Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 6 januari 2007, 12:08   #1
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard encyclopedie experiment

Ik wil een, denk ik, zeer intressant experiment doen
Daarvoor wil ik weten wie er momenteel thuis een 'gewone encyclopedie" heeft! (dus geen electronische) Zelf heb ik er helaas geen.
(btw Dit experiment is zeer relevant voor de NWO thread, maar iedereen kan/mag reageren)
Als je er een thuis of ergens anders hebt, wil je dat dan neerzetten, samen met het jaar van uitgifte?

Ik hoop dat er genoeg mensen mee doen, de reden van deze vraag zal ik
later uitleggen.

Let op, deze vraag staat OOk op 'buitenlandse politiek"
Je kan/mag het hier neerzetten, maar mijn voorkeur gaat uit om
het in de "buitenlandse politiek" te plaatsen.

Pin d' Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 6 januari 2007 om 12:09.
Pindar is offline  
Oud 6 januari 2007, 12:20   #2
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik wil een, denk ik, zeer intressant experiment doen
Daarvoor wil ik weten wie er momenteel thuis een 'gewone encyclopedie" heeft! (dus geen electronische) Zelf heb ik er helaas geen.
(btw Dit experiment is zeer relevant voor de NWO thread, maar iedereen kan/mag reageren)
Als je er een thuis of ergens anders hebt, wil je dat dan neerzetten, samen met het jaar van uitgifte?

Ik hoop dat er genoeg mensen mee doen, de reden van deze vraag zal ik
later uitleggen.

Let op, deze vraag staat OOk op 'buitenlandse politiek"
Je kan/mag het hier neerzetten, maar mijn voorkeur gaat uit om
het in de "buitenlandse politiek" te plaatsen.

Pin d' Ar
Ik kan maar gedeeltelijk op je vraag antwoorden... Ik heb me ooit een volledige Oosthoeks encyclopedie aangeschaft rond 1975... Een paar jaar geleden heb ik toch maar wat plaats gemaakt op mijn boekenrekgedoe en die gratis afgezet in een kringloopwinkel in de buurt. Al stond ik in het onderwijs, ik kon beschikken over zoveel andere boeken die meer uitgebreid ingingen op wat ik nodig had enz zodat die encyclopedie eigenlijk zijn geld niet heeft opgebracht. Dan zit je nog met het probleem "veroudering" en daarvoor bestaan dan wel extra jaarboeken of zo, maar handig en goedkoop is anders. In het hedendaagse tijdperk kun je het wel stellen met wat er op internet te vinden is, al is het daar raadzaam meerdere sites of wat ook te raadplegen om zeker te zijn niet op een fantast te vallen die het ook eens zal uitleggen...
Naar mijn gevoel zijn encyclopedia niet meer van deze tijd.

Laatst gewijzigd door andev : 6 januari 2007 om 12:23.
andev is offline  
Oud 6 januari 2007, 12:25   #3
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik kan maar gedeeltelijk op je vraag antwoorden... Ik heb me ooit een volledige Oosthoeks encyclopedie aangeschaft rond 1975... Een paar jaar geleden heb ik toch maar wat plaats gemaakt op mijn boekenrekgedoe en die gratis afgezet in een kringloopwinkel in de buurt. Al stond ik in het onderwijs, ik kon beschikken over zoveel andere boeken die meer uitgebreid ingingen op wat ik nodig had enz zodat die encyclopedie eigenlijk zijn geld niet heeft opgebracht. Dan zit je nog met het probleem "veroudering" en daarvoor bestaan dan wel extra jaarboeken of zo, maar handig en goedkoop is anders. In het hedendaagse tijdperk kun je het wel stellen met wat er op internet te vinden is, al is het daar raadzaam meerdere sites of wat ook te raadplegen om zeker te zijn niet op een fantast te vallen die het ook eens zal uitleggen...
Naar mijn gevoel zijn encyclopedia niet meer van deze tijd.
Ik weet dat het niet meer van deze tijd is, maar dat is niet relevant hiervoor

Pin d'Ar
Pindar is offline  
Oud 6 januari 2007, 18:22   #4
Pieter Vandoorne
Coördinator

Pieter Vandoorne's schermafbeelding

Standaard

Geachte

Gelieve niet in ieder subforum een draad te plaatsen over hetzelfde. Temeer dat dit thuishoort in Koetjes & Kalfjes tenzij je aangeeft wat het verband zou kunnen zijn met de binnenlandse en/of buitenlandse politiek?

Er kan hierover worden verder gegaan in uw andere draad die ik ondertussen in Koetjes & Kalfjes heb geplaatst.

Mvg

Pieter Vandoorne
Pieter Vandoorne is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be