Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2006, 17:25   #1
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard Een gesprek met mijn Thai'se vriendin is ontnuchterend. België is communistisch!

Vandaag ging ik even de laatste podcast downloaden van de website van Jurgen.
Mijn vriendin vroeg me, waarom ik gewoon de informatie niet pluk van de normale media kanalen, zijnde TV, radio of krant.
Toen ik haar vertelde dat dit programma in België niet op de ether mag, was ze geschokt. Ik diende haar te vertellen dat men in België wetgeving heeft dat dergelijke politieke radio niet toelaat.
Ik heb haar dan ook met handen en voeten moeten uitleggen dat men over bepaalde mensen, met name de Moslims, dat men over de fouten van de politiekers niet mag slecht praten.
Ze wist me te vertellen: 'Oh, dat is zoals het communisme!"....
Ik diende eventjes mijn adem in te houden. En besef even dat het al zo ver is gekomen, dat we eigenlijk al in een communistisch systeem zitten, waar je vervolgd wordt door de gedachtenpolitie op je eigen mening te geven over dingen, of mensen.
Ze heeft weet van de problemen die men hier in Europa heeft betreffende de moslimgemeenschap, en wist af te leiden dat de invasie van deze groep reeds ver gevordert is.
Het is een beetje zoals een kikker in het koude water en kalmpjes op te warmen tot de kikker dood is. Indien je een kikker plaatst in heet water, springt hij er onmiddellijk uit!
oz457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 17:50   #2
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457 Bekijk bericht
Vandaag ging ik even de laatste podcast downloaden van de website van Jurgen.
Mijn vriendin vroeg me, waarom ik gewoon de informatie niet pluk van de normale media kanalen, zijnde TV, radio of krant.
Toen ik haar vertelde dat dit programma in België niet op de ether mag, was ze geschokt. Ik diende haar te vertellen dat men in België wetgeving heeft dat dergelijke politieke radio niet toelaat.
Ik heb haar dan ook met handen en voeten moeten uitleggen dat men over bepaalde mensen, met name de Moslims, dat men over de fouten van de politiekers niet mag slecht praten.
Ze wist me te vertellen: 'Oh, dat is zoals het communisme!"....
Ik diende eventjes mijn adem in te houden. En besef even dat het al zo ver is gekomen, dat we eigenlijk al in een communistisch systeem zitten, waar je vervolgd wordt door de gedachtenpolitie op je eigen mening te geven over dingen, of mensen.
Ze heeft weet van de problemen die men hier in Europa heeft betreffende de moslimgemeenschap, en wist af te leiden dat de invasie van deze groep reeds ver gevordert is.
Het is een beetje zoals een kikker in het koude water en kalmpjes op te warmen tot de kikker dood is. Indien je een kikker plaatst in heet water, springt hij er onmiddellijk uit!
Zozo in welk raar deel van België woont U eigenlijk ? Bekijk ongeveer elk forum in Vlaanderen en U zult toch moeten vaststellen dat over de moslims mag zeggen wat men wil, in gelijk welk zelf gekozen taalgebruik.¨
In welke getwiste toestand verkeert U eigenlijk als U geen kritiek leest, hoort of ziet over het lamentabele beleid van onze paarselarij ? De Tijd heeft zelfs letterlijk geschreven dat Paars een ramp is voor België. De begroting is door elke krant afgekraakt.....
Wie wordt er vervolgd voor een eigen mening ? Tenzij U emotionele persoonlijke aanvallen verwart met "een mening". Maar ik denk dat wie kan schrijven wel het verschil kan inzien tussen die twee. Kan want willen is een ander affair.
De "invasie" ????
Jeeeeeez I cann't find my knees. Lopen er veel van deze geïndoctrineerden rond in mijn Vlaanderen ?

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 17:52   #3
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Rijp voor een psychiater..
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 17:58   #4
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Partij politieke zenders in het algemeen dus niet enkel zwart/wit

Verder, ik heb een jaar in Thailand gestudeerd en ga geregelgd terug. Als u denkt dat daar zulke praktijken niet voorkomen heeft u het mis.
Daar is er niemand die maar een slecht woord over de Koning durft te zeggen, noch op de tv noch privé (ook al is hij een geweldig man).
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 17:59   #5
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Zozo in welk raar deel van België woont U eigenlijk ? Bekijk ongeveer elk forum in Vlaanderen en U zult toch moeten vaststellen dat over de moslims mag zeggen wat men wil, in gelijk welk zelf gekozen taalgebruik.¨
In welke getwiste toestand verkeert U eigenlijk als U geen kritiek leest, hoort of ziet over het lamentabele beleid van onze paarselarij ? De Tijd heeft zelfs letterlijk geschreven dat Paars een ramp is voor België. De begroting is door elke krant afgekraakt.....
Wie wordt er vervolgd voor een eigen mening ? Tenzij U emotionele persoonlijke aanvallen verwart met "een mening". Maar ik denk dat wie kan schrijven wel het verschil kan inzien tussen die twee. Kan want willen is een ander affair.
De "invasie" ????
Jeeeeeez I cann't find my knees. Lopen er veel van deze geïndoctrineerden rond in mijn Vlaanderen ?
Zonder hier te willen wortelen over moslims , in Belgie worden permanent sites zonder enige vorm van proces gewist door het parket .

De pers hoort te schrijven wat de politiek wil , overheidssubsidies weet je wel .

De audiovisuele pers is afhankelijk van uitzendrechten , 5 TV_kanalen , geen 6 beslist de Vlaamse regering , slechts een beperkt aantal radio's mag heel Vlaanderen bestrijken enz...

En dat is communisme .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 6 december 2006 om 17:59.
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 18:06   #6
schaduwrijk
Burgemeester

schaduwrijk's schermafbeelding

Standaard

een mooie dag maakt de lente nog niet...
schaduwrijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 18:36   #7
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk Bekijk bericht
een mooie dag maakt de lente nog niet...
Zegt de man die in de schaduw leeft .

En geregistreerd is in de herfstmaand oktober

Wat wel de lente maakt is een zwaluw , mijn gedacht .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 18:41   #8
Dieterius
Staatssecretaris

Dieterius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Zonder hier te willen wortelen over moslims , in Belgie worden permanent sites zonder enige vorm van proces gewist door het parket .

De pers hoort te schrijven wat de politiek wil , overheidssubsidies weet je wel .

De audiovisuele pers is afhankelijk van uitzendrechten , 5 TV_kanalen , geen 6 beslist de Vlaamse regering , slechts een beperkt aantal radio's mag heel Vlaanderen bestrijken enz...

En dat is communisme .
Of het neigt toch naar communisme...
Oud 6 december 2006, 20:40   #9
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het zijn hier al communisten dat de klok slaat!
Nergens anders is men zo zot te werken voor de staat zoals wij doen!
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 20:41   #10
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En op 1 mei lopen ze allemaal samen "onze kameraden" te zingen met een rood lijveke aan. Dat is communisme; die dag zingen ze in rusland net hetzelfde.
Waarschijnlijk bellen ze die dag ook nog eens met elkander om proficiat te wensen of zo.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2006, 20:50   #11
guerin
Minister

Standaard

Of het nu een volks,een absloluut of een constitutie is maakt niks uit,een staat is autoritair van aard!
Oud 6 december 2006, 21:31   #12
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Verbazend dat niemand het een basisprincipe van fascisme vind .

Maar je mag hier nog DENKEN wat je wil hoor ...( denk ik )...(hoop ik)
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 00:22   #13
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Verbazend dat niemand het een basisprincipe van fascisme vind .

Maar je mag hier nog DENKEN wat je wil hoor ...( denk ik )...(hoop ik)
dat is omdat fascisme en communisme veel gemeen hebben...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 20:13   #14
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

waarom 6 tv kanalen? er is al bucht genoeg op die t.v. Met 3 kanalen zou ik al content zijn.
En als er een 6de bijkomt waarom dan geen 7 en waarom geen 8?

Een wildgroei van vrije radio's, neen dank u
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht

En dat is communisme .

Laatst gewijzigd door pekka_123 : 7 december 2006 om 20:13.
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 20:23   #15
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

Nu gaan we pleiten voor een radiozender voor elke politieke partij of wat?
Ik zou dat eens willen meemaken als het V.B aan de macht komt.
Als het VB de dienst uit maakt zou dat wel eens het eerste zijn wat ze willen gerealiseerd zien. De ideale manier om een hetse op te zetten tegen, moslims, homo's enz...
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 21:21   #16
Dieterius
Staatssecretaris

Dieterius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Nu gaan we pleiten voor een radiozender voor elke politieke partij of wat?
Ik zou dat eens willen meemaken als het V.B aan de macht komt.
Als het VB de dienst uit maakt zou dat wel eens het eerste zijn wat ze willen gerealiseerd zien. De ideale manier om een hetse op te zetten tegen, moslims, homo's enz...
Maar dan zouden ze toch ook vrije radio's moeten toelaten die tegen het VB zullen uitzenden? Of versta ik u verkeerd?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be