Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2003, 18:01   #1
Seba
Europees Commissaris

Standaard

www.vlaamsblok.be

Lees het tekstje over VLD-top tegen het referendum maar eens. Het VB dat de VLD verwijt een ondemocratische partij te zijn wegens een triumviraat dat alles beslist.
Verder halen ze ook aan dat kritiek binnen de VLD niet wordt geduld, blijkbaar hebben onze Blok-jongens nogal last van geheugenverlies op hele korte termijn
voor ik het vergeet: ik geef toe dat de CD&V op sommige punten ook hypocriet is, dus gelieve met argumenten af te komen en niet een waslijst aan te leggen van hypocrisie van de CD&V
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 18:03   #2
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
www.vlaamsblok.be

Lees het tekstje over VLD-top tegen het referendum maar eens. Het VB dat de VLD verwijt een ondemocratische partij te zijn wegens een triumviraat dat alles beslist.
Verder halen ze ook aan dat kritiek binnen de VLD niet wordt geduld, blijkbaar hebben onze Blok-jongens nogal last van geheugenverlies op hele korte termijn
voor ik het vergeet: ik geef toe dat de CD&V op sommige punten ook hypocriet is, dus gelieve met argumenten af te komen en niet een waslijst aan te leggen van hypocrisie van de CD&V
Kan U daar eens een voorbeelje van geven?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 18:05   #3
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
www.vlaamsblok.be

Ba neen gij, jij projecteert het hypocriete gehalte van de VLD op de éénduidig VB-verslaggeving van dat moment.

Probeer jij maar eens te vatten waar de VLD in haar totaliteit mee bezig is? Wel?
Oud 2 december 2003, 18:07   #4
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ba neen gij, jij projecteert het hypocriete gehalte van de VLD op de éénduidig VB-verslaggeving van dat moment.

Probeer jij maar eens te vatten waar de VLD in haar totaliteit mee bezig is? Wel?
Natuurlijk vind ik ook dat de VLD een totalitaire partij is, maar dat heeft niets te maken met mijn post
Oud 2 december 2003, 18:08   #5
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

last van een of andere kwaal ,???? waarover heb jij het eigenlijk ?
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 18:25   #6
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Over de hypocrisie van Blokkers, waar u blijkbaar afgaande op uw reply ook wat last van heeft
Oud 2 december 2003, 18:37   #7
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Over de hypocrisie van Blokkers, waar u blijkbaar afgaande op uw reply ook wat last van heeft
Jaja, maar ge weet toch wel dat de CD&V de geschiedenisboeken ingaat als de meest hypocriete oppositiepartij.
Oud 2 december 2003, 18:55   #8
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
www.vlaamsblok.be

Ewel dan bega jij dezelfde fout als het Vlaams Blok. Je erkent dat jouw partij hypocriet is, maar verwijt anderen hypocriet te zijn.

Daarvoor heb ik maar één woord: hypocriet!
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2003, 20:00   #9
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jaja, maar ge weet toch wel dat de CD&V de geschiedenisboeken ingaat als de meest hypocriete oppositiepartij.
En wat had ik expliciet in mijn post gezet?:

Citaat:
Citaat:
Ewel dan bega jij dezelfde fout als het Vlaams Blok. Je erkent dat jouw partij hypocriet is, maar verwijt anderen hypocriet te zijn.
Inderdaad, ik geef toe dat de CD&V op sommige punten hypocriet is, maar bij mijn weten doet het Blok dat helemaal niet, in het berichtje van hun webstek laten ze daar niets van merken, dus het klopt helemaal niet wat u zegt.
Bovendien zou het hypocrieter van mij zijn om hier niets over te zeggen alsof mijn neus bloedt
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be