![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school
binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! |
![]() |
#2 |
|
![]() "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school > binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > > > ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een > receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! Dat is niet zo apart... Hoeveel bedrijven zijn er niet waar je voor binnen, en achter weer uit kunt lopen, zonder dat iemand je wat vraagt? Hoeveel mensen zijn er op feesten, waar ze eigenlijk niks te zoeken hebben? Iedereen denkt dat het wel goed zit.... Je kunt ook niet alles gaan beveiligen... |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 03 Dec 2006 13:14:20 +0100, D®ßu©©akE <D®ßu©©[email protected]>
wrote: >als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > > >ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! Misschien maar beginnen met kleine kinderen in de klas houden? Kost niks en is, mi, simpel te realiseren. -- "Lievebeheersbeestjes" |
![]() |
#4 |
|
![]() theo1610 schreef:
> On Sun, 03 Dec 2006 13:14:20 +0100, D®ßu©©akE <D®ßu©©[email protected]> > wrote: > > >als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school > >binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > > > > > >ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een > >receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! > > Misschien maar beginnen met kleine kinderen in de klas houden? > Kost niks en is, mi, simpel te realiseren. Kun jij je niet een keer met je eigen zooi bemoeien, babieboom-mongool. > -- > > "Lievebeheersbeestjes" |
![]() |
#5 |
|
![]() On 3 Dec 2006 04:54:20 -0800, "ed" <[email protected]> wrote:
>theo1610 schreef: > >> On Sun, 03 Dec 2006 13:14:20 +0100, D®ßu©©akE <D®ßu©©[email protected]> >> wrote: >> >> >als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >> >binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >> > >> > >> >ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >> >receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >> >> Misschien maar beginnen met kleine kinderen in de klas houden? >> Kost niks en is, mi, simpel te realiseren. > >Kun jij je niet een keer met je eigen zooi bemoeien, babieboom-mongool. Bij Ed moet ik altijd aan een paard denken, muilezel. -- "Lievebeheersbeestjes" |
![]() |
#6 |
|
![]() theo1610 schreef:
> On 3 Dec 2006 04:54:20 -0800, "ed" <[email protected]> wrote: > > >theo1610 schreef: > > > >> On Sun, 03 Dec 2006 13:14:20 +0100, D®ßu©©akE <D®ßu©©[email protected]> > >> wrote: > >> > >> >als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school > >> >binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > >> > > >> > > >> >ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een > >> >receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! > >> > >> Misschien maar beginnen met kleine kinderen in de klas houden? > >> Kost niks en is, mi, simpel te realiseren. > > > >Kun jij je niet een keer met je eigen zooi bemoeien, babieboom-mongool. > > Bij Ed moet ik altijd aan een paard denken, muilezel. Maar iig geen dementerende, intrigante psychoot met een strafblad en een uitkering. Klootzak. > > -- > > "Lievebeheersbeestjes" |
![]() |
#7 |
|
![]() On Sun, 03 Dec 2006 13:14:20 +0100, D®ßu©©akE <D®ßu©©[email protected]>
wrote: >als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > > >ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! Heb ik wat gemist? Heeft de verdachte al bekend? En is de identiteit al bekend gemaakt? |
![]() |
#8 |
|
![]() "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school > binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > > > ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een > receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal lieden die zich niet kunnen gedragen. lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. groeten dolphin |
![]() |
#9 |
|
![]() "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >> >> >> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! > > > precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal > lieden die zich niet kunnen gedragen. > > lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om > vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. > je hebt gelijk, beter is het wat kinderen de keel te laten over snijden. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#10 |
|
![]() "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school > binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > > > ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een > receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! zijn er vaak al. Reeds eerder beweerd: NL is een open inrichting. Probleem is dat gekken vrij rondlopen. vrgr David (elke draaideurcrimineel wordt 3* per jaar opgepakt, hoezo te weinig blauw op straat?) |
![]() |
#11 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >>> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >>> >>> >>> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >>> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >> >> >> precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal >> lieden die zich niet kunnen gedragen. >> >> lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om >> vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. >> > je hebt gelijk, beter is het wat kinderen de keel te laten over snijden. waar beweer ik dat ??? of is het slechts jouw simpele of of conclusie ? ook zo'n typisch trekje van dat soort lieden nl , als het niet zwart is dan moet het wel wit zijn. alsof je alles onder controle kan hebben, en juist met die controle wordt het past echt ellende. groeten dolphin |
![]() |
#12 |
|
![]() On 3 Dec 2006 05:11:10 -0800, "ed" <[email protected]> wrote:
>theo1610 schreef: > >> On 3 Dec 2006 04:54:20 -0800, "ed" <[email protected]> wrote: >> >> >theo1610 schreef: >> > >> >> On Sun, 03 Dec 2006 13:14:20 +0100, D®ßu©©akE <D®ßu©©[email protected]> >> >> wrote: >> >> >> >> >als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >> >> >binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >> >> > >> >> > >> >> >ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >> >> >receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >> >> >> >> Misschien maar beginnen met kleine kinderen in de klas houden? >> >> Kost niks en is, mi, simpel te realiseren. >> > >> >Kun jij je niet een keer met je eigen zooi bemoeien, babieboom-mongool. >> >> Bij Ed moet ik altijd aan een paard denken, muilezel. > >Maar iig geen dementerende, intrigante psychoot met een strafblad en >een uitkering. Klootzak. Ga je lekker ? -- "Lievebeheersbeestjes" |
![]() |
#13 |
|
![]() david dirkse schreef:
> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >> >> >> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! > > zijn er vaak al. > > Reeds eerder beweerd: > NL is een open inrichting. > Probleem is dat gekken vrij rondlopen. In de VS zit reeds 1 op 17 achter de tralies en daar lopen nog steeds genoeg krankzinnigen vrij rond. Vooral in het witte bejaardenhuis. > > vrgr > David > (elke draaideurcrimineel wordt 3* per jaar opgepakt, > hoezo te weinig blauw op straat?) > > |
![]() |
#14 |
|
![]() "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school > binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? > > > ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een > receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! man je loopt achter, automatische irisherkenning, daarbij herkenning van je infrarood profiel, en meteen die camer�*`s plaatsen waar mee je door de kleren kunt kijken, daarbij geïmplanteerde chips, met alle informatie met daarbij een signaalafgifte, overal camera`s, en een explosiechip in de hersenen waarbij iedereen meteen uitgeschakald kan worden, wel goed beveiligen tegen hackers natuurlijk. |
![]() |
#15 |
|
![]() "Warrior" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >> >> >> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! > > Dat is niet zo apart... > > Hoeveel bedrijven zijn er niet waar je voor binnen, en achter weer uit > kunt lopen, zonder dat iemand je wat vraagt? > Hoeveel mensen zijn er op feesten, waar ze eigenlijk niks te zoeken > hebben? > Iedereen denkt dat het wel goed zit.... > Je kunt ook niet alles gaan beveiligen... En met zulke maatregelen denkt iedereen juist dat als je er loopt je via deze beveilgingen binnen bent gekomen dus iedereen die binnen is zal wel goed zijn. Nog minder oplettendheid dus. |
![]() |
#16 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> als elke willekeurige criminele draaideur antiliaan gewoon een school >>> binnen kan komen wandelen en een kind de keel doorsnijdt ?????!?!??!? >>> >>> >>> ik denk dat we maar elke school moeten beveiligen met pasjes en een een >>> receptie met bewaking !!!!!!!!!!!! >> >> >> precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal >> lieden die zich niet kunnen gedragen. >> >> lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om >> vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. >> > je hebt gelijk, beter is het wat kinderen de keel te laten over snijden. Dus meteen ook strengere restricties op auto`s? Die rijden er in hun roekeloosheid ook aardig wat dood. |
![]() |
#17 |
|
![]() dolphin wrote:
> precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal > lieden die zich niet kunnen gedragen. > > lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om > vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. Ben jij niet in de war met linx, flipper? |
![]() |
#18 |
|
![]() Z.O.Z. wrote:
> camer�*`s plaatsen waar mee je door de kleren kunt kijken kan ik die online bestellen? |
![]() |
#19 |
|
![]() "Very grumpy old man" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > dolphin wrote: > > >> precies ,laten we de hele wereld aan gaan passen omwille van een aantal >> lieden die zich niet kunnen gedragen. >> >> lekkere ultra-rechtse ideeen om iedereen tot glazen pop om te toveren om >> vervolgens zelf total controll uit te kunnen oefenen. > > > Ben jij niet in de war met linx, flipper? Nee, meer met totalitair. zij het links of rechts of midden. |
![]() |
#20 |
|
![]() "D®ßu©©akE" <D®ßu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > Z.O.Z. wrote: > >> camer�*`s plaatsen waar mee je door de kleren kunt kijken > > kan ik die online bestellen? Nee, nog niet, alhoewel, er was eens een sony camera waar je met nightshot dit ook enigszins kon bereiken. Was snel aangepast natuurlijk, maar wie weet ka n je er nog één vinden ergens. |