![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Wie gelooft dat ?
Een fabriek zo goed als sluiten voor de Golf, maar wel omvormen voor een totaal nieuwe Audi ? Ik ben nu geen kenner van al die machines, hoe moeilijk (of makkelijk) het is om die robots, platvormen , al die toeleveranciers, ketting om te vormen is. Mij lijkt dat niet te doen. Veel liever de Golf laten waar ie is, en de fabriek omvormen waar de Audi al wordt gemaakt, niet ? Wie heeft hier kennis van zaken ? |
![]() |
#2 |
|
![]() "nico" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Wie gelooft dat ? > Een fabriek zo goed als sluiten voor de Golf, maar wel omvormen voor een > totaal nieuwe Audi ? > Ik ben nu geen kenner van al die machines, hoe moeilijk (of makkelijk) het > is om die robots, platvormen , al die toeleveranciers, ketting om te vormen > is. > > Mij lijkt dat niet te doen. Veel liever de Golf laten waar ie is, en de > fabriek omvormen waar de Audi al wordt gemaakt, niet ? > > Wie heeft hier kennis van zaken ? Koen, waag uw kans! ;-) Omar |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 26 Nov 2006 13:19:26 +0100, "nico"
<[email protected]> wrote: >Wie gelooft dat ? >Een fabriek zo goed als sluiten voor de Golf, maar wel omvormen voor een >totaal nieuwe Audi ? >Ik ben nu geen kenner van al die machines, hoe moeilijk (of makkelijk) het >is om die robots, platvormen , al die toeleveranciers, ketting om te vormen >is. > >Mij lijkt dat niet te doen. Veel liever de Golf laten waar ie is, en de >fabriek omvormen waar de Audi al wordt gemaakt, niet ? > >Wie heeft hier kennis van zaken ? Een huidige A3 verschilt helemaal niet veel van een Golf. Het onderstel is hetzelfde en verder maakt dat qua produktie niet veel uit. Ik neem aan dat de A1 iets kleiner gaat zijn en mogelijk op dezelfde basis als van een Polo gemaakt wordt. Dus daar is niets ongeloofwaardig aan. -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#4 |
|
![]() "The Beloved" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 26 Nov 2006 13:19:26 +0100, "nico" > <[email protected]> wrote: > >>Wie gelooft dat ? >>Een fabriek zo goed als sluiten voor de Golf, maar wel omvormen voor een >>totaal nieuwe Audi ? >>Ik ben nu geen kenner van al die machines, hoe moeilijk (of makkelijk) het >>is om die robots, platvormen , al die toeleveranciers, ketting om te >>vormen >>is. >> >>Mij lijkt dat niet te doen. Veel liever de Golf laten waar ie is, en de >>fabriek omvormen waar de Audi al wordt gemaakt, niet ? >> >>Wie heeft hier kennis van zaken ? > > Een huidige A3 verschilt helemaal niet veel van een Golf. Het > onderstel is hetzelfde en verder maakt dat qua produktie niet veel > uit. Ik neem aan dat de A1 iets kleiner gaat zijn en mogelijk op > dezelfde basis als van een Polo gemaakt wordt. > > Dus daar is niets ongeloofwaardig aan. Ik veronderstel dat de nieuwe Audi een andere versie gaat vervangen ? Dus wat dan met die fabriek ? Of verwacht men hier een monsterverkoop ofzo ? Nee, ik geloof er de ballen van. Best mogelijk dat een fabriek makkelijk kan omgevormd worden, dat weet ik niet. |
![]() |
#5 |
|
![]() "nico" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Wie gelooft dat ? > Een fabriek zo goed als sluiten voor de Golf, maar wel omvormen voor een > totaal nieuwe Audi ? > Ik ben nu geen kenner van al die machines, hoe moeilijk (of makkelijk) het > is om die robots, platvormen , al die toeleveranciers, ketting om te > vormen is. > > Mij lijkt dat niet te doen. Veel liever de Golf laten waar ie is, en de > fabriek omvormen waar de Audi al wordt gemaakt, niet ? > > Wie heeft hier kennis van zaken ? Volgens de vakboungdgast tijdens de Zevende Dag betreft het waarschijnlijk een kwakkel verspreidt daar het Duitse sensatieblad Der Spiegel. -- De groeten Jan http://westhinder.navy.be > > |
![]() |
#6 |
|
![]() nico schreef: > Wie gelooft dat ? > Een fabriek zo goed als sluiten voor de Golf, maar wel omvormen voor een > totaal nieuwe Audi ? > Ik ben nu geen kenner van al die machines, hoe moeilijk (of makkelijk) het > is om die robots, platvormen , al die toeleveranciers, ketting om te vormen > is. > > Mij lijkt dat niet te doen. Veel liever de Golf laten waar ie is, en de > fabriek omvormen waar de Audi al wordt gemaakt, niet ? > > Wie heeft hier kennis van zaken ? Dat omvormen is technisch een fluitje van een cent. De kosten vallen nog mee. Maar daar gaat het hier helemaal niet om. Er wordt nu een propaganda oorlog gespeeld. VW Vorst zal die in elk geval verlezen. Economische wetmatigheden buig je niet om met politieke spelletjes. -- Rudyard Kipling |
![]() |
#7 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected]mail
says... > Wie gelooft dat ? > Een fabriek zo goed als sluiten voor de Golf, maar wel omvormen voor een > totaal nieuwe Audi ? > Ik ben nu geen kenner van al die machines, hoe moeilijk (of makkelijk) het > is om die robots, platvormen , al die toeleveranciers, ketting om te vormen > is. > > Mij lijkt dat niet te doen. Veel liever de Golf laten waar ie is, en de > fabriek omvormen waar de Audi al wordt gemaakt, niet ? > > Wie heeft hier kennis van zaken ? > > > VW is VAG, VAG omvat Audi, VW, Seat,Skoda, Porsche, Bugatti, Bentley, Lamborghini. Zou ik er vergeten hebben? O ja: *jij* hebt geen kennis van zaken. De Audi A3 wordt nl al in Vorst gebouwd. Tom De Moor |
![]() |
#8 |
|
![]() In article <[email protected] om>,
[email protected] says... > > Dat omvormen is technisch een fluitje van een cent. > De kosten vallen nog mee. Lees: er zijn geen kosten aan. Het productie-proces is eigendom van VAG. Welke merken VAG omvat, is makkelijk op te googlenen. Inzake VW Vorst: er rollen daar benevens Golfjes ook A3's en Seats van de band. > > > Maar daar gaat het hier helemaal niet om. > Er wordt nu een propaganda oorlog gespeeld. VW Vorst zal die in elk > geval verlezen. Je onderschat VW, of beter gezegd de VAG-groep nog geen klein beetje. Wie de oorlog al verloren heeft, zijn de vakbonden en België. Volkswagen -check de beursnotering in Frankfurt- verdubbelde haar beurskoers op 1 jaar tijd. > Economische wetmatigheden buig je niet om met politieke spelletjes. Economische wetmatigheden bestaan maar marginaal en worden fel opgeklopt. Meestal dekken ze amper een fractie van het plaatje en/of zijn er massa's uitzonderingen op. Visie, goed-huisvaderschap, logische nadenken en toekomstgericht beleid daar-en-tegen bestaan wel degelijk. VH merkte het op: hij heeft op een blauwe maandag "Economie" gehad. Who fucking didn't? We hebben allemaal kosten-baten-analyse, break-even-points, Keynes, de goudstandaard en andere rommel geslikt. Het is imho niets anders dan gezond boerenverstand verpakt in glanzend papier met een grote strik eromheen. Het showaspect van de inpakking deed het product -tijdelijk- vergeten, waarna het terugkwam "with a vengeance". VW-China en VW-India? Beiden tot heden *zwaar* verlieslatend en draaiend aan 30% van hun verwachte omzet. Tom De Moor |
![]() |
#9 |
|
![]() Tom De Moor schreef: > In article <[email protected]>, [email protected]mail > says... > > Wie gelooft dat ? > > Een fabriek zo goed als sluiten voor de Golf, maar wel omvormen voor een > > totaal nieuwe Audi ? > > Ik ben nu geen kenner van al die machines, hoe moeilijk (of makkelijk) het > > is om die robots, platvormen , al die toeleveranciers, ketting om te vormen > > is. > > > > Mij lijkt dat niet te doen. Veel liever de Golf laten waar ie is, en de > > fabriek omvormen waar de Audi al wordt gemaakt, niet ? > > > > Wie heeft hier kennis van zaken ? > > > > > > > > VW is VAG, VAG omvat Audi, VW, Seat,Skoda, Porsche, Bugatti, Bentley, > Lamborghini. Zou ik er vergeten hebben? > > O ja: *jij* hebt geen kennis van zaken. De Audi A3 wordt nl al in Vorst > gebouwd. > > Tom De Moor Contractje verloren? Uw uitlaatklep (bepol) verraad uw huidige bekommernissen. Nogal heftig replyen voor iemand die het geen bal zou kunnen schelen. U kan het alleen maar schelen als het u opbrengt dus ... Maar soit, uw gelijk zal ik niet betwijfelen. Doch is het een politiek spelletje zoals RK zegt. De definitieve sluiting uitstellen TOT NA DE VERKIEZINGEN. De grond is te veel waard en de ligging is niet bijzonder goed voor de fabriek. Wie wil er nu een fabriek waar de werknemers of connecties onoverkomelijk van de ene in de andere file sukkelen? En verder de vakbonden, het beleid enz. Ach, waarom zou men in Duitsland al jaren bezig zijn met zich te prepareren om de sluiting v Vorst op te vangen als ze niet zouden sluiten. Zouden grote fabrieken dan zulk een lomp beleid hebben? Indien dat zo is dan ligt het aandeel binnenkort op apengaaien. U hebt er denk ik en zal waarschijnlijk wel niet verkopen dus zal deze laatste mogelijke oorzaak voor de sluiting op niets berusten en gaat VW dus dicht. Alleen zal het definitieve nieuws pas te horen zijn NA DE VERKIEZINGEN. |
![]() |
#10 |
|
![]() "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > > Alleen zal het definitieve nieuws pas te horen zijn NA DE > VERKIEZINGEN. Amen! -- Joske |