![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() In de kakafonie van het Italiaans fascisme van de late jaren 30 kan je met wat goede wil hier en daar een paar halve tonen Sufi horen.
Faust zou boordevol gnosis zitten. Maar what about de Duitse Romantiek ? Nooit onderzocht denk ik. Of daar Sufi in te horen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Lap
![]() Daar gaat mijn origineel doctoraat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Kreeg nog geen sufi in vizier bij Einboden. Hoe Goethe Mohamet van Voltaire poedersuikert en half Weimar daar dan een kopje thee bij drinkt.
Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 18 oktober 2015 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Okee. Goethe, de ghazal dus gepikt van Hafiz.
Maar dat gemazel dateert al uit de pokkentijd. Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 18 oktober 2015 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Nieuw idee voor doctoraat
![]() Invloed van Quasidah op de Koran, nasib, fakhr en rahil. the nasib or the story of a destroyed relationship and home, the fakhr which portrays self-praise for a tribe or oneself, and the rahil which is a journey into the desert involving camels. If any, geen idee. En net ontdekt, the hija : lampoons denigrating other tribes Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 18 oktober 2015 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Lap
![]() Laatst gewijzigd door Touch me Baby : 18 oktober 2015 om 14:41. |
![]() |
![]() |