![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen is een nieuwe babe/actrice rijker.
Dorien Volders. Lekkere madam , lieve snoet, op en top vrouwelijk, met een sex-appeal waar je knieen gaan van knikken. Naar 't schijnt is ze gevraagd voor Wittekerke. Voor mij mag sexy Dorien elke avond op de buis, daar blijf ik voor thuis. Ze is nu al in avant-premiere te bewonderen: http://www.iedereenheefteentalent-bl...x.php?paged=30 2007 kan nu al niet meer stuk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een lelijk wijf...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat luverboi beter wat minder Wittekerke zou drinken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft wel dikke tetten en dat weet ze zelf ook maar al te goed blijkbaar. Daar kan ze natuurlijk ook al een heel eind mee komen. Hier bv.
Maar een "Lekkere madam , lieve snoet, op en top vrouwelijk, met een sex-appeal waar je knieen gaan van knikken" is ze toch niet hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op die site pakt ze direct uit met haar 2 grootste talenten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat "luverboi" de "verleidelijke Dorien Volders" zelf is die zichzelf hier een beetje als koopwaar komt aanbieden. Wat mij betreft mag het kind ook elke avond op de buis, maar ik blijf er alvast niet voor thuis...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Is dat voor Boerin zoekt man ofzo?
Laatst gewijzigd door C uit W : 29 december 2006 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() HAHAHA hoe leuk, een dikkerdje, speel misschien eens eerst een kilo of 10 kilo kwijt en kom dan eens de babe uithangen!
![]() Laatst gewijzigd door Public energy : 29 december 2006 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het juist goed dat ze zou meedoen bij Wittekerke ofzo. Ik ben het beu om altijd van die magere planken te zien. Eindelijk eens een vrouw die er normaal uit ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() idd, kheb ook liever iets met stevige bumpers dan een strijkplank
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk eerder luverboi de loverboy is van Dorien Volders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Anyway... Ze komt van Ham, wat in Limburg ligt, dus het kan geen slechte actrice zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bwa ik denk nu ook niet echt dat Dorien Volders de norm is, maar soit, ik begrijp uw mening wel; wandelende skeletten die op elk moment kunnen neervallen op de catwalk zijn ook verre van mijn ding. Mijn reactie was eerder gericht tegen de bedenkelijke toon en herkomst van deze topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik miss Belgium beauty looks heb maar zo knap is Dorientje inderdaad toch niet.
Als je al de nadruk op je borsten moet leggen om aandacht te krijgen, bevestig je enkel maar dat er verder weinig interessants te vinden is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Overigens moet een aantrekkelijke vrouw inderdaad wel wat meer hebben dan een mooi stel borsten (en dan kun je nog redetwisten over wat mooie borsten zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan genoeg andere manieren om aandacht te trekken. Met je borsten "pronken" is de makkelijkste weg.
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |