![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zeggen steeds weer dat de begroting in evenwicht is en dat de staatsschuld wordt afgebouwd. Maar dat is zonder rekening te houden met de put van 2.5 miljard euro die ze tegelijk hebben gecreëerd, oftewel 100 miljard Belgische Franken. Schamen ze zich dan niet? Moet zo'n Freya Vanden Bossche niet verpilcht worden af te treden? Kunnen de duizenden gedupeerden geen verplichting van betaling eisen via rechtbanken en mèt interesten worden betaald via deurwaarders? Je moet maar eens proberen als belastingbetaler om een paar weken laat te zijn, en het zijn dikwijls diezelfde bedrijfjes die reeds maaaaanden op hun geld wachten ... van Freya haar overheid. Laatst gewijzigd door Antoon : 11 december 2006 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Uiteraard is het totaal ongehoord en ik vind het een regelrechte schande voor de kleine kmo's en zelfstandigen die hierdoor failliet gaan! Ik roep dan ook alle schuldeisers op om zich te verenigen en de staat onmiddellijk te dagvaarden. En daarna systematisch met een deurwaarder beslag laten leggen op alle 70+ overheidsgebouwen die paars noodgedwongen moet verkopen tegen het eind van het jaar ! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat wil je als je alle geld doorsluist naar nutteloze gewesten en gemeenschappen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op dit gebeurd zelf ook in de privé, of andere overheidsinstellingen, natuurlijk wordt er in de privé makkelijker naar een deurwaarder of incassobedrijf gestapt, maar moest ge weten hoeveel er al failliet gegaan zijn, door wanbetalers ge zou uw oogskes aardig opentrekken denk ik. En bij die wanbetalers mag je zowel de staat als de privé rekenen. Ik heb het ooit nog voorgesteld aan een collega van, mij, ik wist van een aankoop van een serieus lot pc's, ik zei hem, de info vindt ge daar en dient een offerte in, mooi meegenomen als ge het hebt, ... och voor de staat, en maanden op mijn centen blijven wachten zeker, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je kan beter water naar de zee brengen dan te roepen dat onze beleidsmensen onbekwaam zijn. Ze worden dik betaald en de bevolking interesseert hen geen reet !! Zo simpel is het...zo was het...en zo zal het altijd blijven (zolang er nog 50% op die salonpolitici blijft stemmen tenminste).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, en parasietenfamilies en hun troonsopvolgers tot in het achterste knopsgat, die dan nog langs nen andere weg de staat bepieken ook, maar wel zo slim zijn om de schuld in een ander zijn schoenen te schuiven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vraag mij soms af of we niet als burger bij de rechter klacht kunnen inbrengen tegen ministers wegens "mismanagement" van de staat + klacht tegen parlementsleden/senatoren wegens schuldig verzuim bij het controleren van de regering.
Ik denk niet goed dat ze beseffen welke edele opdracht ze hebben : VOLKSVERTEGENWOORDIGER |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog maar eens een mooi voorbeeld van hoe democratisch onze regering wel is!
De rijken rijker maken en de armen (zelfstandige) armer maken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Bal : 11 december 2006 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() 'K zou toch niet zover willen gaan en het waalse gewest en de waalse gemeenschap nutteloos willen noemen
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Waar stonden die zielige ondernemers zonder de staat ?
En 't is simpel; als ze niet dachten gemakkelijk geld te kunnen verdienen aan de gemeenschap, waren ze er niet aan begonnen Belangen van de gemeenschap versus die van één pipo die denkt het warm water en het negerinnenorgasme privaat gepatenteerd te hebben ZUCHT |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke burger kan beletten dat de paarse beunhazen niet in de volgende triparte zullen zitten? Ze hoeven maar het cordon sanitaire in stand te houden om ZEKER NIET naar af gestuurd te kunnen worden door de burger.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je dan even aangeven wat het belang van de gemeenschap is in deze? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() en het vlaams belang heeft een ezelke dat geld schijt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Dan is er helaas nog altijd een meerderheid van kiezers die vindt dat die paarse beunhazen hun belangen het best verdedigen en het land goed besturen.
|
![]() |
![]() |