![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() We beginnen hier meer en meer in een fascistenstaat te leven. 6 maanden effectief en 110.000euro boete voor geluidsoverlast.
Ik ken die zaak goed, dit is een gewoon café. Enige motivatie van rechter "Jan Van den Berghe" is "het is wel een danscafé". Bewijs hiervoor??? ik zit daar elke week, om dit nu een danscafé te noemen??? Die vent komt duidelijk niet veel verder dan zijn voordeur. Ik vind dat er dringend een wet nodig is om rechters op te sluiten die hun macht misbruiken. Vorig jaar werd een buurman tot een jaar effectief veroordeeld, omdat hij een kip had omver geknald. leven we hier in nasi Duitsland, of in Vlaanderen? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 17 januari 2007 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |