![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Amerikanen investeerden meer in ons land
![]() De investeringen van Amerikaanse bedrijven in ons land zijn in 2005 met zowat 20 procent, of 4,5 miljard euro, gestegen tegenover 2004. Dat is voor een groot deel toe te schrijven aan de overname van Unilin door Mohawk voor 2,2 miljard euro. De cijfers komen van het Amerikaanse ministerie van Financiën. ---------------------------------------------- niet slecht voor wat rechts een 'gedrocht, wanstaat, apenland' en weet ik wat noemt. feit is dat ze in het buitenland totaal geen oren hebben naar het gejank van rechtse separatisten. ze kennen belgie met een positieve reputatie. een open, tolerante democratie. een goed land. wat zullen de investeringen dalen als de fascisten aan de macht komen en vlaanderen op het lijstje van de schurkenstaten prijkt. Laatst gewijzigd door Mitgard : 9 december 2006 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er was idd niet voor niets grote belangstelling van de internationale pers voor de Antwerpse gemeenteraads verkiezingen. Met de vraag:' stevent België af op een een uiterst rechtse nachtmerrie?'
Citaat:
Laatst gewijzigd door pekka_123 : 13 december 2006 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De investeringen, die Mitteke mededeelde... in 2005... ![]() Gelukkig hebben we nu de vertrekpremies van VW, die vanzelfsprekend de Amerikaanse investeringen nog geweldig zullen doen toenemen (maar dat zal men ten vroegste in 2008 zien)... Dat die ondernemingen niet speciaal zaten te wachten o een uiterst rechtse nachtmerrie... dat neem ik aan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
zijn altijd al zeer hecht geweest. Zo ontvangen de Israëli's jaarlijks 3 miljard dollar als Amerikaanse hulp. Wat neerkomt op een "geschenkje" van 2,4 miljard euro.[/FONT] [FONT=Arial][SIZE=3][FONT=Arial]Als ik Jood was zou ik klacht indienen wegens discriminatie. Want de Walen krijgen elk jaar 4,58 keer meer van de Vlamigen? [/FONT][/SIZE][/FONT] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn vele rechtsen tegen Amerika (neo liberale stroming). Citaat:
De visie van progressieve partijen zoals SP.A/Spirit is 180 graden verschillend met dat van America, ik denk dus dat je zevert. Ik denk dat ze eens goed gaan lachen met ons holbi huwelijk + adoptie + lakse strafmaten, gedoogbeleid soft drugs enz |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf het maar op, de neo-cons "hun rijk" is ginds bijna uit. Ik denk niet dat "ze" het tij nog kunnen doen keren. En dan mag ook Beliën inpakken, en zijn seut ook.
![]()
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Als Vlaming in de VS raad ik elke Amerikaan aan om Belgie als toerist te bezoeken maar er beter niet te investeren in iets dat werknemers vereist. Ierland, GB of de Oost-Europese landen lijken me aantrekkelijker.
Laatst gewijzigd door longhorn : 14 december 2006 om 02:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |