![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Na in zijn hemd gezet te zijn door Vanhecke-Annemans richt Ward Beysen nu zijn vraag tot samenwerking aan F. Dewinter. Die ziet 2004 niet zitten (kan ook niet zonder fiat van het voorvermelde duo), maar schuift de hete aardappel door naar 2006.
Dit staat vandaag in de kranten, indien je een beetje tussen de lijnen kunt lezen. ![]() Afgewezen minnaar Ward Beysen moet zich nu wel bijzonder eenzaam voelen, de beloften van Vanhecke bleken eens te meer leugens te zijn, deze van Dewinter verre toekomstdromen ! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerst iemand afwijzen om hem daarna eens zo graag te zien
![]() ze zullen pas op het podium komen op het strategische moment... houdt Coveliers maar in het oog ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het stond inderdaad in de krant GVA ! Samenwerking voor 2004 en 2006 !
Liberaal Appel kan er maar wel bij varen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarvoor echter zal ik mijn uiterste best doen om gefundeerd de samenwerking te bestrijden. FDW zegt dat hij een samenwerking voor 2004 niet ziet zitten. Ik deel zijn mening! Als Ward echter kiest voor zijn eigenbelang en het Liberaal Appel dwingt om met het Vlaams Blok samen te gaan, dan moet hij maar zijn conclusies trekken en vertrekken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Lekker rotzooien met liberalen... Yihaaaaa! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben verwonderd met jouw bericht. Ik heb reeds vele berichten geschreven over Ward zijn eigen prioriteit en krijg telkens van jou als antwoord dat ik mij vergis. Het lijkt dus toch dat ik een beetje gelijk had. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zomaar, sans rancune, ik kon het niet laten!
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar zit de contradictie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
één van de velen die, en masse, het Liberaal Appel ZULLEN verlaten. Neem het niet te zwaar op, Rudy, het was niet venijnig bedoeld... eerder een late aanval van beroepsmisvorming! ![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het blijkt meer en meer (het artikel onderstreept dit nogmaals !) dat door Beysen voorafgaandelijk afspraken met Vanhecke-Annemans werden gemaakt, die nu door het Blok vertikaal worden geklasseerd. Daarom grijpt Beysen nu naar de laatst mogelijke reddende stroohalm, Dewinter. Beysen vergeet dat Dewinter geïsoleerd staat, en in zijn eigen kieskring omringt is door vijanden. Dewinter mag met recht en reden roepen: "Heer, bescherm mij tegen mijn vrienden, met mijn vijanden reken ik wel zelf af !" Beysen heeft helemaal geen politiek doorzicht, spijtig genoeg... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Rudy, jij praat net zoals die muis tegen die olifant, toen de muis op een tocht door de woestijn zei tegen de olifant: "wij maken nogal veel stof als wij marcheren !"
wij gaan in massa het Liberaal Appel verlaten ! Het enige houvast dat je hebt is een samenwerking met het Vlaams Blok of ga je Ward overtuigen een kartel te vormen met de VLD zolas Vivant ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moest het Liberaal Appel zo dom zijn om samen te gaan met het Vlaams Blok, dan zou U gelijk hebben ivm met uw muis-olifant verhaaltje... Een samenwerking met het Blok zou de absolute doodsteek van onze partij zijn, wat natuurlijk het Vlaams Blok ten goede komt! Daarom dat zij natuurlijk het meeste te winnen hebben bij het inlijven van Ward Beysen. Dan zou er geen thuis meer zijn voor de centrum-rechtse liberale kiezers en bijgevolg zouden die wel eens voor het Blok kiezen... Maar zover zijn we, voorlopig, nog niet. Ik ben volop bezig met het ijveren voor een ledencongres omtrent een eventuele samenwerking met eender wie. Als dat congres er komt, dan zal het rap gedaan zijn met de wensdromen van het Blok! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Wat gaat er gebeuren als het Belgischgezind LA samenwerkt met het VB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan zal het zonder mij (en vele anderen) zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Op wie denk je dan te gaan stemmen, Rudy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zolang het LA op zichzelf blijft, zal het voor het LA zijn. Anders ga ik toch even wat tijd nodig hebben om er grondig over na te denken. Het zal in ieder geval NIET het blok zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beysen voor het eigen publiek bij het Liberaal Appel:
![]() Beysen voor de deur van Vanhecke en Dewinter: ![]() Het resultaat: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus dan hebben ze met minder stemmen; meer zetels. Een voorbeeldje, wanneer er 100 stemmen zijn en 4 partijen en 10 zetels. Dan moet elke partij 25 stemmen halen om een zetel te hebben. Wanneer er Maar stem wordt uitgebracht is die partij de winnar van de vier zetels. Dus wanneer de Nv-a en de LA hun kar niet koppelen, voor hun eigen bestwil. Dan VRETEN de andere partijen hun op. Wat de NV-A heeft gedaan bij middel van de Geert, is een blunder van formaat. OF hij moet reeds garanties hebben gekregen dat hij wordt opgevist. Anders is dit ondenkbaar. Ge weet wel, zoiets als een gecoöpteerde he! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |