![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar volgens mij is de stemplicht zonder integratie allang een feit hoor! Waarschijnlijk zijn die vrouwen "Belgisch"! Ik stel echter voor dat ze zelf een "moslimamoeders voor moslimamoeders" organisatie oprichten! Inclusief hoofddoekjes en burqa's! Waarom kunnen ze dat zelf niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Oost west, thuis (in Marokko etc) best. ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik persoonlijk vind dit incident echt erg!
Ik ken Moeders voor Moeders van zeer dichtbij en weet dat zij heel goed werk verrichten! Ik weet ook dat 70% van de mensen die beroep doen op die hulp, vreemdelingen zijn. Ik weet eveneens dat veel van die hulp schromelijk misbruikt wordt. vb. Vreemdeling gaat Jaguar achter de hoek parkeren om dan een voedselpakket af te halen bij "de Moeders"... Is geen vooroordeel: heb dat met eigen ogen gezien. Als men dan nog geen respect kan tonen voor de regels van de organisatie die hun wil helpen, dan vind ik dat ze zichzelf ook het recht op hulp ontnemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit voorval is een gewoon voorval. De allochtonen die in dit land met de rode loper zijn verwelkomd gedragen zich reeds jaaaaren op die manier. Niet in het minst de moslims. Da's gewoon dagelijkse kost, waarom ineens zoveel heisa hierover? Heb ik iets gemist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om het met een boekentitel te zeggen: "Ze zijn zo lief, meneer"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Zonder de eerdere commentaren te willen minimaliseren, vraag ik mij toch af waarom die vrouwen hun hoofddoek moeten afdoen? Is dat nu zo erg als ze die aanhouden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat er dus niet over of het erg is dat ze die aanhouden of niet. Wil je hulp van een organisatie, dan volg je de regels van die organisatie. Trek nu de lijn eens door naar de 'organisatie' België? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei: schromelijk misbruik van liefdadigheid... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
''Ik ken Moeders voor Moeders van zeer dichtbij en weet dat zij heel goed werk verrichten!'' U kan hen misschien inschakelen voor het volgende eetfestijn van het Liberaal Appel. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat er dus niet over of het erg is dat ze die aanhouden of niet. Wil je hulp van een organisatie, dan volg je de regels van die organisatie. Trek nu de lijn eens door naar de 'organisatie' België? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Een organisatie moet onze wetgeving toepassen en niet haar regels ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Haar reglementen zijn conform de wetten terzake. Geen argument dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En een organistie is NIET verplicht hulp te bieden aan mensen die hun regels niet respecteren. Ben je niet akkoord met de regels, blijf dan weg.
Niemand verplicht je bij die organistie te gaan.
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Stel dat een moslim met hoofddoek hulp komt vragen,vooral eten voor haar kind dat deze voeding dringend nodig heeft.
Men weigerd eten te geven vanwege de hoofddoek. Het kind sterft aan ondervoeding. Wat denkt u dat de gevolgen zijn(remember Borgerhout?). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoniet, dan stelt ze het belang van haar hoofddoek boven dat van haar kind... Zij maakt die keuze, niet "Moeders voor Moeders". |
|
![]() |
![]() |