![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Michael Richards, bekent als Kramer in de TV serie Seinfeld, is in opspraak gekomen omdat hij tijdens een on-stage comedy in een club zich racistisch uitliet over twee gasten, jammer alleen voor hem dat het opgenomen werd via een videofoon(of hoe je die dingen ook noemt)
Click hier Dus de zoveelste amerikaanse tv persoonlijkheid die nu publiekelijk door het stof gaat. Laatst gewijzigd door Nussbaum : 22 november 2006 om 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() hilarisch
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens, ik ben niet ingelogd of niet gerigistreert en toch kan ik het zien...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community. To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allé, kan iemand de racistische opmerking hier eens neerpennen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarop reageert Richards: Shut up! 50 Years ago, we'd have you upside down with a fuckin' fork up your ass. (algemeen gelach in het publiek) man uit het publiek: That's uncalled for. Richards (opgewonden): You can talk, you can talk, you can talk! You're brave now motherfucker. Throw his ass out, he's a nigger, he's a nigger, he's a nigger! A nigger, look there's a nigger iemand uit het publiek: Oh my God. Richards (kalm): oooh ... oooh (gelach in het publiek) All right you see, this shocks you. It shocks you to see what's buried beneath you, stupid motherfuckers. man uit het publiek: That was uncalled for. Richards: What was uncalled for? It's uncalled for you to interrupt my ass, you cheap motherfucker. You guys have been talking, and talking, and talking. onverstaanbare reactie uit het publiek Richards: I don't know, I don't know, I don't know. They're gonna arrest me for calling a black man a nigger? En dan beledigen ze elkaar nog een tijdje maar buiten nog 1 opmerking van zowel Richards als de man uit het publiek wat later wordt er niets meer over huidskleur gezegd.
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 22 november 2006 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och als ge alles gelooft wat men schrijft zijn alle bekende Amerikanen racistische zwartzakken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=9XfzptmKhlk
Hierzie gewoon effe verder zoeken op youtube voor ongeregistreerde filmpjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Richards is een 32ste of 33ste graads vrijmetselaar. Niet dat dat er echt toedoet, toch even vermelden.
http://www.srmason-sj.org/web/journa...03/casalou.htm http://www.srmason-sj.org/council/jo...marsellos.html Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 november 2006 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarvoor dank. |
|
![]() |
![]() |