![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Weet iemand als hoe het zit met onze wegenbelasting nu ze dat vignet gauw
willen invoeren? Nu hoest ik jaarlijks 310 euro op aan wegentaks, komt die vignet daar nog eens bij of wordt er gesleuteld aan onze wegentaksen ? Gezien de staat een grote nieuwe bron van inkomsten vergaart door buitenlanders mee te laten betalen aan onze autowegeninfrastructuur, vind ik het maar al te logisch, dat wij daar niet meer voor de volle 100% moeten opdraaien ! Het zou toch maar al te logisch zijn moest onze wegentaksen een korting van minimum 60 EUR krijgen ? Wij de brave belgen betalen zo al genoeg belastingen... Uiteindelijk zijn het meer de buitenlandse auto's en trucks, die onze snelwegen verslijten dan wijzelf... |
![]() |
#2 |
|
![]() Osmotic Eel schreef: > Weet iemand als hoe het zit met onze wegenbelasting nu ze dat vignet gauw > willen invoeren? > > Nu hoest ik jaarlijks 310 euro op aan wegentaks, komt die vignet daar nog > eens bij of wordt er gesleuteld aan onze wegentaksen ? Gezien de staat een > grote nieuwe bron van inkomsten vergaart door buitenlanders mee te laten > betalen aan onze autowegeninfrastructuur, vind ik het maar al te logisch, > dat wij daar niet meer voor de volle 100% moeten opdraaien ! > > Het zou toch maar al te logisch zijn moest onze wegentaksen een korting van > minimum 60 EUR krijgen ? Wij de brave belgen betalen zo al genoeg > belastingen... Uiteindelijk zijn het meer de buitenlandse auto's en trucks, > die onze snelwegen verslijten dan wijzelf... Tuurlijk gaat de wegentaks naar beneden! Ze kunnen alle Belgen toch wijsmaken wat ze willen, ze zijn zo slim dat ze er telkens intrappen. Pas op he, misschien dat je 1 jaar wat minder taks betaald om de schijn hoog te houden maar welke gek gelooft nu dat deze extra belasting hem niet meer gaat kosten?(Los vh feit dat de relatie met de NL'ers nog slechter is nu terwijl dit een noodzaak is als Vlaanderen onafhankelijk wil) En wie trapt er hier niet in? |
![]() |
#3 |
|
![]() Fikkie wrote:
[knip] > Tuurlijk gaat de wegentaks naar beneden! > > Ze kunnen alle Belgen toch wijsmaken wat ze willen, ze zijn zo slim dat > ze er telkens intrappen. > Pas op he, misschien dat je 1 jaar wat minder taks betaald om de schijn > hoog te houden maar welke gek gelooft nu dat deze extra belasting hem > niet meer gaat kosten?(Los vh feit dat de relatie met de NL'ers nog > slechter is nu terwijl dit een noodzaak is als Vlaanderen onafhankelijk > wil) > > En wie trapt er hier niet in? De Vlaamse boete voor de zorgverzekering reeds betaald? |
![]() |
#4 |
|
![]() Gunter Schelfhout schreef: > Fikkie wrote: > > [knip] > > > Tuurlijk gaat de wegentaks naar beneden! > > > > Ze kunnen alle Belgen toch wijsmaken wat ze willen, ze zijn zo slim dat > > ze er telkens intrappen. > > Pas op he, misschien dat je 1 jaar wat minder taks betaald om de schijn > > hoog te houden maar welke gek gelooft nu dat deze extra belasting hem > > niet meer gaat kosten?(Los vh feit dat de relatie met de NL'ers nog > > slechter is nu terwijl dit een noodzaak is als Vlaanderen onafhankelijk > > wil) > > > > En wie trapt er hier niet in? > > De Vlaamse boete voor de zorgverzekering reeds betaald? Rekening houdend met punt 3.1 ... Is dat al wat je wilde weten of wil je misschien ook weten welke kleur van onderbroek ik aan heb? Hoeveel auto's hebde G? Zie maar dat ge genen hoop meet betaald als mij. Maar ge kunt misschien de bus wel nemen die binnenkort ook over het spoor rijdt. |
![]() |
#5 |
|
![]() Onze politiekers kunnen het toch wel goed uitleggen hé. Zoals ook
katleen van brempt. 't gaat ons dus niks kosten. Yeah sure. En wat als Nederland, luxemburg, duitsland ook met zo'n vignet op de proppen komen (wat houdt hen tegen, Belgie is toch ni meer dan een ander lang hé). De Belgen hebben de naam 'dom' te zijn. Wel als ze zich zo vanalles door onze ministers laten wijsmaken zou ik het gaan geloven.... D Gunter Schelfhout schreef: > Fikkie wrote: > > [knip] > > > Tuurlijk gaat de wegentaks naar beneden! > > > > Ze kunnen alle Belgen toch wijsmaken wat ze willen, ze zijn zo slim dat > > ze er telkens intrappen. > > Pas op he, misschien dat je 1 jaar wat minder taks betaald om de schijn > > hoog te houden maar welke gek gelooft nu dat deze extra belasting hem > > niet meer gaat kosten?(Los vh feit dat de relatie met de NL'ers nog > > slechter is nu terwijl dit een noodzaak is als Vlaanderen onafhankelijk > > wil) > > > > En wie trapt er hier niet in? > > De Vlaamse boete voor de zorgverzekering reeds betaald? |
![]() |
#6 |
|
![]() On 12 Jan 2007 14:36:04 -0800, "DD" <[email protected]> wrote:
>Onze politiekers kunnen het toch wel goed uitleggen hé. Zoals ook >katleen van brempt. 't gaat ons dus niks kosten. Yeah sure. En wat als >Nederland, luxemburg, duitsland ook met zo'n vignet op de proppen komen >(wat houdt hen tegen, Belgie is toch ni meer dan een ander lang hé). >De Belgen hebben de naam 'dom' te zijn. Wel als ze zich zo vanalles >door onze ministers laten wijsmaken zou ik het gaan geloven.... Jij mag immers ook gratis door de Westerscheldetunnel en over de route du soleil ? -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#7 |
|
![]() The Beloved schreef:
> On 12 Jan 2007 14:36:04 -0800, "DD" <[email protected]> wrote: > >> Onze politiekers kunnen het toch wel goed uitleggen hé. Zoals ook >> katleen van brempt. 't gaat ons dus niks kosten. Yeah sure. En wat als >> Nederland, luxemburg, duitsland ook met zo'n vignet op de proppen komen >> (wat houdt hen tegen, Belgie is toch ni meer dan een ander lang hé). >> De Belgen hebben de naam 'dom' te zijn. Wel als ze zich zo vanalles >> door onze ministers laten wijsmaken zou ik het gaan geloven.... > > Jij mag immers ook gratis door de Westerscheldetunnel en over de route > du soleil ? > in germany staat dit ook op stapel. |
![]() |
#8 |
|
![]() "monet" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > The Beloved schreef: > > On 12 Jan 2007 14:36:04 -0800, "DD" <[email protected]> wrote: > > > >> Onze politiekers kunnen het toch wel goed uitleggen hé. Zoals ook > >> katleen van brempt. 't gaat ons dus niks kosten. Yeah sure. En wat als > >> Nederland, luxemburg, duitsland ook met zo'n vignet op de proppen komen > >> (wat houdt hen tegen, Belgie is toch ni meer dan een ander lang hé). > >> De Belgen hebben de naam 'dom' te zijn. Wel als ze zich zo vanalles > >> door onze ministers laten wijsmaken zou ik het gaan geloven.... > > > > Jij mag immers ook gratis door de Westerscheldetunnel en over de route > > du soleil ? > > > > in germany staat dit ook op stapel. U bent niet goed geïnformeerd. |
![]() |
#9 |
|
![]() On Sat, 13 Jan 2007 22:34:11 +0100, "Havel" <[email protected]>
wrote: >> > Jij mag immers ook gratis door de Westerscheldetunnel en over de route >> > du soleil ? >> > >> >> in germany staat dit ook op stapel. > >U bent niet goed geïnformeerd. Voor vrachtwagens bestaat het trouwens al een tijd in Duitsland. -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |