![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() On Sun, 03 Dec 2006 20:02:25 +0100, D®Bu©©akE <D®Bu©©[email protected]>
wrote: >zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. Moet dat, volgens jou? >wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? Wat zullen die Antilianen nu denken van mensen als onze usenetvriend Dr.B.? Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#2 |
|
![]() zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0.
wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? |
![]() |
#3 |
|
![]() "Bird" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 03 Dec 2006 20:02:25 +0100, D®Bu©©akE <D®Bu©©[email protected]> > wrote: > >>zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. > > Moet dat, volgens jou? > >>wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? > > Wat zullen die Antilianen nu denken van mensen als onze usenetvriend > Dr.B.? > > > Gr, > Arne Vogel. SSSSTTTT we zijn weer in een tijd aangekomen, waar we dit soort dingen niet meer zeggen ... ennuh probeer wat extra uurtjes arbeid te verrichten we hebben 26000 extra mondjes te voeden ........ |
![]() |
#4 |
|
![]() "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message news:[email protected]. .. > zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. > > wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? Voor jouw Algemene Ontwikkeling, er zijn ook witte Antillianen. Jij zocht zeker alleen naar zwartjes? Waar of niet waar? Trouwens, die gast is half Surinaams, half Antilliaan. Waarom zocht je dan alleen naar "antillianen" ? En er zijn ook witte Surinamers, dat geef ik je ook gratis bij. Grtz. Albert www.sabroso.cjb.net |
![]() |
#5 |
|
![]() On Sun, 3 Dec 2006 21:11:41 +0100, "Albert" <[email protected]> wrote:
> >"D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message >news:[email protected] ... >> zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. >> >> wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? > >Voor jouw Algemene Ontwikkeling, er zijn ook witte Antillianen. >Jij zocht zeker alleen naar zwartjes? >Waar of niet waar? > >Trouwens, die gast is half Surinaams, half Antilliaan. Waarom zocht je dan >alleen naar "antillianen" ? >En er zijn ook witte Surinamers, dat geef ik je ook gratis bij. > >Grtz. Albert >www.sabroso.cjb.net > Er zijn zelfs witte negers. |
![]() |
#6 |
|
![]() "Goodcowboy" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > On Sun, 3 Dec 2006 21:11:41 +0100, "Albert" <[email protected]> wrote: > > > > >"D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message > >news:[email protected] ... > >> zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. > >> > >> wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? > > > >Voor jouw Algemene Ontwikkeling, er zijn ook witte Antillianen. > >Jij zocht zeker alleen naar zwartjes? > >Waar of niet waar? > > > >Trouwens, die gast is half Surinaams, half Antilliaan. Waarom zocht je dan > >alleen naar "antillianen" ? > >En er zijn ook witte Surinamers, dat geef ik je ook gratis bij. > > > >Grtz. Albert > >www.sabroso.cjb.net > > > Er zijn zelfs witte negers. Dacht je echt dat er witte mensen waren? Kleur is n.l. nog nooit eenduidig genetisch gedefinieerd. D®Bu©©akE weet niet dat je Antillianen aan hun snufferd niet kan herkennen. Zo is er een aardige groep chinesen onder de Antillianen. Die zijn er tijdens de tweede wereldoorlog gekomen om op tankers te varen richting Engeland. Hierdoor kakelt de Dr geen woord Duits en hoeft hij zijn handje niet te heffen. A. |
![]() |
#7 |
|
![]() Goodcowboy wrote:
> On Sun, 3 Dec 2006 21:11:41 +0100, "Albert" <[email protected]> wrote: > >> "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]. .. >>> zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. >>> >>> wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? >> Voor jouw Algemene Ontwikkeling, er zijn ook witte Antillianen. >> Jij zocht zeker alleen naar zwartjes? >> Waar of niet waar? >> >> Trouwens, die gast is half Surinaams, half Antilliaan. Waarom zocht je dan >> alleen naar "antillianen" ? >> En er zijn ook witte Surinamers, dat geef ik je ook gratis bij. >> >> Grtz. Albert >> www.sabroso.cjb.net >> > Er zijn zelfs witte negers. hebben die een witte tollie van 30 cm? |
![]() |
#8 |
|
![]() Anneke.A wrote:
> Hierdoor kakelt de Dr geen woord Duits > en hoeft hij zijn handje niet te heffen. daß ißt nicht wahr Fraulein Anneke! Ich hebe meine Rechterarm drei mal pro Tach um das Pistol in meine Unterbrucke zu untladen.... |
![]() |
#9 |
|
![]() KW@ATZ schreef:
> "Bird" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sun, 03 Dec 2006 20:02:25 +0100, D®Bu©©akE <D®Bu©©[email protected]> >> wrote: >> >>> zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. >> Moet dat, volgens jou? >> >>> wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? >> Wat zullen die Antilianen nu denken van mensen als onze usenetvriend >> Dr.B.? >> >> >> Gr, >> Arne Vogel. > > > SSSSTTTT we zijn weer in een tijd aangekomen, waar we dit soort dingen niet > meer zeggen ... ennuh probeer wat extra uurtjes arbeid te verrichten we > hebben 26000 extra mondjes te voeden ........ > > Je vergeet de vele ambtenaren, de vele nietsnutten op kantoor en de vele mooipraters. Totaal ruim 5 miljoen. |
![]() |
#10 |
|
![]() "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > Goodcowboy wrote: >> On Sun, 3 Dec 2006 21:11:41 +0100, "Albert" <[email protected]> wrote: >> >>> "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]. .. >>>> zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. >>>> >>>> wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? >>> Voor jouw Algemene Ontwikkeling, er zijn ook witte Antillianen. >>> Jij zocht zeker alleen naar zwartjes? >>> Waar of niet waar? >>> >>> Trouwens, die gast is half Surinaams, half Antilliaan. Waarom zocht je >>> dan alleen naar "antillianen" ? >>> En er zijn ook witte Surinamers, dat geef ik je ook gratis bij. >>> >>> Grtz. Albert >>> www.sabroso.cjb.net >>> >> Er zijn zelfs witte negers. > > hebben die een witte tollie van 30 cm? Nee, maar wel dikke lippen. |
![]() |
#11 |
|
![]() D®Bu©©akE in <[email protected]> :
> Ich hebe meine Rechterarm drei mal pro Tach um das Pistol in > meine Unterbrucke zu untladen.... Ich habe meine Rechterhand drei mal pro Tach um das Pistol in meine Unterhose um das vernunft ab to schießen. Groet, Peter -- mailto ![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Peter Terpstra wrote:
> D®Bu©©akE in <[email protected]> : > > >> Ich hebe meine Rechterarm drei mal pro Tach um das Pistol in >> meine Unterbrucke zu untladen.... > > Ich habe meine Rechterhand drei mal pro Tach um das Pistol in > meine Unterhose um das vernunft ab to schießen. > > Groet, > > Peter > ah, ein Freund mit dem selben Hobby! Wie geht's ? |
![]() |
#13 |
|
![]() On Sun, 3 Dec 2006 21:35:53 +0100, "Anneke.A" <[email protected]>
wrote: > >"Goodcowboy" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> On Sun, 3 Dec 2006 21:11:41 +0100, "Albert" <[email protected]> wrote: >> >> > >> >"D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message >> >news:[email protected] ... >> >> zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. >> >> >> >> wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? >> > >> >Voor jouw Algemene Ontwikkeling, er zijn ook witte Antillianen. >> >Jij zocht zeker alleen naar zwartjes? >> >Waar of niet waar? >> > >> >Trouwens, die gast is half Surinaams, half Antilliaan. Waarom zocht je >dan >> >alleen naar "antillianen" ? >> >En er zijn ook witte Surinamers, dat geef ik je ook gratis bij. >> > >> >Grtz. Albert >> >www.sabroso.cjb.net >> > >> Er zijn zelfs witte negers. > >Dacht je echt dat er witte mensen waren? Kleur is n.l. nog nooit eenduidig >genetisch gedefinieerd. D®Bu©©akE weet niet dat je Antillianen aan hun >snufferd niet kan herkennen. Ja, tegen de tijd dat je ze herkent ben je al op weg naar de intensive care. Ze zouden eigenlijk verplicht een hoedje met een zwaailicht moeten dragen. > Zo is er een aardige groep chinesen onder de >Antillianen. Die zijn er tijdens de tweede wereldoorlog gekomen om op >tankers te varen richting Engeland. Dat zal wel tot grote arbeidsonlust op de antillen geleid hebben. Wat vonden die antillianen ervan dat die aardige chinezen hun banen kwamen inpikken. > |
![]() |
#14 |
|
![]() "Anneke.A" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "Goodcowboy" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> On Sun, 3 Dec 2006 21:11:41 +0100, "Albert" <[email protected]> wrote: >> >> > >> >"D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message >> >news:[email protected] ... >> >> zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. >> >> >> >> wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? >> > >> >Voor jouw Algemene Ontwikkeling, er zijn ook witte Antillianen. >> >Jij zocht zeker alleen naar zwartjes? >> >Waar of niet waar? >> > >> >Trouwens, die gast is half Surinaams, half Antilliaan. Waarom zocht je > dan >> >alleen naar "antillianen" ? >> >En er zijn ook witte Surinamers, dat geef ik je ook gratis bij. >> > >> >Grtz. Albert >> >www.sabroso.cjb.net >> > >> Er zijn zelfs witte negers. > > Dacht je echt dat er witte mensen waren? Kleur is n.l. nog nooit eenduidig > genetisch gedefinieerd. D®Bu©©akE weet niet dat je Antillianen aan hun > snufferd niet kan herkennen. Maar wel opmerkelijk vaak aan hun gedrag. |
![]() |
#15 |
|
![]() Z.O.Z. wrote:
> "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> Goodcowboy wrote: >>> On Sun, 3 Dec 2006 21:11:41 +0100, "Albert" <[email protected]> wrote: >>> >>>> "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> wrote in message >>>> news:[email protected]. .. >>>>> zaten niet veel antilianen in de stoet. Ik telde er 0. >>>>> >>>>> wat zullen die mensen nu denken van antilianen ? >>>> Voor jouw Algemene Ontwikkeling, er zijn ook witte Antillianen. >>>> Jij zocht zeker alleen naar zwartjes? >>>> Waar of niet waar? >>>> >>>> Trouwens, die gast is half Surinaams, half Antilliaan. Waarom zocht je >>>> dan alleen naar "antillianen" ? >>>> En er zijn ook witte Surinamers, dat geef ik je ook gratis bij. >>>> >>>> Grtz. Albert >>>> www.sabroso.cjb.net >>>> >>> Er zijn zelfs witte negers. >> hebben die een witte tollie van 30 cm? > > Nee, maar wel dikke lippen. > > En huidkanker JayJBee "En rode ogen" |