![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Volgens sommigen is de kleur van je ogen, haar en bvb sproeten bepaald door een specifiek gen, ook karaktertrekken zouden daardoor bepaald worden. Volgens een Nederlandse minister missen moslims het "tollerantie" gen. En wie ben ik om een minister tegen te spreken.
Meer info op http://soswatch.typepad.com/soswatch/ Als ik dat hier plaats krijg ik weer strafpunten. PS: moderator ik wist niet of ik het in het maatschappelijk onderdeel moest plaatsen of hier. maar vermits dat het over een zonevreemde religie gaat heb ik het hier maar gezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het kan niet duidelijker gezegd worden dan zo :
Islam : ![]() Islam : *knip* Waarom? Omdat ze Christen was. Zulke foto's zet je maar achter een link zodat niet iedereen ze moet bekijken. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() euh kan dergelijke foto wel op dit forum :s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het zou beter zijn als die foto's niet bestonden. Dan zou niemand ze moeten zien. Maar ze bestaan. En ze duiden op feiten die gebeurd zijn.
Feiten mogen nooit genegeerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Die foto is afschuwelijk! Maar ook de realiteit is afschuwelijk. Spijtig dat er stromingen bestaan in dit land die dat soort "stromingen" knuffelen en vertroetelen.
Maar om over de topic verder te gaan, kan dit soort gedrag in de genen zitten? Kan je ermee geboren worden? Is dit zoiets als de Schotse rosse, de Hollandse witte met een paardengebit, zoals de Vlaamse boeren patattenneus of de Waalse corruptie..... enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Dit is simpelweg een vertalingsfout van die Braziliaanse krant.
Bot had het over "in de genen zitten" en dat heeft niets met daadwerkelijke genen te maken. Onhandig misschien, maar ook niet meer dan dat.
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij wil "in de genen zitten" zeggen dat het aangeboren is. Laatst gewijzigd door Truder : 22 januari 2007 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Uiteraard is islam niet aangeboren. Gelukkig maar. In de genen zitten is een uitdrukking.
Daarom ook dat moslims alvast geen "ras" zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat zijn ze volgens jou ???
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Een geloofsgroep misschien?
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Uiteraard. De echte vraag is daarmee natuurlijk gereduceerd tot "wat geloven ze" ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Antwoord eens op deze vraag !
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() Dien minister mag voor mn part zn eigen genen ies onderzoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Mensen die goed kunnen doen. Mensen die beter kunnen dan "ongelovigen" bij de duizenden uitmoorden. Mensen die kunnen helpen bouwen in plaats van ... wel ...
![]() Mensen die hadden kunnen meebouwen aan de torens, en daardoor een leven, en een familie hadden kunnen grootbrengen. Mensen die dit klaarspelen in plaats van te moorden : ![]() Laatst gewijzigd door tomcpp : 23 januari 2007 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() En wat zijn die mensen volgens jou ??
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Mensen die zouden kunnen bouwen aan een betere wereld in plaats van hem wild neer te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Dus wij zijn volgens jou mensen die de wereld willen opbouwen, nou dat is nog niet een slechte idee !
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Neen jullie zijn mensen die de wereld neerhalen. Zoals iedereen elke dag op het nieuws ziet. Jullie vechten, jullie vernietigen.
Laatst gewijzigd door tomcpp : 23 januari 2007 om 18:54. |
![]() |
![]() |