![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Eergisteren mijne belastingsbrief gehad. (een half jaar geleden ook al één!!) Ik krijg 100 Euro terug, terwijl ik ander jaren over de duizend Euro moest betalen. Hetzelfde bij een aantal collega's op het werk. Daar krijgt iemand zelfs 1000 Euro terug waar-ie de andere jaren datzelfde bedrag moest betalen
![]() Volgens mijn vader (boekhouder) is het totaal verkeerd berekend. Is er weer een 'klein' blundertje gemaakt bij Financiën? ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 29 november 2006 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() dat is nog altijd dezelfde hoor....
neenee dat zijn de belastingsvoordelen van de Guy |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klaag niet !!
een vrouw vermoedelijk ook ontslagen bij VW moest eerder dit jaar in juni 2.200 eurro betalen, ze kreeg vandaag een brief om 2257 euro te betalen voor eind januari 2007 !!! Mooie feestdagen !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat mij stoort is dat zowat 90% van de mensen niet weet waarom ze moeten betalen of terugtrekken, zien er geen "lijn" in... Meeste mensen doen hun belastingsbrief binnen bij een makelaar, vriend, of dergelijke omdat ze zelf niet echt in staat zijn dat kluwen van cijfertjes te ontwarren... Als je dan het ene jaar terugtrekt en het ander jaar moet betalen, weten ze niet waarom, of van waar dat komt. En met de beste wil van de wereld krijg je dit door de complexiteit ook niet uitgelegd... En dan beginnen mensen een gevoel te kweken dat het niet logisch is en begint men een gevoel te krijgen van" ze lichten me op". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() mensen, koop u eens een gidske van pelckmans, lees dat eens door, en handel ernaar
investeer twee weken : één week studie en één week voor het invullen ... dat gaan de best betaalde twee weken van uw jaar zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() lol waar moet iemand op zo'n korte tijd zoveel geld halen ???? ..
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() gaat ge hier beweren dat een leek door studie het belastingssysteem met aftrekjes, postjes,en wat nog allemaal optimaal gaat kunnen uitmelken zoals een goeie makelaar... Sorry, maar als ik dat "systeem" bekijk, dan ben ik er vrij zeker van dat je er eerst xx jaar voor mag gaan studeren hoor... Toch om het optimaal te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |