![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Conscience
Citaat:
Haast je dan Diatonos, om ook dit naar de vergeetput van de 'Communautaire Discussies' te verplaatsen! Ik weet ook wel dat er een communautaire rel om 'U' tegen te zeggen onderweg is, maar je kan niet ontkennen dat dit eveneens Binnenlandse Politiek is. Voor even toch nog!
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik vraag mij af wie er achter Diatonos zit. Als die persoon zo snel geïrriteerd is door dit, dan kan ik echter al wel raden welke ideologie deze persoon aanhangt...
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het dus ook door.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf heb de reportage van de RTBF niet gezien, maar had onmiddelijk een idee van wat er de bedoeling achter was.
De rest deden de reacties van een aantal politici en de nieuwbulletins op de 'Vlaamse' radio en televisie wel. Wat er echter precies vertoond werd wist ik niet tot ik het verslag van Conciense las. Ik zat dus nog veel dichter bij de waarheid dan ik aanvankelijk dacht. Als de Walen denken dat ze zo 'hun' Belgique gaan kunnen één houden vergissen ze zich! Dit komt immers neer op een oorlogsverklaring aan ALLE Vlamingen. Of zijn er hier soms onnozele halzen die denken dat de Walen verschil gaan zien tussen een Vlaams-nationalist van het VB en eentje van de CD&V als de oorlog in Brussel uitbarst? Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 december 2006 om 12:24. |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Er was reeds een discussie over de reportage lopende in communautaire. Meerdere topics werden reeds samengevoegd in die topic. Ik zal de topic over de reportage verplaatsen naar binnenland, als ik u daarmee tevreden kan stellen. We willen enkel een overvloed aan berichten vermijden in de katern "binnenland", daarom pogen we zoveel mogelijk te werken in eenzelfde thread. Met vriendelijke groeten, Diatonos |
![]() |