![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kwarteltje |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Wel, je moet natuurlijk verder kijken dan je neus ang is, en je ziet meteen dat er ook goeie bij zijn.
Dat is nu eens iets wat ik haat: mensen die door een anti-houding meteen alles afkeuren wat anderen brengen. Compleet geschift. Open je ogen voor je eigen ideologie ze sluit Vonk |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Waarom dan geen Europees elftal ????
Ons belgisch elftal is voor het grootste deel al een Vlaams elftal. De stap naar een vlaams elftal is kleiner dan je denkt. |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk, zo snel mogelijk een eigen Vlaams elftal! De 'Zwarte Leeuwen' met zwart en geel als kleuren.
![]() Er zijn al vele sportbonden gesplitst en overal blijken ze nadien beter te werken. Meer dan tijd dat men die unitaire ouderwetse voetbalbond ook splitst. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Van Buyten, Walem, Mpenza, Wilmots, zijn toch Walen als ik mij nie vergis? Er leven nu eenmaal meer Vlamingen dan Walen in België, dus het is zowa logisch dat er meer Vlamingen in de nationale ploeg zitten.
BTW nu moet het VB niet meer zeiken op andere partijen dat ze zich met kleine nutteloze dingen bezighouden, want dit slaat wel heel veel, zo niet alles. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() En wat als de Vlaamse Leeuwen verliezen tegen de Waalse Hanen?
Burgeroorlog? Hooligans die zich opstellen aan de taalgrens? Wat met Brussel? Ook een eigen voetbalelftal? En dan een Gemeenschapskampioenschap houden? Waaaw, het wordt nog spannend!!! Zever in pakjes als je het mij vraagt! <marquee>Vlaanderen leeft!</marquee> |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Jongens toch,
Over stemmenronselaarij gesproken. Nu proberen ze de mannen die maar aan drie dingen denken (voetbal, voetbal en voetbal) ook nog te strikken. Dit is echt dom dommer domst... *applaus* voor het blok, ze zijn nog stommer dan ik dacht En dan puur uit een voetbalstandpunt... we raken nu al geen bal, wat gaan we dan doen met nog minder talent... Het kampioenschap spelen in Zoutenaaie?! |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Gelijk heb je Steven!!!
Iedereen praat steeds over politieke versnippering, maar toch ijvert men voor een opsplitsing van een naald. Een naald die nu reeds met moeite gevonden wordt in de hooiberg. (Spitsvondige vergelijking, nietwaar!!??) |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Een Vlaamse nationale voetbalploeg zal er automatisch komen, wanneer de unitaire Belgische voetbalbond gesplitst is.
De eerste schuchtere stappen zijn reeds gezet in die richting. Dus is het maar een kwestie van tijd eer Vlaanderen zijn eigen nationale voetbalploeg heeft. Ondertussen mag de huidige Belgische voetbalploeg aan mijn reet roesten. Zeker als bindingsmiddel van deze terminale staat België. Een staat die gedateerde monarchie of een voetbalopstoot nodig heeft als argument tot bastaan, is per definitie gedoemd om te verdwijnen. |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() sjonge jonge
hoeveel sportbonden zijn er al gesplitst in België? Hopen. En hoeveel Vlaamse ploegen hebben we al? Geen. En veel meer valt daar nie over te zeggen. BTW: zolang er niet zoiets bestaat als een Vlaamse nationaliteit is het gewoon helemaal nutteloos om over een Vlaamse "nationale" ploeg te spreken. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een gezever! ![]() De simpelen van geest zijn diegenen die het politiek-correcte denken volgen, die het belgische regime steunen... Bang dat ge uw geliefde pottenstampers, de "Rode Duivels", misschien zal verliezen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Dacht u van een Nieuwe Politieke Cultuur in de voeren?
Daar hebben al es mensen mee plat op de bek gegaan. Van mij mag het VB gerust aan de macht komen, maar ik ben bang voor u dat we ze dan lang niet meer zullen terug zien. En wie moet dan aan de macht komen om alles weer recht te zetten? en de Rode Duivels verliezen misschien nu en dan (héél weinig) maar wat zouden de Vlaamse Leeuwen doen? Beter voetballen met minder talent in eigen regionen? Lijkt me onwaarschijnlijk. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs al zou Vlaanderen een gebied met zware armoede zijn dat financieel VOLLEDIG afhankelijk zou zijn van de Walen, dan nog zou ik het opblazen van de belgische staat ondersteunen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() volharden in het kwade!
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terug rechtzetten????? ![]() ![]() ![]() Iets dat al altijd krom geweest is en nog steeds meer scheef wordt kan men moeilijk opnieuw rechtzetten nietwaar?!? Opblazen, dat belgisch staatje! |
|
![]() |