![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 december 2006 om 17:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik speel Civilization en heb toch (nog) nooit geprobeerd om de wereld te veroveren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niets zo leuk als in Battlefield ergens een hoog afgelegen plekje te zoeken om van daar wat andere spelers af te knallen.
Maar ik ga niet met mijn windbuks ergens in de velden liggen om op fietsers te kunnen schieten ofzo ![]() twas blijkbaar nog nen airsofter ook ![]() Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 12 december 2006 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik speel al jaren pong en ik kan nog steeds niet tennissen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Nochtans...
Nu ik al een paar avonden verdiept zit in Medieval Total War, krijg ik goesting om m'n slagzwaard weer eens op te poetsen en Jeruzalemwaards te trekken... Montjoie ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Als videospelletjes dan toch zo'n slechte invloed hebben, zou de jeugd die vroeger pacman heeft gespeeld zich nu in donkere ruimtes bevinden en proberen zoveel mogelijk bollen in te slikken op de tonen van repetitieve electronische muziek. Daar geloof ik niets van.
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Hahahaha Ik speel ook Counterstrike (Source). Ik speel al 15 jaar geweldadige computerspelletjes. Ik begrijp die gasten die door het lint gaan wel.
Toen Columbine gebeurde (April 99) snapte ik het nog niet, maar nu, een paar jaar later, begrijp ik het wel! Eric Harris en Dylan Klebold, wat een helden! Hun tijd ver vooruit, zij hebben door de maatschappij heengeschoten, zij waren écht vrij en hebben (denk ik) een hoger gevoel van macht en inzicht verkregen. Op het laatst maakte het ze niks meer uit (Been there, done that, got the T-shirt), en pleegden ze zelfmoord. Ik denk dat ze op hun hogere niveau gewoon zo eenzaam waren dat ze het niet meer zagen zitten. Ik zei eerder 'door het lint gaan', maar dat is het dus niet echt. Ook al was die Duitser wel fake, want die durfde niet de ultieme stap te nemen. Maar wees gerust, ik zal nooit zoiets doen. Ten eerste kan ik nergens aan echte guns komen, ten tweede zal ik nooit het inzicht krijgen wat je ervoor nodig hebt en ten derde ben ik gewoon te lief, leef en laat leven ook al maakt het allemaal geen fuck uit.
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Kijk, ik begrijp dat sommige mensen daar ongerust van worden...
Ik weet niet hoe het precies zit met dit geval maar het is meer dan eens zo dat na een "voorval" dat word toegeschreven aan "geweld in games" men eens gaat kijken bij die gast... en wat blijkt dan nogal dikwijls? Dat het een jongen betreft van bvb 12 jaar, maar wel voor verjaardag, nieuwjaar ed. +18 spelletjes krijgt van ouders en familie... Er kleeft een leeftijd op games omdat het nodig is om spel en realiteit te kunnen scheiden... Maar enkel de ouders kunnen inschatten of hun 12-14-16-18 jaar oude zoon/dochter ook effectief zo oud is 'in hun hoofd'... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Als games echt nefast zouden zijn voor de mentale gezondheid van jongeren dan zouden er elke dag doden vallen. En al die andere moordenaars dan? Als men er nu achter zou komen dat ze de dag ervoor soep met balletjes hadden gegeten, zou dat dan verboden moeten worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moeten ze maar eens eerst het journaal en alle kranten afschaffen en verbieden die elke dag volzitten met geweld en criminaliteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Speelt ge Medieval I of II?
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb na het spelen van Carmageddon (goeie ouwe tijd, weet u wel) ook wel eens een paar voetgangers van het trottoir gereden, maar nadat ik tot de constatatie kwam dat er zo geen geweldige "splut" bij te pas kwam, maar eerder een donker "bof", ben ik er toch maar mee gestopt.
Nu ben ik aan het proberen om Los Angeles te laten onderlopen, maar tot dusver is me dat nog niet gelukt ( - Aenema (Tool) http://toolshed.down.net/lyrics/aenimalyrics.php) ![]()
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Pushit :3 If, when I say I might fade like a sigh if I stay, you minimize my movement anyway, I must persuade you another way. pushing, shoving, pushing, shoving, pushing me There's no love in fear! Staring down the hole again. Hands are on my back again. Survival is my only friend. Terrified of what may come. Yeah. Remember I'll always love you, as I tear your fucking throat away. It will end no other way. It will end no other way.
Wat is er veranderd in de afgelopen paar jaar? Laatst gewijzigd door Keats : 13 december 2006 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() carmagedon wat een ownage game was dat
![]() ik hoop dat ze daar nog is een nieuwe van uitbrengen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Het schijnt precies wel in de mode te zijn tegenwoordig om alles op die computerspellen af te schuiven. Waarschijnlijk een poging van de daders of/en van hun advokaten om de schuld van hun daden af te wentelen op de gamesproducenten, in de hoop zo aan een lichtere straf te geraken.
Een jaar of 12 geleden, toen waren het de filmmakers die de boter hadden gefret. Eén van de films in de serie 'Child's Play', met de pop Chucky, zou toen aanleiding hebben gegeven voor de moord op de kleuter Jamie Bulger, dit door een paar tienjarigen. Ik heb die films ook gezien maar heb geen enkele overeenkomst kunnen vinden, of iets wat maar aanleiding zou kunnen gegeven hebben tot die brutale moord. Speelde geen rol, ze hadden een zwart schaap nodig. Willen ze er één vinden, ze zullen er één vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
pfff, ne chairsofter ja, als em zoveel computerspellekes speelt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nochtans, sinds ze computerspelletjes hebben, zijn ze gestopt met plannen om de wereld te veroveren of erger.
![]() |
![]() |
![]() |