![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie stemt er nog op de N-VA? | |||
Ik wel |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
Ik niet |
![]() ![]() ![]() |
41 | 82,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....wie na de recente ontwikkelingen met de N-VA nog op deze partij stemt.
Er zijn maar twee mogelijkheden: Ik wel of ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik niet, maar dat is niet echt eerlijk. Ik stemde om principiële redenen al niet meer op die partij (particratisch).
Maar nu overwéég ik het zelfs niet meer. Jamais. Blanco is the only way.
![]() |
#3 |
|
![]() Het zou eigenlijk moeten gericht zijn aan diegenen die nva kozen vòòr het debacle, ik bedoel het jmdd debacle niet het bhv debacle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Stem Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij wordt het volgend jaar zo goed als zeker Vlaams Belang. Na de vaudeville van gisteren heb ik alle respect voor de N-VA verloren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Nooit gezien zo'n enorme afgang!
Ik geef toe dat ik serieus twijfelde omdat ik zoiezo een liberaal ben en serieus verschil met mensen als Max4Westland, Guderian, etc. Maar nu tja... ik kan moeilijk anders. Ze zijn zo dom he meneer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Ik stem sowieso niet op die "Vlomse partijkes".
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie stemt er nog op de N-VA? Ik wel Juan 1 Ik niet FISHERMAN, ilfalco, keiko, manta, Tantist, Verhofstadthater, Zwartengeel 7 LOL! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Sorry, maar al sinds ze hun belofte van onmiddellijke splitsing van BHV plots "vergeten" waren, was het duidelijk dat ik voor deze kiezersbedriegers nooit zou stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand die al een paar verkiezingen lang VLD,NVA en zelfs ooit een keer Vivant gestemd heeft (na studie van hun programmapunten,zo zie je waar ik ergens hang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() @knuppel: dit is de doorslag niet hoor.
Dist is slechts een van de 101 redenen... - zogezegd tegen het COrdon maar het nog strikter toepassen dan groen - lijstverbinding met BUB en groen etc tegen het VB - nooit met de SPA etc - Tegen referenda - Nooit in een regeren als B-H-V - Nooit met de Cdenacw etc - Op lijst van lijsttrekker B-plusser Phlip Heyel staan. - Altijd lullen over de enige " democratische "bla bla bla - Dewever die zowat de grootste lafaard en leugenaar is... Is hij besmet toen hij in het geheim onderhandelde met de VLD? - Stap voor stap mentaliteit die vlaanderen al zijn hoofdtsatd en zoveel meer gekost heeft... Kortom de N-VA heeft voor mij maar enkele maanden sinds haar ontstaan enige geloofwaardigheid gehad. Dit scenario. Dit was gewoon voorspelbaar. @v-hater=Guderian is al jaren geen lid meer van het VB....En dat is een goede zaak. Laatst gewijzigd door ilfalco : 10 december 2006 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Wel een beetje eerlijk blijven... Welke van de 'nee' stemmers waren N-VA kiezer? Bij mijn weten slechts 1.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Trouwens, ik weet niet op wie ik nog kan stemmen. Waarschijnlijk Vlott. Ik moet het programma er is op nalezen.
Maar ja, eerst en vooral wachten op wat er daadwerkelijk gaat gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Moeilijk om afstand te nemen van een partij waarin men gelooft , he, VM?
![]() |
#16 |
|
![]() Heeft daar niets mee te maken. Ik ben gewoon principiëel tegen ordinaire moddergooi-politiek.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() ik weet het niet... 't wordt allicht de keuze "tussen de pest en de cholera..."
in ieder geval, ik ben ontgoocheld in het gebrek aan ruggengraat.. Of het al dan niet een goede beslissing was om JMDD binnen te halen is één zaak. Maar eens je die beslissing hebt genomen, kan je nog moeilijk terug... Ongeacht of je nu voor of tegen DD bent... Overigens, Frieda Brepoels heeft haar ontslag gegeven als ondervoorzitter.. wie weet wat gebeurt er nog.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zal bovendien zijn beslissing niet motiveren in een reactie.
![]() |