![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet er iemand hoeveel mandatarissen Vivant eigenlijk heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat het antwoord van de modale VB'er zo ongeveer als volgt zal luiden: "bestaat VIVANT nu eindelijk?"
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk dat de meesten het antwoord van Duchatelet niet hebben begrepen.
Vraag: 'Wat is uw mening over het veelbesproken Cordon Sanitaire tegenover het Vlaams Belang?' Antwoord: 'Bestaat het Vlaams Belang nog? ' Het antwoord is natuurlijk: 'Ja' Dus heeft het cordon niet gewerkt. Een subtiel antwoord om te zeggen dat hij het cordon onzin vindt.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |