Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2002, 21:47   #1
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

VLAAMS BLOK WIL REFERENDUM
OVER BURGERSCHAPSPROEF

Op 24 oktober berichtten enkele kranten over het voornemen van het Vlaams Blok, om een verplichte ‘burgerschapsproef’ annex ‘loyauteitsverklaring te eisen van immigranten. De partij zou de daarvoor vereiste 150.000 handtekeningen willen verzamelen.

Uiteraard zal zo’n referendum nooit worden gehouden. Het Vlaamse nep-referendum dat thans in de steigers staat, is immers niet afdwingbaar. Een initiatiefgroep die 150.000 handtekeningen verzamelt, heeft immers alleen maar het recht om bij het Vlaams parlement officieel te gaan bedelen om een referendum. Indien een meerderheid in het Vlaams parlement het referendum afwijst, dan gaat de zaak niet door, handtekeningen of niet. Gezien het ‘cordon sanitaire’ dat door de ‘democratische’ ontwerpers van deze voze ‘referendum’-regeling rond het Blok wordt aangehouden, zal het inburgerings-referendum er dus nooit komen.

Het voorstel van het Blok is duidelijk racistisch. Joden met name, moeten zich volgens het Blok niet aan enige inburgeringsproef onderwerpen; en deze bevolkingsgroep definieert zichzelf minstens ten dele op basis van biologische afstamming. Volgens het Blok zal je afstamming dus mee bepalen, of je de proef moet afleggen of niet.

Voor een échte referendumregeling moet je in Zwitserland zijn. Dat land heeft evenveel inwoners als Vlaanderen. Met 100.000 handtekeningen heb je daar recht op een afdwingbaar en bindend referendum. Op 24 november eerstkomend stemmen de Zwitsers over een voorstel van de SVP, om de asielwet drastisch te verstrengen. In Zwitserland wordt ongeveer 50% van de strafbare feiten door buitenlanders gepleegd, en 20% door asielzoekers. De in Bern tegen de drughandel gerichte politie-actie ‘Citro’ leidde tot 576 aanhoudingen, waarvan 536 asielzoekers bleken te zijn. Het aantal gewelddadige misdrijven door jongeren (-18 jaar) is sinds 1991 met 400% toegenomen; in 71% van de gevallen hebben deze jeugdige overtreders een andere nationaliteit dan de Zwitserse. Het is dan ook geen wonder dat een opiniepeiling, die half oktober werd gehouden, 57% het referendumvoorstel onderschreven (tegen 24% tegenstanders). Het Zwitsers parlement en de Zwitserse regering roepen nochtans op om tegen het voorstel te stemmen.
Oud 31 oktober 2002, 21:52   #2
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zou het lukken om met een Belgisch paspoort naar Zwitersland te kunnen emigreren? Ik geloof dat ik me daar beter zou thuisvoelen dan in deze nepdemocratie. Zucht....
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2002, 18:25   #3
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst

Het voorstel van het Blok is duidelijk racistisch. Joden met name, moeten zich volgens het Blok niet aan enige inburgeringsproef onderwerpen; en deze bevolkingsgroep definieert zichzelf minstens ten dele op basis van biologische afstamming. Volgens het Blok zal je afstamming dus mee bepalen, of je de proef moet afleggen of niet.
Vooreerst benadrukken dat ik in eigen naam praat.

Er stelt zich inderdaad een probleem. Doch het woord racistisch is hier ongepast. Het woord positieve discriminatie is hier beter op zijn plaats. Een praktijk waar pater Leman trouwens niet vies van is.

Kijk, een inburgeringsproef heeft o.a. tot doel om onze gemeenschap niet op te zadelen met onaangepaste individuën. Mensen die tengevolge hun gebrek aan taalkennis en normbesef, ontwrichtend zouden werken in deze toch al zo broze maatschappij.
Vanuit dat oogpunt zie ik inderdaad geen enkele reden om de Joodse gemeenschap een inburgeringsproef op te leggen. Sterker nog, de Joodse gemeenschap is een al lang bewezen toegevoegde waarde aan ons gemeenschapsleven, en !!!!!!! op geen enkel wijze betekent zij een gevaar voor onze Vlaams eigenheid. Michel en Verhofstadt, zij zijn de verraders van ons volk.

Maar inderdaad, vanuit juridische hoek zitten we dan met een probleem. Maar als we het doel van deze proef onder ogen zien is een inburgeringsproef voor de Joodse gemeenschap niet alleen onzin, maar in het belang van beide gemeenschappen hoogst ongewenst.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2002, 19:09   #4
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

De uitzondering die het Blok wil maken voor Joden, heeft te maken met 2 dingen. Ten eerste wil de partij zo graag van haar nazi-imago af, dat ze alles doet om ervan af te geraken. Maar ten tweede zoekt het Blok toenadering tot de Joodse gemeenschap om een zeer strategische reden. In Antwerpen was/is er een zekere spanning tussen de Joodse gemeenschap en de moslimgemeenschap. Door overduidelijk de kant van deze eerste te kiezen, kan het Blok zeer handig de laatste groep stigmatiseren, en zichzelf aanvaardbaar doen lijken.

Voor de rest vind ik het bijzonder cynisch dat Uw partij nu pleit voor 'positieve discriminatie'. Als allochtonen positief gediscrimineerd worden, dan schreeuwt het Blok moord en brand. 'Zo worden Vlamingen gediscrimineerd' zo argumenteert ze. Maar nu worden er natuurlijk 'maar' moslims gediscrimineerd hé!
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2002, 19:32   #5
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Hoe ver wil je eigenlijk gaan, met die inburgeringsproef? Ik denk dat de inwoners van Leuven zitten te smeken dat er een inburgeringsproef komt voor al die studenten, die hun stad nu "onleefbaar" maken , en nog meer een inburgergeringsopleiding, om ze af te leren in portieken te pissen, niet zo massaal op straat te lopen, want zo een massa volk schrikt af, hoor, zie dat ze het eens op jou gemunt zouden hebben, of er met je handtas vandoor willen gaan?
Of de mensen van 't stad, geen verdere specificering, die zich komen vestigen op het platteland 8) , maar wel protesteren, als een landbouwer met de gierkar op stap is, en dat o zo mooie landschap wordt "vervuild" door zo een hoop mest. Er moet mss wel minder mest komen, maar als die lieve mensjes denken dat je alles maar moet vervangen door kunstmest, omdat dat niet zo stinkt , (maar wel stevig vervuilt), en die denken dat een akker zichzelf vruchtbaar houdt, ik zal ze moeten teleurstellen. Ook voor hen kan zo'n inburgeringscursus en bijhorende -proef wel eens nodig blijken.
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2002, 19:35   #6
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
De uitzondering die het Blok wil maken voor Joden, heeft te maken met 2 dingen. Ten eerste wil de partij zo graag van haar nazi-imago af, dat ze alles doet om ervan af te geraken. Maar ten tweede zoekt het Blok toenadering tot de Joodse gemeenschap om een zeer strategische reden. In Antwerpen was/is er een zekere spanning tussen de Joodse gemeenschap en de moslimgemeenschap. Door overduidelijk de kant van deze eerste te kiezen, kan het Blok zeer handig de laatste groep stigmatiseren, en zichzelf aanvaardbaar doen lijken.

Voor de rest vind ik het bijzonder cynisch dat Uw partij nu pleit voor 'positieve discriminatie'. Als allochtonen positief gediscrimineerd worden, dan schreeuwt het Blok moord en brand. 'Zo worden Vlamingen gediscrimineerd' zo argumenteert ze. Maar nu worden er natuurlijk 'maar' moslims gediscrimineerd hé!

Wat het Blok ook doet, het zal voor velen nooit goed zijn.

De islam is en blijft een verwerpelijke veroveringsgodsdienst, wat niet van het Joodse geloof kan gezegd worden.
Oud 2 november 2002, 20:02   #7
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

De positieve discriminatie zou in dit enkel rechtvaardig zijn als élke Jood beter ingeburgerd zou zijn als élke moslim. En dat is dus niet het geval.

Het Christendom is overigens evenzeer een veroveringsgodsdienst als de Islam, maar dat zal voor U wel bijzaak zijn zeker?
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2002, 20:58   #8
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
De islam is en blijft een verwerpelijke veroveringsgodsdienst, wat niet van het Joodse geloof kan gezegd worden.
Ik zou toch maar eerst eens de Torah lezen.
Of, als het over racisme gaat, de laatste twee hoofdstukken van het boek Ezra. Of de laatste verzen van Nehemia.

Over het "heilige zaad" en zo (Ezra 9, 2). Héél leerzaam...
Oud 2 november 2002, 21:20   #9
Swakke
Burger

Swakke's schermafbeelding

Standaard

[size=2]
Citaat:
Vanuit dat oogpunt zie ik inderdaad geen enkele reden om de Joodse gemeenschap een inburgeringsproef op te leggen. Sterker nog, de Joodse gemeenschap is een al lang bewezen toegevoegde waarde aan ons gemeenschapsleven, en !!!!!!! op geen enkel wijze betekent zij een gevaar voor onze Vlaams eigenheid.
[/size]

[size=3][/size]Ik denk Duym, dat je maar beter eens een wandelingetje gaat maken in Antwerpen in de Pelicaanbuurt. Je zult daar veel leren denk ik. Als je goed Frans en Duits kent kan je misschien zelfs een babbeltje slaan met een aantal Joden daar. Je zult ze wel herkennen, ze hebben een baard en ze dragen een zwarte jas en een hoed die enkele maten te groot is.
NB Als je van ver moet komen, informeer je dan vooraf want die wijk is niet alle dagen toegankelijk terrein voor ons.

Dat een partij, dus ook het VB, pragmatisch te werk gaat vind ik normaal. Maar met deze 'positieve discriminatie' gaan jullie te ver. Misschien krijg je hierdoor enkele stemmen meer van de Joden maar je zult er zeker ook door verliezen van het 'eigen volk'. Van één weet ik het zeer zeker.
Swakke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2002, 21:54   #10
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Doch het woord racistisch is hier ongepast. Het woord positieve discriminatie is hier beter op zijn plaats.
'Positieve disciminatie' van de een is automatisch 'negatieve disciriminatie' van de ander.

'Positieve discirminatie' is het vijgeblad-woord voor het neo-racisme van de zelfverklaarde 'progressieven'.

Iedereen gelijk voor de wet, ongeacht afstamming, etniciteit of ras!!
Oud 2 november 2002, 22:00   #11
VL
Gouverneur

VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen gelijk voor de wet in gelijkaardige omstandigheden, zo staat in de wet...
VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2002, 22:31   #12
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL
Citaat:
Iedereen gelijk voor de wet in gelijkaardige omstandigheden, zo staat in de wet...
Spreekt vanzelf, maar in onze grondwet staat die toevoeging ook niet. Ik hoop maar dat je niet bedoelt, dat afstamming of ras of etniciteit wél als 'omstandigheid' moeten gelden...

Art. 10 van de vaderlandse grondwet:

Er is in de Staat geen onderscheid van standen.

De Belgen zijn gelijk voor de wet; zij alleen zijn tot de burgerlijke en militaire bedieningen benoembaar, behoudens de uitzonderingen die voor bijzondere gevallen door een wet kunnen worden gesteld.

De gelijkheid van vrouwen en mannen is gewaarborgd.
Oud 2 november 2002, 22:43   #13
VL
Gouverneur

VL's schermafbeelding

Standaard

Nee dat bedoelde ik niet. Ik wilde gewoon even een correctie aanbregen op uw definitie...
VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2002, 00:22   #14
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik zou toch maar eerst eens de Torah lezen.
Of, als het over racisme gaat, de laatste twee hoofdstukken van het boek Ezra. Of de laatste verzen van Nehemia.

Over het "heilige zaad" en zo (Ezra 9, 2). Héél leerzaam...
De 5 boeken van Mozes heb ik (we) meermaals gelezen. Ezra en Nehemia eveneens.

Het mag je niet ontgaan zijn dat ik steeds zeer duidelijk een onderscheid maak tussen iemands geloofsboek en zijn hedendaagse godsdienstige beleving. Meer nog, datgene wat de man in de straat ervaart en het beeld dat hij heeft van die geloofsgemeenschap, is een maatstaf om verder te handelen en te denken.
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer men aan onze Antwerpenaren zou vragen, en nu komen we terug naar ons uitgangspunt, of een inburgeringsproef voor de Joden wenselijk zou zijn, dat je dan het antwoord zou krijgen: 'voor wat is dat nodig, die mensen wonen hier al jaar en dag zonder problemen, die mensen laten ons gerust, als ze maar eens met die ander mannen beginnen.'
En ik weet het, weinig poëtische taal, maar recht uit het hart en de praktijk, ver weg van alle intellectualistisch gelul.
Oud 3 november 2002, 09:35   #15
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swakke
[size=2]
Citaat:
Vanuit dat oogpunt zie ik inderdaad geen enkele reden om de Joodse gemeenschap een inburgeringsproef op te leggen. Sterker nog, de Joodse gemeenschap is een al lang bewezen toegevoegde waarde aan ons gemeenschapsleven, en !!!!!!! op geen enkel wijze betekent zij een gevaar voor onze Vlaams eigenheid.
[/size]

[size=3][/size]Ik denk Duym, dat je maar beter eens een wandelingetje gaat maken in Antwerpen in de Pelicaanbuurt. Je zult daar veel leren denk ik. Als je goed Frans en Duits kent kan je misschien zelfs een babbeltje slaan met een aantal Joden daar. Je zult ze wel herkennen, ze hebben een baard en ze dragen een zwarte jas en een hoed die enkele maten te groot is.
NB Als je van ver moet komen, informeer je dan vooraf want die wijk is niet alle dagen toegankelijk terrein voor ons.

Dat een partij, dus ook het VB, pragmatisch te werk gaat vind ik normaal. Maar met deze 'positieve discriminatie' gaan jullie te ver. Misschien krijg je hierdoor enkele stemmen meer van de Joden maar je zult er zeker ook door verliezen van het 'eigen volk'. Van één weet ik het zeer zeker.
Ik wandel graag in die buurt rond. Het is de veiligste van de hele stad. En de mensen daar gedragen zich beschaafd en gemanierd.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2002, 09:45   #16
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk vind ik dat idee van een inburgeringsproef grote nonsens. Op één twee drie komt die proef er toch niet. En wat als de moslims onder leiding van fundamentalisten goed beginnen studeren ter voorbereiding van die proef en ze slagen bijna allen in die proef?

Zijn al die moslims voor het Vlaams Blok dan plots rasechte Vlamingen geworden? En zijn alle samenlevingsproblemen dan plots opgelost? Nee toch!

Het idee van die inburgeringsproef is goedkope propaganda die als ze werkelijk wordt toegepast weleens in het gezicht van degenen die ze hebben voorgesteld zou kunnen ontploffen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2002, 10:15   #17
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Het mag je niet ontgaan zijn dat ik steeds zeer duidelijk een onderscheid maak tussen iemands geloofsboek en zijn hedendaagse godsdienstige beleving. Meer nog, datgene wat de man in de straat ervaart en het beeld dat hij heeft van die geloofsgemeenschap, is een maatstaf om verder te handelen en te denken.
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer men aan onze Antwerpenaren zou vragen, en nu komen we terug naar ons uitgangspunt, of een inburgeringsproef voor de Joden wenselijk zou zijn, dat je dan het antwoord zou krijgen: 'voor wat is dat nodig, die mensen wonen hier al jaar en dag zonder problemen, die mensen laten ons gerust, als ze maar eens met die ander mannen beginnen.'
En ik weet het, weinig poëtische taal, maar recht uit het hart en de praktijk, ver weg van alle intellectualistisch gelul.
OK Nu heb je het over iemands persoonlijke godsdienstige beleving. Maar die kan bij een islamiet evengoed afwijken van de koran, als ze bij een Jood kan afwijken van de torah en de talmud. Dan moet je naar individuen kijken, en niet naar groepskenmerken als etniciteit of religie. Ik zou wel eens willen weten hoe u iemands godsdienstbeleving gaat meten of vaststellen. Niet alle joden hebben zo'n vreedzame en verdraagzame ingesteldheid. Ik heb op dit forum al verwezen naar de Joodse sekte, die schijnt te vinden dat al wie de talmud-bepalingen verwerpt, moet gedood worden (wie bv kerstmis viert, moet worden gedood).

http://www.noahide.com/xmas.htm

Dat het hier niet over twee man & 1 paardekop gaat moge blijken uit de erkenning die deze stroming te beurt viel vanwege de Amerikaanse overheid: de Amerikaanse congresleden hebben de zeven noachide-wetten uit de talmud als de grondslag voor de Natie erkend, en in aansluiting daarop de ‘education day’ in de USA geplaatst op de verjaardag van de leider van de Lubavitch-beweging. Zie bv

http://thomas.loc.gov/cgi-bin/query/...J.RES.104.ENR:

Orthodoxe joden, ook reformjoden, lijken een huwelijk tussen een jood en een niet-jood als niet geldig te beschouwen. Tik maar eens 'intermarriage' in op een zoekmachine, of ga naar bv

http://www.faqs.org/faqs/judaism/FAQ...ection-20.html

(wat dan nog over progressief-orthodoxen gaat). Ik was heel verbaasd toen ik een jaar of twee geleden ontdekte hoe ingewikkeld van joodse kant gedaan wordt over 'gemengde' huwelijken. Indien hier in Vlaanderen (en er zijn veel minder Vlamingen dan Joden, dus het 'bedreigd zijn in het voortbestaan' kan geen rol spelen) iemand op een gelijke manier zou pleiten tegen 'gemengde' huwelijken, stond Leman direct op de stoep.

En verder: moet ik uit uw opmerking besluiten dat massale XTC-smokkel voor het Vlaams Blok niet zo'n probleem is?

http://www.momentmag.com/archive/aug01/feat1.html

citaat uit de link hierboven:According to Antwerp police, Israelis have had smuggling networks in place for years: They shipped stolen diamonds through Brussels and Amsterdam to points worldwide. When a few small-time dealers first came across Ecstasy, and when those dealers successfully test-marketed the drug in Israel, they were able to tap into the existing diamond routes, authorities say

Mijn tegenvoorbeelden hebben niet als doel om een groepsoordeel te onderbouwen. Er zijn in iedere groep, ook in de joodse, positief en negatief ingestelde individuen. Rechten moet je in een rechtsstaat aan individuen toekennen, en niet aan groepen. Groepsoordelen zijn uit den boze. Indien je met 'joden' als groep of 'islamieten' als groep positieve of negatieve oordelen verbindt, en daaraan dan conclusies verbindt die ieder individu uit die groep treffen, dan doe je de individuen onrecht.
Oud 3 november 2002, 10:56   #18
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Ik ben het met je eens. Een Jood kan evengoed als een Islamiet 'in de fout gaan', wat dat dan ook wezen mag. Maar.... er bestaat toch nog steeds zoiets als een gradueel verschil.
En dat graduele verschillen geen filosofisch getoeter is, is duidelijk. Van misdaad en corruptie blijkt geen enkele samenleving of partij gevrijwaard te zijn. Het komt er alleen op aan om alles binnen leefbare grenzen te houden. De maatstaf hierbij is de stem van ons eigen volk, die zonder 'wetenschappelijke' meetinstrumenten, best weet wat hem stoort en niet.
En wanneer we hen dan aan het woord laten is er weinig discussie, tenzij je natuurlijk Swakke heet.

En wat de uitlating van Swakke betreft. Ik wandel 2 �* 3 maal per week doorheen de Jodenbuurt, 's avonds wel te verstaan. Ik voel me daar evenals Darwin veilig. Maar misschien is dat omdat ik daar op bevriend terrein ben, me niet paranoide voel en me niet erger aan een vrome Jood met een hoed die inderdaad vaak veel te groot is.
Oud 3 november 2002, 10:57   #19
Bootboy
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik ben een Antwerpenaar en een inburgeringsproef zou ook voor de Joden verplicht moeten zijn.Ik durf wedden dat ze allemaal teruggestuurd worden.Geen enkele Jood(dan bedoel ik diegene met de hoed en de trekbommen)is ooit van plan om te integreren.
-Hoeveel van die mensen kan Nederlands?!(Behalve dan die dat op TV moeten komen om "De Jood" een mooi imago aan te meten.
-Ik heb nog nooit een Jood gezien die zich aan de verkeersregels houdt,zelfs al staat de politie vlakbij!
-Joden vinden zichzelf superieur en zullen nooit een andere wet volgen dan die van hun geloof,dus ook de belgische niet.
-De Joden hebben veel geld binnengebracht in Antwerpen,een argument van velen,maar dat geld blijft bij de Joden,die zullen gene frank uit het Joodse (maffia)milieu laten ontsnappen.Die worden rijk met ons geld en op de kop van onze mensen en dan durven ze nog vragen om oorlogsvergoedingen van een oorlog die helft van hen zelfs niet heeft meegemaakt.Als ik geld moest vragen elke keer dat ik of mijn overleden familie enz. benadeeld is geweest door oorlog of vervolging van welke aard dan ook,was ik allang multi-miljonair geweest(en dat in Euro's).

Ps:Ge moet is door de Jodenbuurt rijden,ze wandelen er in't midden van de straat en as ge claxoneert dan dan bekijken ze u gelijk da ge een stuk stront zijt en ze wandelen verder in't midde van't straat.
Bootboy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2002, 11:28   #20
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaos19
Citaat:
Ik ben een Antwerpenaar en een inburgeringsproef zou ook voor de Joden verplicht moeten zijn.Ik durf wedden dat ze allemaal teruggestuurd worden.Geen enkele Jood(dan bedoel ik diegene met de hoed en de trekbommen)is ooit van plan om te integreren.

1. Inburgeringsproef voor Joden verplicht
2. Jij wedt dat niemand slaagt
m.a.w. een inburgeringsproef heeft geen zin => nu al werk maken van deportatie. Dat is duidelijk.

-Hoeveel van die mensen kan Nederlands?!(Behalve dan die dat op TV moeten komen om "De Jood" een mooi imago aan te meten.

-Ik heb nog nooit een Jood gezien die zich aan de verkeersregels houdt,zelfs al staat de politie vlakbij!
Dan blijf jij best uit die buurt, want dat moet levensgevaarlijk zijn.

-Joden vinden zichzelf superieur en zullen nooit een andere wet volgen dan die van hun geloof,dus ook de belgische niet.
Dat eerste is juist, maar mij stoort het toch ook niet dat jij dat van jezelf ook vindt.

-De Joden hebben veel geld binnengebracht in Antwerpen,een argument van velen,maar dat geld blijft bij de Joden,die zullen gene frank uit het Joodse (maffia)milieu laten ontsnappen.Die worden rijk met ons geld en op de kop van onze mensen en dan durven ze nog vragen om oorlogsvergoedingen van een oorlog die helft van hen zelfs niet heeft meegemaakt.
Iedere Jood heeft of moet deze oorlog meemaken. De wonde en het leed van dat afschuwelijk drama wordt generatie op generatie overgedragen.

Als ik geld moest vragen elke keer dat ik of mijn overleden familie enz. benadeeld is geweest door oorlog of vervolging van welke aard dan ook,was ik allang multi-miljonair geweest(en dat in Euro's).
Amaai, zoveel ambrasmakers in de familie

Ps:Ge moet is door de Jodenbuurt rijden,ze wandelen er in't midden van de straat en as ge claxoneert dan dan bekijken ze u gelijk da ge een stuk stront zijt en ze wandelen verder in't midde van't straat.
Ik heb ook de slechte gewoonte om op een stronterige manier terug te kijken waneer men mij als stront bekijkt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be