > De meeste hulpzoekenden vragen om geld > of voedsel.Veel mensen vragen ook hulp > bij het invullen van formulieren,omdat > ze verstrikt raken in de bureaucratie. > > Deze week berichtten het CBS en het SCP > dat de armoede dit jaar,na jarenlange > groei,een omslagpunt heeft bereikt.Dat > is volgens de onderzoeksbureaus vooral > te danken aan de economische groei. > *************************************** > volgende nieuws financieel sport Is natuurlijk wel erg ver gezocht, maar in ieder geval voor de kerken weer mooi meegenomen. Ik neem aan dat de kerken de hulp pro deo aanbieden. -- v |
![]() |
#4 |
|
![]() "Eppo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ikke had uiteengezet : >> 105 Teletekst za 18 nov >> >> Dit was nu de hele opzet van de fundamentalistische gerefoormeerd kliek >> die nu in de regering zit, geef de mensen armoede en ze onderwerpen zich >> wel weer aan de kerk >> >> *************************************** >> Meer mensen vragen kerk om hulp >> >> *************************************** >> ` Het aantal mensen dat bij de kerk om >> hulp vraagt,neemt toe.Dat blijkt uit >> cijfers van de hulpverleningsinstantie >> Kerk in Actie over 2005.In één jaar is >> het aantal hulpvragen toegenomen met >> eenderde.De protestantse kerken kregen >> in 2005 in totaal 11.000 hulpverzoeken. >> >> De meeste hulpzoekenden vragen om geld >> of voedsel.Veel mensen vragen ook hulp >> bij het invullen van formulieren,omdat >> ze verstrikt raken in de bureaucratie. >> >> Deze week berichtten het CBS en het SCP >> dat de armoede dit jaar,na jarenlange >> groei,een omslagpunt heeft bereikt.Dat >> is volgens de onderzoeksbureaus vooral >> te danken aan de economische groei. >> *************************************** >> volgende nieuws financieel sport > > Is natuurlijk wel erg ver gezocht, maar in ieder geval voor de kerken weer > mooi meegenomen. Hebben de kerken in het verleden niet bewezen dat hun niets tever gaat als het om zieltjes winnen gaat, en JP is gewoon een fundi gristen dat is wel bekend. > Ik neem aan dat de kerken de hulp pro deo aanbieden. > > -- > v > > |
![]() |
#5 |
|
![]() "Ikke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] bel.net... > > "Eppo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Ikke had uiteengezet : > >> 105 Teletekst za 18 nov > >> > >> Dit was nu de hele opzet van de fundamentalistische gerefoormeerd kliek > >> die nu in de regering zit, geef de mensen armoede en ze onderwerpen zich > >> wel weer aan de kerk > >> > >> *************************************** > >> Meer mensen vragen kerk om hulp > >> > >> *************************************** > >> ` Het aantal mensen dat bij de kerk om > >> hulp vraagt,neemt toe.Dat blijkt uit > >> cijfers van de hulpverleningsinstantie > >> Kerk in Actie over 2005.In één jaar is > >> het aantal hulpvragen toegenomen met > >> eenderde.De protestantse kerken kregen > >> in 2005 in totaal 11.000 hulpverzoeken. > >> > >> De meeste hulpzoekenden vragen om geld > >> of voedsel.Veel mensen vragen ook hulp > >> bij het invullen van formulieren,omdat > >> ze verstrikt raken in de bureaucratie. > >> > >> Deze week berichtten het CBS en het SCP > >> dat de armoede dit jaar,na jarenlange > >> groei,een omslagpunt heeft bereikt.Dat > >> is volgens de onderzoeksbureaus vooral > >> te danken aan de economische groei. > >> *************************************** > >> volgende nieuws financieel sport > > > > Is natuurlijk wel erg ver gezocht, maar in ieder geval voor de kerken weer > > mooi meegenomen. > > Hebben de kerken in het verleden niet bewezen dat hun niets tever gaat als > het om zieltjes winnen gaat, en JP is gewoon een fundi gristen dat is wel > bekend. > > > Ik neem aan dat de kerken de hulp pro deo aanbieden. Ik ben niet christelijk.Maar in mijn woonplaats doen de gezamelijke kerken de inzameling van voedse;pakketten voor armeren.Denk je dat elke dominee of priester achter Balkenende aan loopt?Sorry,dan heb je het goed verkeerd. > > -- |
![]() |
#6 |
|
![]() "han krol" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ikke" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] bel.net... >> >> "Eppo" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Ikke had uiteengezet : >> >> 105 Teletekst za 18 nov >> >> >> >> Dit was nu de hele opzet van de fundamentalistische gerefoormeerd >> >> kliek >> >> die nu in de regering zit, geef de mensen armoede en ze onderwerpen > zich >> >> wel weer aan de kerk >> >> >> >> *************************************** >> >> Meer mensen vragen kerk om hulp >> >> >> >> *************************************** >> >> ` Het aantal mensen dat bij de kerk om >> >> hulp vraagt,neemt toe.Dat blijkt uit >> >> cijfers van de hulpverleningsinstantie >> >> Kerk in Actie over 2005.In één jaar is >> >> het aantal hulpvragen toegenomen met >> >> eenderde.De protestantse kerken kregen >> >> in 2005 in totaal 11.000 hulpverzoeken. >> >> >> >> De meeste hulpzoekenden vragen om geld >> >> of voedsel.Veel mensen vragen ook hulp >> >> bij het invullen van formulieren,omdat >> >> ze verstrikt raken in de bureaucratie. >> >> >> >> Deze week berichtten het CBS en het SCP >> >> dat de armoede dit jaar,na jarenlange >> >> groei,een omslagpunt heeft bereikt.Dat >> >> is volgens de onderzoeksbureaus vooral >> >> te danken aan de economische groei. >> >> *************************************** >> >> volgende nieuws financieel sport >> > >> > Is natuurlijk wel erg ver gezocht, maar in ieder geval voor de kerken > weer >> > mooi meegenomen. >> >> Hebben de kerken in het verleden niet bewezen dat hun niets tever gaat >> als >> het om zieltjes winnen gaat, en JP is gewoon een fundi gristen dat is wel >> bekend. >> >> > Ik neem aan dat de kerken de hulp pro deo aanbieden. > > Ik ben niet christelijk.Maar in mijn woonplaats doen de gezamelijke kerken > de inzameling van voedse;pakketten voor armeren.Denk je dat elke dominee > of > priester achter Balkenende aan loopt?Sorry,dan heb je het goed verkeerd. Maar de nieuwe zieltjes zijn maar wat welkom, een afkeuring tav dit kabinet hoor ik ook niet komen uit de kerken. >> > -- > > |
![]() |
#7 |
|
![]() "Sjoerd Rapper" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... Ikke schreef: > 105 Teletekst za 18 nov > > Dit was nu de hele opzet van de fundamentalistische gerefoormeerd kliek > die > nu in de regering zit, geef de mensen armoede en ze onderwerpen zich wel > weer aan de kerk > > *************************************** > Meer mensen vragen kerk om hulp > > *************************************** > ` Het aantal mensen dat bij de kerk om > hulp vraagt,neemt toe.Dat blijkt uit > cijfers van de hulpverleningsinstantie > Kerk in Actie over 2005.In één jaar is > het aantal hulpvragen toegenomen met > eenderde.De protestantse kerken kregen > in 2005 in totaal 11.000 hulpverzoeken. > > De meeste hulpzoekenden vragen om geld > of voedsel.Veel mensen vragen ook hulp > bij het invullen van formulieren,omdat > ze verstrikt raken in de bureaucratie. > > Deze week berichtten het CBS en het SCP > dat de armoede dit jaar,na jarenlange > groei,een omslagpunt heeft bereikt.Dat > is volgens de onderzoeksbureaus vooral > te danken aan de economische groei. > *************************************** > volgende nieuws financieel sport Ikke van mij mag jij stikke! ==================== Inderdaad, het rechtse antwoord. Mag je van mij van het dak vallen, als ik tijd heb wil ik er zelfs nog Bij helpen. |
![]() |
#8 |
|
![]() > Ik ben niet christelijk.Maar in mijn woonplaats doen de gezamelijke kerken > de inzameling van voedse;pakketten voor armeren.Denk je dat elke dominee > of > priester achter Balkenende aan loopt?Sorry,dan heb je het goed verkeerd. Ik zie dat helaas niet in de stemmen. Een meer echt christelijke partij zou dan opstaan en veel stemmen trekken. |
![]() |
#9 |
|
![]() Ikke wrote:
> 105 Teletekst za 18 nov > > Dit was nu de hele opzet van de fundamentalistische gerefoormeerd kliek die > nu in de regering zit, geef de mensen armoede en ze onderwerpen zich wel > weer aan de kerk Precies. > > *************************************** > Meer mensen vragen kerk om hulp > > *************************************** > ` Het aantal mensen dat bij de kerk om > hulp vraagt,neemt toe.Dat blijkt uit > cijfers van de hulpverleningsinstantie > Kerk in Actie over 2005.In één jaar is > het aantal hulpvragen toegenomen met > eenderde.De protestantse kerken kregen > in 2005 in totaal 11.000 hulpverzoeken. > > De meeste hulpzoekenden vragen om geld > of voedsel.Veel mensen vragen ook hulp > bij het invullen van formulieren,omdat > ze verstrikt raken in de bureaucratie. > > Deze week berichtten het CBS en het SCP > dat de armoede dit jaar,na jarenlange > groei,een omslagpunt heeft bereikt.Dat > is volgens de onderzoeksbureaus vooral > te danken aan de economische groei. > *************************************** > volgende nieuws financieel sport > > -- Steven |
![]() |
#10 |
|
![]() Eppo wrote:
> Ikke had uiteengezet : >> 105 Teletekst za 18 nov >> >> Dit was nu de hele opzet van de fundamentalistische gerefoormeerd kliek die >> nu in de regering zit, geef de mensen armoede en ze onderwerpen zich wel weer >> aan de kerk >> >> *************************************** >> Meer mensen vragen kerk om hulp >> >> *************************************** >> ` Het aantal mensen dat bij de kerk om >> hulp vraagt,neemt toe.Dat blijkt uit >> cijfers van de hulpverleningsinstantie >> Kerk in Actie over 2005.In één jaar is >> het aantal hulpvragen toegenomen met >> eenderde.De protestantse kerken kregen >> in 2005 in totaal 11.000 hulpverzoeken. >> >> De meeste hulpzoekenden vragen om geld >> of voedsel.Veel mensen vragen ook hulp >> bij het invullen van formulieren,omdat >> ze verstrikt raken in de bureaucratie. >> >> Deze week berichtten het CBS en het SCP >> dat de armoede dit jaar,na jarenlange >> groei,een omslagpunt heeft bereikt.Dat >> is volgens de onderzoeksbureaus vooral >> te danken aan de economische groei. >> *************************************** >> volgende nieuws financieel sport > > Is natuurlijk wel erg ver gezocht, maar in ieder geval voor de kerken > weer mooi meegenomen. Nee, dit is niet ver gezocht. Dit is echt onderdeel van de ideologie van Balkenende. > Ik neem aan dat de kerken de hulp pro deo aanbieden. > -- Steven |