![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Amir El Kebdani, een van de twee onafhankelijken in de Borgerhoutse districtsraad, stelt voor dat Stef Lauwers, de schepen van Groen!, ontslag neemt uit de districtsraad. In dat geval zou ook hij opstappen, waardoor de groene fractie in één klap twee opvolgers in de raad zou kunnen brengen. De meerderheid zou zodoende sterker worden.
Amir El Kebdani en Mohammed Sidi Habibi scheurden zich na de verkiezingen van 2000 al af van Agalev en zetelen als onafhankelijke. “De meerderheid vindt het niet eens de moeite met ons te spreken”, zegt El Kebdani. De Borgerhoutse coalitie (CD&V, sp.a,VLD, Groen! en N-VA) heeft met 12 zetels slechts één zetel meer dan de oppositie (9 Vlaams Blok en 2 onafhankelijken). Amir El Kebdani kondigt tegen de districtsraad van december al een nieuwe motie van wantrouwen aan tegen schepen Stef Lauwers (Groen!). “Lauwers kan dat vermijden door een stap terug te zetten. Dan geef ik ook mijn mandaat terug”, aldus Amir. Amir verbaast zich over sommige hoogstandjes. “Het is hier soms Kabouter Plop. Weet je waarom de jongste districtsraad maar begon om 21u.? Omdat Mostafa Benkerroum van de sp.a-fractie maandag tot 20.30u. moest werken. Ik ga volgende keer ook uitstel van de districtsraad vragen. Ik ben eens benieuwd wat ze zullen antwoorden”, zegt Amir El Kebdani. http://www.gazetvanantwerpen.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat ze al die Ali Kebabi's eruitgooien!!!! Vlaanderen voor Vlamingen, Marokkanen in Marokko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet serieus genomen worden en met een cordon sanitaire worden afgeschermd. Moest Phillip het horen, hij gaf u een pak op uw broek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens,Filip Dewinter heeft onlangs via de media duidelijk laten verstaan dat Dyab Abou Jahjah niet welkom is in zijn Vlaanderen(o.a.radio2). EN NEEM AL DIE ALI BABAS MAAR MEE(woordenschat F.D.W.) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De dag de Jeanine Leduc en Danny Smagghe dergelijke priet-
praat verkondigen (en menen) zullen ze door DeGucht met hun klieken en hun klakken uit de VLD gezet worden. Jan Hyoens neemt zijn dromen voor werkelijkheid als hij denkt dat deze mensen de woorden van Damawallaby zouden goedkeuren. Wat vindt Jan Hyoens trouwens van die uitspraak? Ga je ermee akkoord? Het Blok zijn standpunt is inmiddels toch wel verslapt Ik dacht dat PDW himself verkondigde in 'Polspoel en Desmet' dat we nu aan de 4de generatie migranten zitten en dat die hier zeker kunnen en zullen blijven. Hij denkt waarschijnlijk persoonlijk ietsje anders over maar dat is blijkbaar vandaag het partijstandpunt. Ik ben trouwens van plan dit weekend eens naar 'De Roeland' te trekken in Gent om daar eens (incognito) de toestand te gaan opnemen..... Ik ben curieus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |