![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat er nog geen topic over bestaat. Of die "jongeren" zelf joods, moslims,... staat er niet bij, het lijkt me dat het "autochtonen" waren. Ik hoop dat iedereen dit walgelijk vindt
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 18 november 2006 om 19:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Verknoeide post.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 18 november 2006 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Waren die jongeren op weg naar een jeugdcafé? Jongeren mogen wegens hun godsdienstregels toch geen alcohol drinken? Ik denk dat die jongeren naar een theehuis gingen... ofwel waren het geen jongeren maar autochtonen... Niet duidelijk hier hoor...
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Als het allochtonen waren geweest waren de slachtoffers nu dood geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu nog even wachten op het minimaliseren en zeggen dat het bij allochtonen erger is blablablabla
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Verdorie, het wordt hoog tijd dat we lessen nazisme gaan leren, want we kunnen altijd en onverwacht een examen krijgen, als ik het zo lees. En als we gebuisd zijn ...
Jammer dat we niet meer weten over de identiteit van de slachtoffers, want met deze gegevens weten we nog niets. Er staat dat de skinheads met 15 enkele jongeren aanvielen en dat 1 een gebroken neus heeft. Met hoeveel waren de slachtoffers? Dat kan ik er ook niet uit opmaken. Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 november 2006 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() misschien waren het "redskins" ??
Iedereen kent de linkse verdraagzaamheid en wie het nazisme niet ondubbelzinnig veroordeelt is meteen "verdacht" De 15 redskins zagen dat de jongeren een nazi-insigne droegen ofzo en zijn beginnen vragen stellen over de nazi's Toen de jongeren niet vertelden wat de redskins wilden horen, is het geweld begonnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ja, natuurlijk is het bij allochtonen nog veel erger, nietwaar mischien?Als die op je lijf springen met een stuk of vijftien, mag je gelukkig zijn dat je er met en gebroken neus vanaf komt.Vraag het maar eens aan Guido DeMoor onderandere, die keer waren ze "maar" met zes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() uw belachelijke posting lijkt op de koran: ge kunt er van maken wat ge wilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() En kunt u eens zeggen waarom? Het is niet omdat ik mijn posts verknoei dat ik onzin uitkraam?
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gustaaf is nog maar pas terug en hij doet al moeilijk........
Voor de moedwilligen die het bericht niet "konden" lezen ......: Skinheads vallen jongeren aan in Beerse Een groepje skinheads heeft vrijdagavond in Beerse twee twintigers lastig gevallen. Ze vernielden de fietsen van de jongens en deelden hevige klappen uit, waardoor een slachtoffer een gebroken neus opliep en minstens een week werkonbekwaam is, meldt het parket van Turnhout. Jongens lastiggevallen Het incident gebeurde op het Kerkplein in Beerse. Een groep van vijftien skinheads hing er omstreeks 22.30 uur wat rond. Twee van hen spraken plots de twee passerende fietsers aan. De jongeren woonden in de buurt en waren op weg naar een jeugdcafé in Beerse. Nederlander De skinheads stelden enkele vragen rond neonazisme. Toen er voor hen geen bevredigend antwoord volgde, gingen ze de jongemannen met de blote vuist te lijf. De politie kon de twee skinheads één uit het Nederlandse Spijkenisse en één uit Antwerpen, later op de avond oppakken. Het duo wordt voor de Turnhoutse onderzoeksrechter geleid. Satisfied, Gustaaf ??
![]() |
#15 |
|
![]() Ik vraag mij wel af hoe die twee gasten in staat waren die zo snel te tellen?
![]() Het is toch een rare zaak hé, "niet bevredigd" ![]()
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Mannekes mannekes;Ik(vb)keur zoiets al helemaal niet goed.Zoiets hoort niet en daarmee uit.
Dit is één van de redenen waarom ik van skinheads niet teveel moeten weten ook. Maar laat wezen;ik denk dat er meer zaken gebeuren door allochtone mensen dan van skinheads. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Toch maar een akelig ras, die neonazi's.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Is dat de nieuwe definitie van een neonazi ofwat? "Iemand die een nare ervaring heeft gehad met buitenlanders." Ik dacht van niet..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |