![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ruim de helft van de Nederlandse jongeren (55,7 procent) heeft het afgelopen jaar een delict gepleegd. Het gaat daarbij vooral om kleine vergrijpen zoals zwartrijden in het openbaar vervoer en slaan.
http://www.nu.nl/news/919401/13/Helf...gt_delict.html De toekomst ziet er zo ongelooflijk rooskleurig met al onze "jongeren" die braaf zullen gaan werken om de grijzende autochtone bevolking te onderhouden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Misdaad en stoerdoenerij is natuurlijk ook ultra hip & cool geworden in de non-stop stortvloed aan *bling*bling* musicvideo's op TMF & JIM.
Misdaad is 'big business' en jongeren zijn de doelgroep en hun moraal het slachtoffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, niks aan te doen.
Gaat dat om cijfers van die "gepakt" zijn? Of daadwerkelijke cijfers? Hier zal her niet veel beter zijn (wietroken meegerekend, want ik ken bijna geen pubers die geen wiet roken). Als ik zo'n dingen lees, word ik optimistisch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jongeren hebben wat speelruimte nodig en krijgen die ook. Wie heeft er nooit iets mispeuterd in zijn jeugd? Rechtstaan aub. Ik werd 1OO keer niet gepakt en twee keer vrijgesproken... Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2006 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @Bhairav:
Citaat:
En nog even voor de racisten: Citaat:
![]() |
![]() |