![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Vreemdelingen mogen ni doppen, maar mogen ook het werk van de Vlaming ni afpakken.
Vreemdelingen moeten zich integreren, maar niemand wil ernaast wonen. Vreemdelingen moeten zich integreren, maar ze mogen nie kiezen op wie ze stemmen (want ze stemmen toch op de verkeerde). Vreemdelingen mogen ons land ni binnen, maar wij moeten wel in vreemde landen den decadente toerist mogen uithangen. Vreemdelingen mogen niet naar Europa komen, maar Europa heeft wel de wereld mogen kolonialiseren. Vreemdelingen mogen geen hoofddoek dragen, maar bomma's mogen wel een plastieken zak over hun kop trekken (en nonnen mogen er als pinguins bijlopen). Vreemdelingen moeten de godsdienstvrijheid respecteren, maar de islam moet niet erkend worden in België. Vreemdelingen moeten minder kinderen krijgen, maar onze SZ staat wel op springen door de lage geboortecijfers. Vreemdelingen moeten hun vrouwen vrijer laten, maar er mag gene vreemdeling met de dochter van een vlaming aanmaken. Vreemdelingen moeten niet naar hun eigen zenders kijken, maar Vlamingen kijken wel massaal naar reproducties van buitenlandse programmas. Vreemdelingen mogen niet op straat rondhangen, maar ze mogen ook nergens binnen. Vreemdelingen moeten perfect Nederlands praten, maar westvlamingen mogen onverstaanbaar blijven. Vreemdelingen mogen geen vreemden zijn, maar zijn ook nooit Vlamingen. ... Laatst gewijzigd door jedi govna : 11 december 2006 om 15:58. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Daar zit wel iets in..
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar bent u die nonnen tegengekomen ?
Naar Bokrijk geweest ? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Groei op!
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lokaal Raadslid
|
ze zijn weer aan het klagen ,de vreemdelingen.Wat houd er U tegen om naar uw paradijs te vertrekken?Waarom blijft ge hier?Klaag toch zo niet Mohamed,uw artikkel staat vol leugens en onwaarheden.Wij zijn hier de vreemdelingen in eigen land:de ene "discriminatiewet" na de andere,enkel en alleen om de (terechte) kritiek op de overvloed aan niet aangepaste vreemdelingen (waarbij een héél pak misdadigers) te kunnen het zwijgen op leggen.Onze eigen politiekers zijn lafaards,zie maar de zaak "de decker".
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Minister
|
The horrible yeti is a fallacy in itself.
fal·la·cy n 1. something that is believed to be truth but is erroneous 2. an argument or reasoning in which the conclusion does not follow from the premises 3. the condition of being misleading or deceptive 4. a mistake made in a line of reasoning that invalidates it Encarta® World English Dictionary © 1999 Microsoft Corporation. All rights reserved. Developed for Microsoft by Bloomsbury Publishing Plc.
|
|
|
#7 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ge er ni tegen kunt da ik uw denkwijze belachelijk maak, dan moet ge maar elders uw grote wijsheid posten! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uw 4 puntjes passen perfect bij uw vreemdelingenfobie! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Als u zelf nog niet het kafkaiaanse van uw redenering inziet...
|
|
|
|
#12 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pathologie : dhimmitudis chronicus. Geestelijke aandoening die normaal verdwijnt als de jaren van verstand er aankomen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Zeer mooi verwoord.
|
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
Kan iemand zijn beweringen ook eens inhoudelijk weerleggen?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Staatssecretaris
|
Is dit een lijstje met nieuwjaarswensen?
ik heb er ook zo één: mijn baas wil me geen opslag geven maar ziet me niet graag vertrekken werk ik te hard ben ik een uitslover, anders ben ik een lijn trekker enz enz, tis ook nooit goed |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eén opmerking: als het hier zo slecht is voor hen, wat lopen ze hier dan nog te wachten??? Er moeten toch veel betere plaatsen op de wereld zijn voor hen. Zoals hun landen van oorsprong! En, met allerlei achterbakse foefjes, de rest van hun familie en hun dorp er nog proberen bij te laten komen??? Om die mensen te pesten, of wat? |
|
|
|
|
|
|
#18 | ||||||||||||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik zal toch maar even mijn tijd er aan verdoen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#19 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Dat ze thuis blijven, daar zijn het geen vreemdelingen, dan moeten ze zich niet aanpassen, ze spreken de taal al, ze kunnen op straat rondhangen, ze kunnen zelf vreemdelingen als vuil behandelen, ... BTW, een kieken is geen mus
|
|