![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Niet alleen Bert moet een boete betalen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Sorry STefanie,maar het is niet Bertje die moet betalen.
Het zijn wij,u en ik en iedere belasting betaler. Bertje moet zen huiswerk gewoon opnieuw maken,die laten ze met rust. ![]() Dat moet je maar eens in een privé bedrijf proberen , uw C4 tje ligt meteen klaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Dat zijn nu al twee boetes. Hoe gaan ze nu de belastingen kunnen verlagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de kunst is, naar welke BELGISCHE brieftaskens vloeien daar de kleine %? De kunst is om het te bewijzen, en gelijk te krijgen!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik niet begrijp is dat dat gebouw nog altijd niet gerenoveerd is. Hoelang zijn ze nu al bezig? Volgens mij zit de Europese commissie al sinds 1991 in vervanglokalen. Die nota bene, ook door de Belgische staat betaald worden. De renovaties werden beslist in 1995.
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik sla plat ach ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Meer info op http://www.berlaymont2000.com/
PS: Fernand, er zijn zeer veel politieke beslissingen die ik niet begrijp
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat dit een onmogelijkheid is!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik lees hier net in De Standaard dat de boete kan oplopen tot 3 miljoen euro!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat het geld niet verspild moet worden.
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hier gaan die smeerlappen het weer halen!!!
![]() CD&V: Hogere vennootschapsbijdrage voor zelfstandigen CD&V Politicsinfo.net Brussel 09/12/2003 Alweer hogere lasten Deze regering - de zelfuitgeroepen kampioen inzake belastingverlagingen en gratis-beleid - slaagt er tegenwoordig in om de haverklap een nieuwe taks, belastingverhoging of hogere bijdrage te installeren. Na onder meer de gezinnen (hogere energieheffing op brandstof en elektriciteit), de beleggers (hogere taks op beleggingsfondsen), de mensen in loopbaanonderbreking, ziekteverlof of zwangerschapsverlof (meer bedrijfsvoorheffing), worden nu ook de zelfstandige ondernemers aangepakt. De meerderheid keurde vorige week een forse verhoging goed van de vennootschapsbijdrage voor de sociale zekerheid van de zelfstandigen. De bijdrage stijgt van 353 euro naar 838 euro. Meer dan een verdubbeling dus. Een eventuele aanpassing voor kleine vennootschappen is mogelijk, maar dan zonder voorafgaand advies van het Algemeen Beheercomité, waarin de zelfstandigen zelf zijn vertegenwoordigd. De rondetafel over de sociale zekerheid van zelfstandigen en de ondernemersconferentie worden daarmee herleid tot schaduwtheater. Meer lasten en minder inspraak. Is het zo dat Verhofstadt de ondernemingen en onze economie gaat stimuleren? Yves Leterme Voorzitter CD&V |
![]() |
![]() |