Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2006, 10:23   #1
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard amerikanen investeren meer in belgië

Amerikanen investeerden meer in ons land

De investeringen van Amerikaanse bedrijven in ons land zijn in 2005 met zowat 20 procent, of 4,5 miljard euro, gestegen tegenover 2004. Dat is voor een groot deel toe te schrijven aan de overname van Unilin door Mohawk voor 2,2 miljard euro. De cijfers komen van het Amerikaanse ministerie van Financiën.

----------------------------------------------

niet slecht voor wat rechts een 'gedrocht, wanstaat, apenland' en weet ik wat noemt.
feit is dat ze in het buitenland totaal geen oren hebben naar het gejank van rechtse separatisten. ze kennen belgie met een positieve reputatie.
een open, tolerante democratie. een goed land.
wat zullen de investeringen dalen als de fascisten aan de macht komen en vlaanderen op het lijstje van de schurkenstaten prijkt.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 9 december 2006 om 10:27.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2006, 11:06   #2
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
De investeringen van Amerikaanse bedrijven in ons land zijn in 2005 met zowat 20 procent, of 4,5 miljard euro, gestegen tegenover 2004. Dat is voor een groot deel toe te schrijven aan de overname van Unilin door Mohawk voor 2,2 miljard euro. De cijfers komen van het Amerikaanse ministerie van Financiën.
Daar zeg je het al het grootste deel van die investeringen komen van één bedrijf dat manipuleert wel een beetje de cijfers!
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 22:24   #3
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

Er was idd niet voor niets grote belangstelling van de internationale pers voor de Antwerpse gemeenteraads verkiezingen. Met de vraag:' stevent België af op een een uiterst rechtse nachtmerrie?'
Citaat:

niet slecht voor wat rechts een 'gedrocht, wanstaat, apenland' en weet ik wat noemt.
feit is dat ze in het buitenland totaal geen oren hebben naar het gejank van rechtse separatisten. ze kennen belgie met een positieve reputatie.
wat zullen de investeringen dalen als de fascisten aan de macht komen en vlaanderen op het lijstje van de schurkenstaten prijkt.

Laatst gewijzigd door pekka_123 : 13 december 2006 om 22:24.
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 22:33   #4
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

eer de amerikanen beseffen hoeveel geld we jaarlijks aan een deelstaat geven, zullen ze wel zeggen dat wij zo zot als een achterdeur zijn (en gelijk dat ze hebben)
Oud 13 december 2006, 22:39   #5
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
eer de amerikanen beseffen hoeveel geld we jaarlijks aan een deelstaat geven, zullen ze wel zeggen dat wij zo zot als een achterdeur zijn (en gelijk dat ze hebben)
ach niet als ze dat vergelijken met gelijkaardige geldstromen in de VS.
Jéhan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 22:39   #6
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Er was idd niet voor niets grote belangstelling van de internationale pers voor de Antwerpse gemeenteraads verkiezingen. Met de vraag:' stevent België af op een een uiterst rechtse nachtmerrie?'
De gemeenteraadsverkiezingen vonden plaats in oktober 2006...
De investeringen, die Mitteke mededeelde... in 2005...

Gelukkig hebben we nu de vertrekpremies van VW, die vanzelfsprekend de Amerikaanse investeringen nog geweldig zullen doen toenemen (maar dat zal men ten vroegste in 2008 zien)...

Dat die ondernemingen niet speciaal zaten te wachten o een uiterst rechtse nachtmerrie... dat neem ik aan...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 22:42   #7
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jéhan Bekijk bericht
ach niet als ze dat vergelijken met gelijkaardige geldstromen in de VS.
[FONT=Arial]De banden van de Verenigde Staten met Israël
zijn altijd al zeer hecht geweest.
Zo ontvangen de Israëli's jaarlijks 3 miljard dollar als Amerikaanse hulp.
Wat neerkomt op een "geschenkje" van 2,4 miljard euro.[/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=3][FONT=Arial]Als ik Jood was zou ik klacht indienen wegens discriminatie.
Want de Walen krijgen elk jaar 4,58 keer meer van de Vlamigen?
[/FONT][/SIZE][/FONT]
Oud 14 december 2006, 01:23   #8
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hypocriet. Niet slecht voor wat links een asociaal land noemt met een slechte sociale zekerheid en slechte wetten omtrent holebihuwelijk.
Bovendien zijn vele rechtsen tegen Amerika (neo liberale stroming).

Citaat:
De Neo Cons in America hebben juist graag het conservatieve VB omdat er vele raakvlakken zijn. Paul Beliën heeft bv goede contacten met een conservatieve krant.
De visie van progressieve partijen zoals SP.A/Spirit is 180 graden verschillend met dat van America, ik denk dus dat je zevert. Ik denk dat ze eens goed gaan lachen met ons holbi huwelijk + adoptie + lakse strafmaten, gedoogbeleid soft drugs enz
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 01:32   #9
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Schrijf het maar op, de neo-cons "hun rijk" is ginds bijna uit. Ik denk niet dat "ze" het tij nog kunnen doen keren. En dan mag ook Beliën inpakken, en zijn seut ook.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 02:38   #10
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Als Vlaming in de VS raad ik elke Amerikaan aan om Belgie als toerist te bezoeken maar er beter niet te investeren in iets dat werknemers vereist. Ierland, GB of de Oost-Europese landen lijken me aantrekkelijker.

Laatst gewijzigd door longhorn : 14 december 2006 om 02:41.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2006, 03:03   #11
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Schrijf het maar op, de neo-cons "hun rijk" is ginds bijna uit. Ik denk niet dat "ze" het tij nog kunnen doen keren. En dan mag ook Beliën inpakken, en zijn seut ook.
*kuch*

Het neo-con-tijdperk bijna voorbij? Was het maar waar.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be