![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() pourtant, ils n'ont surement pas �* se plaindre.
|
![]() |
#2 |
|
![]() "L'Anti-Oedipe" <[email protected]> a écrit dans le message de news: [email protected]... > pourtant, ils n'ont surement pas �* se plaindre. Déja qu'il y a tent a dire sur leurs "fonctionement" et voila qu'ils font gréve !!! |
![]() |
#3 |
|
![]() L'Anti-Oedipe a écrit : > pourtant, ils n'ont surement pas �* se plaindre. Assez d'accord. Je n'aime pas la mentalité qui consiste �* faire grêve avant de voir �* quoi le plan de rationalisation ressemble... http://www.dhnet.be/dhinfos/article.phtml?id=162667 Fred |
![]() |
#4 |
|
![]() On 21 Dec 2006 23:26:24 GMT, "L'Anti-Oedipe" <[email protected]> wrote:
>pourtant, ils n'ont surement pas �* se plaindre. C'est justement pourquoi personne ne s'y intéresse... |
![]() |
#5 |
|
![]() "L'Anti-Oedipe" <[email protected]> a écrit dans le message de
news:[email protected]... > pourtant, ils n'ont surement pas �* se plaindre. Y'a sûrement que TOI qui as des raisons de te plaindre... |
![]() |
#6 |
|
![]() "L'Anti-Oedipe" a écrit dans le message de news:
> pourtant, ils n'ont surement pas �* se plaindre. Il y a des jours où ils bossent? MH |