![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ik stem SP .
De ratten van het CDA en VVD zijn een stelletje...? Kom maar met vuilspuiterij dat zijn juist de CDA en VVD stemmers die de boel afzeiken. Dus we stemmen allemaal SP SP SP. Geef ze eens de kans om hun beloven waar te maken. CDA en VVD nu de boel niet weer ....?????? Wil |
![]() |
#2 |
|
![]() ************************************************** **********************
"D 812" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] t.nl... > Ik stem SP . > De ratten van het CDA en VVD zijn een stelletje...? > > Kom maar met vuilspuiterij dat zijn juist de CDA en VVD stemmers die de > boel afzeiken. > > Dus we stemmen allemaal SP SP SP. > > Geef ze eens de kans om hun beloven waar te maken. > Proest, iedereen die dankzij zijn opleiding begrijpt dat jij hier "beloften" bedoelt weet wel beter.... |
![]() |
#3 |
|
![]() "D 812" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] t.nl... > Ik stem SP . > De ratten van het CDA en VVD zijn een stelletje...? > > Kom maar met vuilspuiterij dat zijn juist de CDA en VVD stemmers die de > boel afzeiken. > > Dus we stemmen allemaal SP SP SP. > > Geef ze eens de kans om hun beloven waar te maken. > 0031 slaat dan een pleefiguur in de moderne wereld. Nieuw communistisch bolwerk. vrgr david |
![]() |
#4 |
|
![]() "Jip" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > ************************************************** ********************** > "D 812" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] t.nl... >> Ik stem SP . >> De ratten van het CDA en VVD zijn een stelletje...? >> >> Kom maar met vuilspuiterij dat zijn juist de CDA en VVD stemmers die de >> boel afzeiken. >> >> Dus we stemmen allemaal SP SP SP. >> >> Geef ze eens de kans om hun beloven waar te maken. >> > > Proest, iedereen die dankzij zijn opleiding begrijpt dat jij hier > "beloften" bedoelt weet wel beter.... >Ja je HEEFT weer gelijk.( Had) (heb) ze hebben weer gelijk) Sorry |
![]() |
#5 |
|
![]() On Sat, 18 Nov 2006 10:05:01 +0100, "david dirkse"
<[email protected]> wrote: >0031 slaat dan een pleefiguur in de moderne wereld. >Nieuw communistisch bolwerk. welnee David, zij zijn bij linx ook wel met hun tijd meegegaan. het wordt tijd dat jij net als ik ook met je lul gaat stemmen op die kinky Agnes Kant. het lijkt me een goede zaak dat zij aangaande de gezondheidszorg, mede gezien ons beider leeftijd ![]() Cheers, Pieter |
![]() |
#6 |
|
![]() "Jip" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > ************************************************** ********************** > "D 812" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] t.nl... >> Ik stem SP . >> De ratten van het CDA en VVD zijn een stelletje...? >> >> Kom maar met vuilspuiterij dat zijn juist de CDA en VVD stemmers die de >> boel afzeiken. >> >> Dus we stemmen allemaal SP SP SP. >> >> Geef ze eens de kans om hun beloven waar te maken. >> > > Proest, iedereen die dankzij zijn opleiding begrijpt dat jij hier > "beloften" bedoelt weet wel beter.... Elitair beest ben je dus, ik werk niet graag voor jullie. |
![]() |
#7 |
|
![]() <PieterW> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 18 Nov 2006 10:05:01 +0100, "david dirkse" > <[email protected]> wrote: > >>0031 slaat dan een pleefiguur in de moderne wereld. >>Nieuw communistisch bolwerk. > > welnee David, zij zijn bij linx ook wel met hun tijd meegegaan. > het wordt tijd dat jij net als ik ook met je lul gaat stemmen op die > kinky Agnes Kant. > het lijkt me een goede zaak dat zij aangaande de gezondheidszorg, mede > gezien ons beider leeftijd ![]() > de keren dat ik Agnes op het scherm mocht aanschouwen zag ik een schreeuwlelijk. vrgr David |