![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan veel zeggen over Bush, maar ik vind het knap dat hij, ondanks de enorme gevaren naar Irak gegaan is om de troepen moed in te spreken. Volgens mij trouwens een prima wapen om zijn populariteit mee op te krikken.
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Tja hij krijgt de smaak te pakken.
Na enkele dagen in een buitenlands (Spannend ![]() Bezoekt hij nu ook al incognito buitenlandse strengbewaakte vliegvelden. Voor een uurke of twee. Zijn volgende blitzbezoek zou misschien wel eens België kunnen zijn. Zie je Bush al lopen in Zaventem? In het hol van de leeuw! ![]() Ik durf te wedden dat er twee identieke Airforce-Once vliegtuigen geland zijn. Ge kunt nooit weten of ze klaarstaan met een raket. Moedig tja politiekers doen alles om hun populariteit op te krikken Mitterand was veel moediger om naar Sarajevo te gaan.[size=6][/size][size=7][/size]
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Bush begint stillaan aan de verkiezingen te denken. Een foto van een kalkoen verspreidende president tussen "zijn" manschappen is natuurlijk enorm populair. In ieder geval....goed dat hij zoiets s doet. Die jongens die ginder hun leven riskeren verdienen ook s wat aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is ook regelmatig op bezoek geweest bij ouderlingen wanneer hij de vernieuwing van 'medicare' voorbereidde. ![]() ![]() ![]() En nu ook in Irak gaat hij de manschappen aldaar een hart onder de riem steken. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de ironie loopt met bakken van deze posts denken aan de verkiezingen popular boy uithangen door te eten tussen het gewone volk Doet me denken aan een welbepaalde partij en aan een welbepaalde persoon, niet alleen avatar maar ook onderschrift wat kan een mens nog meer willen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() komaan Antoon,
je hebt -hoop ik- toch ook wel door dat die voorbeelden niets anders zijn dan platte georchestreerde verkiezingspropaganda... ? Ik had je toch wel wat hoger ingeschat dan dat..Bush'vermogen tot empathie is nog 't best gebleken uit zijn bevreemdende reactie op 9/11.. Blijven voortdoen alsof er niets aan de hand is in een klas vol kindjes, terwijl hij al goed wist wat in NYC aan de hand was..
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoveel goedheid kan een mens niet onberoerd laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas bleef hij niet lang genoeg om het Iraakse verzet een eerlijke kans te geven, ik ben zwaar ontgoocheld. Als er nu eens iemand is die een raket op zijn smoel verdient...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mij is dit bezoek een publiciteitsstunt. Hij heeft dit gedaan, omdat hij zag dat zijn populariteit daalde.
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Enkele weken geleden bracht Louis Michel een bezoek aan de Congo, ditmaal zonder Harley Davidson. Dat was pas een heldendaad! Daar is de uitstap van Bush maar kattepis tegen.
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() seba, mijn bericht was gericht aan Antoon...
gelieve je voortvarende conclusies dus voor jezelf te houden, want met dergelijke 'losse flodders' maak je alleen jezelf belachelijk.
![]() |
#17 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|