![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht. Ik zal nog wel meer berichten gaan posten hoop ik. Mag ik hier eventueel een vraag stellen i.v.m. de komende verkiezingen ?
Ik wil tegen de eenmaking van Europa stemmen, en ook tegen de Euro. Maar eigenlijk wil ik niet stemmen voor de NVA, en ook niet op het Vlaams Belang. Weten jullie raad ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Stem voor de partij voor de dieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() lol, op Gaja kun je niet stemmen.
Het beste wat je dan kunt doen is niet gaan, buiten de NVA en Blok is er niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Tja, maar als een bepaalde partij te weinig stemmen halen liggen ze eruit, en is het een stem van niks.
Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 18 februari 2014 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Voor NVA moet je in dit geval niet stemmen, omdat zij juist meer Europa willen om hun ultra-liberale gedachten te kunnen blijven verkopen. Ik denk dat je eerder naar een kleine partij zal moeten gaan, die inderdaad die zetel niet zal halen, maar het zal wel een signaal kunnen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Ik lees juist in het tien punten programma van LDD dat er niets in staat over hun houding t.o.v Europa. Hoe staat meneer De Decker eigenlijk t.o.v. Europa ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Maar België als land kan toch eenzijdig beslissen om terug autonoom te worden, zoals Engeland bijvoorbeeld. Dan is het toch de Belgische politiek die dat beslist ? Of zijn er misschien bepaalde contracten dat er geen weg meer terug is ? En ook dat Brussel de hoofdstad van Europa is heeft zijn voor en nadelen.
Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 18 februari 2014 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 februari 2014 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik stem voor de partij die deze nucleaire reactor wil invoeren
http://transatomicpower.com/white_pa...hite_Paper.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het VB, het Front Nationale, de Nederlandse PVV en andere belangrijke rechtse partijen uit diverse landen hebben een overeenkomst afgesloten om gezamenlijk front te vormen. Stem gerust VB, NVA is een geslachtsloze partij waar men niet te veel op moet rekenen.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst even samenwerken met partijen die volkeren hun eigen staat misgunnen. Daarna spreek ik je weer
![]() @ Bonbon, N-VA is eindelijk realistisch eurokritisch aan het worden. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 18 februari 2014 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() Industriële globalisering en een vorm van sluikend racisme gaat niet samen. En dan denk ik aan het Vlaams Belang. De grenzen opengooien in combinatie met het scheppen van geldsluizen is dan weer het andere uiterste, wat ook niet werkt. Als de N-VA de tussenweg is vind ik dit goed. Maar schept het ultra-liberalisme van de N-VA geen groter contrast arm-rijk. En ik weet maar al te goed dat een groter contrast arm-rijk criminaliteit in de hand werkt, zoals bijvoorbeeld in de VS. België heeft misschien het meest complexe sociale zekerheid systeem ter wereld. Zoiets kunnen we toch niet overboord gooien !? Dus eigenlijk weet ik het nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() Foutje (dubbel ingelogd misschien);
Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 18 februari 2014 om 17:46. |
![]() |
![]() |