![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() ze komt vanaf maandag in de Tweede Kamer!!!!!!
|
![]() |
#2 |
|
![]() "D®ßu©©a©€" <D®ßu©©a©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > ze komt vanaf maandag in de Tweede Kamer!!!!!! Lachuh..... |
![]() |
#3 |
|
![]() In message <[email protected]>, D®ßu©©a©
wrote: > ze komt vanaf maandag in de Tweede Kamer!!!!!! Weet je, ik geloof 't gewoon. |
![]() |
#4 |
|
![]() D®ßu©©a©¤ in <[email protected]> :
> ze komt vanaf maandag in de Tweede Kamer!!!!!! Die Wilders toch ook? Groet, Peter -- mailto ![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Edmund wrote:
> > In message <[email protected]>, D®ßu©©a© >> ze komt vanaf maandag in de Tweede Kamer!!!!!! > > Weet je, ik geloof 't gewoon. Ja mooi, maar wie is dat dan? Post ze in deze groep of zo? Wat voor nick heeft ze dan? Is het misschien... nee, dat kan niet. Of toch... (J) |
![]() |
#6 |
|
![]() Op Thu, 23 Nov 2006 18:40:35 +0100 schreef D®ßu©©a©€
<D®ßu©©a©[email protected]>: >ze komt vanaf maandag in de Tweede Kamer!!!!!! Das goed nieuws, dan hoeven we Gonnie van Oudenalle niet te missen. Ray __ Kortom de SP is een idiote,rancuneuze kutpartei. (René Peters (CDA) in nl.politiek) |
![]() |
#7 |
|
![]() "D®ßu©©a©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > ze komt vanaf maandag in de Tweede Kamer!!!!!! Je lult uit je nek, voorkeurstemmen worden pas maandag aanstaande bekend gemaakt. Joep -- Posted by news://news.nb.nu |
![]() |
#8 |
|
![]() D®ßu©©a©€ wrote:
> ze komt vanaf maandag in de Tweede Kamer!!!!!! Ik heb liever de Roy van Zuidewijn in de tweede Kamer. -- Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel na het zuur blijft het hier guur wie goed doet, die goed ontmoet gebruiker van Suse 10.0 is turbo |