![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En we gaan nog niet naar huis, belange nie, belange nie, ..... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geen aplaus ? Wat wilt ge die mensen hebben al lawaai genoeg. As die nu nog allemaal in hun pollen gaan klappen. Hoe gaan we dat geluid mooi gelijk verspreiden trouwens ?
Voor mij is het simpel. als er bvb 100 vluchten per dag zijn en er zijn 3 landingsbanen dan moeten die 100 : 6 verdeeld worden (een baan kan en moet naar twee kanten gebruikt worden) Dat wil dan zeggen dat men 16.67 vluchten over zijn kop kan krijgen maximum. is da nu zo moeilijk ? Dan krijgt iedereen evenveel en kan niemand klagen. 't leven kan toch simpel zijn als ge kunt rekenen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het probleem op zich betreft : ik heb ooit gelezen dat de overgrote meerderheid van de inwoners van Brussel en omstreken geen problemen heeft met de vluchten, ook niet met nachtvluchten. Het gaat over een kleine minderheid die in de rechtstreekse omgeving van het vliegveld wonen. En ook bij die mensen zijn de grootste 'klagers' in feite mensen die er zijn komen wonen omdat ze daar veel goedkoper grond konden krijgen, precies omwille van de luchthaven. Het probleem is hoofdzakelijk politiek. Brussel Nationaal/Zaventem is maar een kleine luchthaven vergeleken met London, Parijs, Amsterdam of Frankfurt, alleen al in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Is het niet dezelfde overheid die de vliegroutes bepaald ? Dus moet men desnoods ook de vliegroutes aanpassen aan de spreiding.
Of dat zo'n dalend vliegtuig 10 km moet omvliegen (na vlucht van bvb. 5000 km) is maar een klein verschil als je het mij vraagt. Ach niets in dit land is simpel. Je hebt de gewone tegenstellingen rechts, links, rood, blauw, centrum. Dan de communautaire tegenstellingen Vlaams, Waals-Brussels. Das al 1 tegenstelling meer dan in een normaal land. Dat maakt het volgens mij ook zo ingewikkeld bij momenten. Wel de opbrengsten, niet de lasten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() onderafdeling : S van simpel.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn oplossing :volg het Amerikaans voorbeeld: "we need more asphalt": links van de 25L zijn er toch nog geweldige uitbreidingsmogelijkheden volgens mij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() 'k ben eens in mijn nog te realiseren projecten trukkendoos gaan kijken en de oplossing is zo simpel als maar kan zijn.
Als ze daar bezig zijn met hun windmolens in de noordzee te bouwen dat ze dan ineens eens een grote luchthaven bijbouwen. Ze kunnen de runways zo leggen dat de aanvliegroutes zo veel mogelijk over zee komen. Opstijgen tegen de wind is helemaal geen probleem want onze kustlijn loopt juist zuidwestelijk dacht ik. Niemand zal er wakker van liggen en telkens als ze landen en opstrijgen dan laten ze de turbines van het windmolenpark extra draaien. Dat is pas propere energie as ge het mij vraagt en goed benutten van de wind die die toestellen produceren. Om die passagiers dan aan land te krijgen bouwen we ineens nen tunnel en met de trein, liefst nen snelle zitten we op ne wip in Brussel, Antwerpen of waar ge maar moet zijn. Heb ik ooit al eens terloops laten vallen dat ik bij momenten geniaal ben. allez vind ik zelf toch af en toe. Trouwens ik vind dat alle regeringen van dit land verplicht moeten vergaderen in de omgeving van een windmolenpark. Zoals die wind produceren......
![]() |
![]() |