![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat!
Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. Groetjes, Barbarossa |
![]() |
#2 |
|
![]() "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. > > Groetjes, > Barbarossa Geert is niet gek, had hij met die blaaskaken die alléén maar uitzijn op een goed betaalde baan, samen gaan "werken" dan was er binnen die 'haatzaaiende club' binnen no time oorlog uitgebroken! Maar felicitaties met behaald resultaat zijn op z'n plaats, maar ikzelf ben er niet blij mee. Joep -- Posted by news://news.nb.nu |
![]() |
#3 |
|
![]() "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. Dat denk ik niet anders hadden ze zelf ook wel een paar zetels gehaald, en dat is dus niet gebeurd. Dan kan je de anderen met hun ruzie verleden er maar beter buiten laten. Vr gr Jaap > > Groetjes, > Barbarossa > > |
![]() |
#4 |
|
![]() "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. > > Groetjes, > Barbarossa > En laten we nou maar hopen dat er eens één zo'n islamitisch jongetje 17 maagden in het vooruitzicht ziet en met Wilders samen op de bus stapt. Extreem rechts moet voorgoed worden afgestraft. Volgens de normen en waarden van Balkellende mag de doodstraf in uitzonderlijke gevallen toch worden toegepast? Iemand van zijn kabinet heeft daar volgens mij toch wel een kleine bijdrage aan geleverd. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Joepie" <J@pie> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. > > > > Groetjes, > > Barbarossa > > Geert is niet gek, had hij met die blaaskaken die alléén maar > uitzijn op een goed betaalde baan, samen gaan "werken" > dan was er binnen die 'haatzaaiende club' binnen no time > oorlog uitgebroken! > > Maar felicitaties met behaald resultaat zijn op z'n plaats, > maar ikzelf ben er niet blij mee. Tja ,je kan maar op een partij stemmen (over 50 jaar wordt dat misschien anders) Vr gr Jaap > > Joep > > > -- > Posted by news://news.nb.nu |
![]() |
#6 |
|
![]() With more on that story, here's correspondent Keizer Barbarossa:
> Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. Het mooiste is als Geert met wat ex-moslims in de kamer komt te zitten (ze zijn er echt wel), hij is namelijk als voormalig lid van het comité democratie en mensenrechten Iran(!) één van de weinigen die duidelijk kan maken dat er een scheiding bestaat binnen de moslims in Nederland. De rest durft dat niet aan. De standpunten van Geert waar ik het niet mee eens ben zijn nu net die punten die de VVD ook in het pakket heeft. Hij moet echt niet aan mijn vrijheden gaan morrelen door politiecontrôles heel gewoon te gaan maken. |
![]() |
#7 |
|
![]() "Jaap Boomsma" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. > > Dat denk ik niet anders hadden ze zelf ook wel een paar zetels gehaald, > en dat is dus niet gebeurd. > Dan kan je de anderen met hun ruzie verleden er maar beter buiten laten. > Het is idd jammer dat vele lieden van de oorspronkelijk LPF/Leefbaar groep zichzelf belangrijker vonden dan de zaak. Hopelijk komen ze nu eens tot inkeer. Om een parafrase van Marx te gebruiken "(extreem) rechts aller landen, verenigt u!" Groetjes, Barbarossa |
![]() |
#8 |
|
![]() "Cat B." <@.> schreef in bericht news:[email protected]... > With more on that story, here's correspondent Keizer Barbarossa: > > > Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. > > Het mooiste is als Geert met wat ex-moslims in de kamer komt te zitten > (ze zijn er echt wel), hij is namelijk als voormalig lid van het comité > democratie en mensenrechten Iran(!) één van de weinigen die duidelijk > kan maken dat er een scheiding bestaat binnen de moslims in Nederland. > De rest durft dat niet aan. > > De standpunten van Geert waar ik het niet mee eens ben zijn nu net > die punten die de VVD ook in het pakket heeft. Hij moet echt niet > aan mijn vrijheden gaan morrelen door politiecontrôles heel > gewoon te gaan maken. Wat heb je te vrezen als je niks hebt uitgespookt? Wie niks heeft uitgespookt heeft van de sterke arm niks te vrezen. Van mij mogen in mijn gemeente meteen 100 politieagenten extra worden geplaatst die 's nachts de wijken in de gaten houden tegen inbrekers en ander schorum. Groetjes, Barbarossa |
![]() |
#9 |
|
![]() "Ulla-Britt Sandisk" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. > > > > Groetjes, > > Barbarossa > > > En laten we nou maar hopen dat er eens één zo'n islamitisch jongetje 17 > maagden in het vooruitzicht ziet en met Wilders samen op de bus stapt. > > Extreem rechts moet voorgoed worden afgestraft. > > Volgens de normen en waarden van Balkellende mag de doodstraf in > uitzonderlijke gevallen toch worden toegepast? Iemand van zijn kabinet heeft > daar volgens mij toch wel een kleine bijdrage aan geleverd. Nog zo een die kennelijk graag ziet dat over 50 a 100 jaar de oorspronkelijke Europeanen in Dhimmitude leven. Groetjes, Barbarossa |
![]() |
#10 |
|
> Wat heb je te vrezen als je niks hebt uitgespookt? Wie niks heeft > uitgespookt > heeft van de sterke arm niks te vrezen. Van mij mogen in mijn gemeente > meteen > 100 politieagenten extra worden geplaatst die 's nachts de wijken in de > gaten > houden tegen inbrekers en ander schorum. Gretverdemme, meneer wil een pliessiestaat. Amehoela! Dat werkt alleen maar provocerend. Gaat niet werken. Kijk maar naar het grote voorbeeld ervan: Homeland Security. Ik heb een heleboel te vrezen als ik niks heb uitgespookt, het heet zorgeloos leven, en in vrijheid leven. Weg met die identificatie-onzin, trouwens ook. Belachelijk. Raar ook dat Wilders zich daarin dus gewonnen geeft aan het terrorisme. Meneer is voor vrijheid, maar ook voor het verliezen van onze persoonlijke vrijheden? Doesn't add up. |
![]() |
#11 |
|
> Wat heb je te vrezen als je niks hebt uitgespookt? Wie niks heeft > uitgespookt > heeft van de sterke arm niks te vrezen. Van mij mogen in mijn gemeente > meteen > 100 politieagenten extra worden geplaatst die 's nachts de wijken in de > gaten > houden tegen inbrekers en ander schorum. Gretverdemme, meneer wil een pliessiestaat. Amehoela! Dat werkt alleen maar provocerend. Gaat niet werken. Kijk maar naar het grote voorbeeld ervan: Homeland Security. Ik heb een heleboel te vrezen als ik niks heb uitgespookt, het heet zorgeloos leven, en in vrijheid leven. Weg met die identificatie-onzin, trouwens ook. Belachelijk. Raar ook dat Wilders zich daarin dus gewonnen geeft aan het terrorisme. Meneer is voor vrijheid, maar ook voor het verliezen van onze persoonlijke vrijheden? Doesn't add up. |
![]() |
#12 |
|
![]() |
#13 |
|
![]() "Ulla-Britt Sandisk" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! >> Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, >> het >> wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag >> bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en >> Pastors >> niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de >> VVD. >> Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. >> >> Groetjes, >> Barbarossa >> > En laten we nou maar hopen dat er eens één zo'n islamitisch jongetje 17 > maagden in het vooruitzicht ziet en met Wilders samen op de bus stapt. Liever Wilders dan iemand met zulke opvattingen in het parlement. |
![]() |
#14 |
|
![]() |
#15 |
|
![]() "Ulla-Britt Sandisk" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! >> Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, >> het >> wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag >> bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en >> Pastors >> niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de >> VVD. >> Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. >> >> Groetjes, >> Barbarossa >> > En laten we nou maar hopen dat er eens één zo'n islamitisch jongetje 17 > maagden in het vooruitzicht ziet en met Wilders samen op de bus stapt. Liever Wilders dan iemand met zulke opvattingen in het parlement. |
![]() |
#16 |
|
![]() |
#17 |
|
![]() |
#18 |
|
![]() "Cat B." <@.> schreef in bericht news:[email protected]... > With more on that story, here's correspondent Keizer Barbarossa: > > > Wat heb je te vrezen als je niks hebt uitgespookt? Wie niks heeft > > uitgespookt > > heeft van de sterke arm niks te vrezen. Van mij mogen in mijn gemeente > > meteen > > 100 politieagenten extra worden geplaatst die 's nachts de wijken in de > > gaten > > houden tegen inbrekers en ander schorum. > > Gretverdemme, meneer wil een pliessiestaat. Amehoela! > Dat werkt alleen maar provocerend. Gaat niet werken. > Kijk maar naar het grote voorbeeld ervan: Homeland Security. Liever goed gewapende politie in mijn wijk die mijn have en goed tracht te beschermen dan schorum in mijn wijk welke het op mijn have en goed heeft voorzien. Van mij mag de nachtwacht terug. Heb je ook meteen weer in den lande duizenden zoniet tienduizenden werkplekken erbij. Prachtig middel om Melkertbanen nieuw leven in te blazen. > Ik heb een heleboel te vrezen als ik niks heb uitgespookt, > het heet zorgeloos leven, en in vrijheid leven. Ik leef een stuk zorgelozer als ik weet dat er geen kans is dat een groepje schorremorrie mijn bezittingen gaat stelen of dat er zodanig veel wachten en politie in de binnenstad lopen dat zakkenrollers en tasjesrovers nauwelijks tot geen kans maken. > Weg met die identificatie-onzin, trouwens ook. Belachelijk. > Raar ook dat Wilders zich daarin dus gewonnen geeft aan > het terrorisme. Meneer is voor vrijheid, maar ook voor het > verliezen van onze persoonlijke vrijheden? Doesn't add up. Ik heb niks tegen identificatieplicht. Wie niks heeft uitgespookt heeft niks te vrezen van de politie. Absolute vrijheid bestaat toch nergens. Probeer dat maar eens in het verkeer. Groetjes, Barbarossa |
![]() |
#19 |
|
![]() Op Thu, 23 Nov 2006 02:01:54 +0100 kwam uit het klavier van Keizer Barbarossa
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. Temeer daar Nawijn de grote initiator is geweest in het wegjagen van Hirsi Ali. > > Groetjes, > Barbarossa > > -- ,,De enige partij die vanavond gewonnen heeft is de partij die niet vertegenwoordigd is: die van de anarchisten.'' (Minister Zalm op de verkiezingsavond) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#20 |
|
![]() Mijn stem heeft ie ook gekregen, maar ik ben toch benieuwd hoe of wat hij
concreet kan uitrichten. Andere partijeen haasten zich al om aan te geven dat ze niet willen samenwerken met de PvdV. Op nog meer 2-spalt zit niemand te wachten toch? Groeten GB "Keizer Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Mijn gemeende felicitaties met het behaalde resultaat! > Het anti-islam geluid is met de moorden op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, het > wegpesten van Ayaan Hirsi Ali niet de mond gesnoerd en blijft in Den Haag > bestaan! . Heel erg jammer blijft dat de romp LPF, groep Nawijn en Pastors > niet samen met jou zijn opgetrokken in 1 rechtse partij rechts van de VVD. > Dat had nog veel meer stemmen opgeleverd. > > Groetjes, > Barbarossa > > |