![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Politieke partijen: CD&V: "CD&V-fractievoorzitster Sabine de Bethune weerlegt met klem leugens Vlaams Blok-voorzitter"
Sabine De Bethune, senatrice voor de CD&V, schrijft: In een interview met Dag Allemaal beweert Frank Vanhecke, voorzitter van het Vlaams Blok, dat de senaatsfracties van het Vlaams Blok en CD&V samenwerken en dat het cordon sanitaire bijgevolg doorbroken is. Sabine de Bethune, fractieleidster van CD&V in de Senaat, weerlegt met klem deze bewering. De uitspraak van Frank Vanhecke is nergens op gebaseerd en doet de waarheid alle geweld aan. Voor CD&V is en blijft het Vlaams Blok een partij waarmee onder geen beding wordt samengewerkt. Het Vlaams Blok is een partij die de ongelijkwaardigheid tussen de mensen propageert. Dit staat haaks op de christen-democratische uitgangspunten van CD&V. Er worden dus zeker geen bestuursakkoorden gesloten en er wordt geen samenwerking gezocht, ook niet voor eventueel gedeelde standpunten. Die durven nogal he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht niet zo lang geleden gehoord te hebben dat goeie voorstellen die van het Blok komen, niet automatisch meer gingen afgeschoten worden door de CD&V.
Maar die zullen wellicht niet bestaan, anders had de CD&V zoiets nooit durven beweren...
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Der Kaiser von lehre Taschen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() wie van jullie kent Sabine de Bethune, wel ik kan daar heel kort over zijn en zijzelf zal mij niet tegenspreken wat ik hier schrijf, hoewel haar familie
de hemel werd ingeprezen als een familie met Vlaamse roets, waaronder ook de dynastie van VAN CAUWELAERT (ja, ja, gewezen burgemeester van Antwerpen) deel van uit maakt, zijn zij afgestemt op het fransdolle anti-Vlaams en pro-belgisch milieu. Wat kan je van dergelijk milieu verwachten , pro-Vlaamse standpunten ? dat is zeker niet voor Sabine de Bethune. |
![]() |
![]() |