![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb net nog even de grote lijnen van het Vivant programma gelezen en denk persoonlijk dat het programma van Vivant beter aansluit bij dat van Lijst Dedecker dan bij dat van de VLD.
Het zou mijn inziens zeer goed zijn voor beide partijen (Vivant kan blijkbaar toch niets gedaan krijgen bij de VLD). Uiteraard zou ook VLOTT hier nog bij kunnen (als het zich loskoppelt van het VB). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() zullen ze niet doen want bij de vld kunnen ze nog een postje krijgen net als vlott bij het vb al zal hun toegevoegde waarde dalen bij de partijen waar ze nu zitten als jmdd doorgaat met zijn partij.
edit: is het waar dat stemmenkampioen wordt afgevoerd onder politieke druk
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Uiteraard kunnen Vivant en VLOTT een postje krijgen bij hun huidige kartelpartners maar mijn inziens begin je geen nieuwe partij als je je kan vinden in de punten van bestaande partijen die langer bestaan dan jezelf, enkel en alleen om toch maar een postje te pakken via een kartel.
Ik geloof in de ideologie van Duchâtelet & Coverliers en vind persoonlijk dus dat ze hun huidige kartelpartners beter kunnen dumpen zodoende de rechtse socio-economische zaak te steunen en dat kunnen ze best doen door samen te gaan met Lijst Dedecker, die in staat is voldoende media aandacht te verkrijgen om ook effectief resultaat te boeken. Wanneer was de laatste keer dat er nog iemand iets van Vivant vernomen heeft in de mainstream media ? VLOTT moet ook niet teveel media aandacht verwachten. edit: typo Laatst gewijzigd door Percept : 20 januari 2007 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duchatelet is een bijzonder harde tegenstander van het Vl. Belang, ik zie het dus nog niet zo snel gebeuren dat hij met Decker gaat samenwerken.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Vivant houdt er op het vlak van die vreemdelingen en veiligheid extreemlinkse standpunten op na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() in die afwijzing was hij helemaal niet zo duidelijk meer gisteren.
![]() |
![]() |