![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Vandaag even naar de media markt.
Toevallig had ik een rood hemd aan. Kheb daar bijna 2 stofzuigers verkocht en nen mp3 speler. ![]() Waarom moeten ze daar ook allemaal in een rood hemd lopen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL! Vraag uw uurloon maar!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() de nieuwe topverkoper van mediamarkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Volgende keer een ander hemd aandoen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne goeie!!! hehe
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Vriendin Driewerf
In Corfu zo es een lift versierd dankzij mijn blauw pulleke ... De vrouw in kwestie was reisbegeleidster en droeg ook een blauw pulleke - wel een ander - net zoals al haar collega's ... Toen ze stopte om ons mee te nemen, dacht ze in eerste instantie dat ze te doen had met een collega ![]()
![]() |
#9 |
|
![]() Ik heb een gelijkaardige, nog vreemdere situatie meegemaakt..
Nabij de Franse grens bij Kortrijk is er een gigantische plantenwinkel. We waren in de buurt om wat spullen naar mijn kot te brengen. Mijn ouders, bezeten zoals ze zijn van tuinen, besloten om een bezoekje te brengen aan die winkel. Ik ben er verschillende keren aangesproken door enkele Fransen die vroegen waar zij bepaalde producten konden vinden. Ik heb geen flauw idee waarom, ik had nu niet bepaald de kledij aan om in een plantenwinkel te werken: jeansbroek, zwart metalshirt en een dikke jas bij de hand. Absurd. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 17 januari 2007 om 12:32. |
![]() |
![]() |