![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hallo,
ik heb twee vragen over die Wooncode : 1. Wat betekent nu heel concreet "je bereid verklaren om Nederlands te leren". Wat zal worden aanzien als een bewijs van dat te willen doen? 2. Wat zijn de verschillen in Wallonië? Ik bedoel, stel dat je geen woord Frans spreekt, in welke gemeenten zou je als Vlaming in staat zijn om zo een woning te verkrijgen. Misschien zou de test doen interessant zijn? Met veel dank,evilbu
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Ik weet van geen criteria die een Vlaming zou uitsluiten om in Wallonie een sociale woning te verkrijgen, behalve dat de aanvraag in het Frans zou gebeuren en die voorwaarde dus min of meer de facto wordt gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |