![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hadden in 1971 een hit met "O my mother" (veelal verkeerd gespeld als "Oh my mother").
Meng Bach met Procul Harum en zing in het Engels met een Frans accent en je hebt de sound van Moebius Bottle Ik heb twee vinyl-singles, maar de persingen zijn echt beroerd. Weet iemand of dit nummer op (verzamel-)CD is verschenen?
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens www.gracenote.com niet. De groep is daar niet eens gekend. Is de spelling correct?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De spelling is correct. Op e-bay en andere veilingsites worden alleen de 7" vinyl singles te koop aangeboden. Verder weet ik dat het nummer geschreven is door Jacques Cardona en Francois Porterie. Of zij toen ook lid van de groep waren weet ik niet. Je hebt wel meer van die prachtige vergeten one-hit-wonders.
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Ik heb ook ooit een platenspeler gekocht speciaal voor 1 vinyl af te kunnen spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Deze groep dus...