![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het valt op dat het aantal negers in Vlaanderen en in Europa vooral de laatste jaren sterk gestegen is en helaas blijft stijgen. Dat de islam een groot gevaar vormt voor het Westen is algemeen geweten. Hierdoor dreigt echter een ander probleem enigszins in de schaduw te belanden, nl. het probleem van de negrisering van onze maatschappij.
Bent u van oordeel dat het gevaar van de negrisering van onze maatschappij onderschat wordt ? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: Wanneer is een huidskleur een probleem voor de maatschappij ? Ik kan nog begrijpen dat je bang bent van de "islaam" maar van een mens met een andere huidskleur als een probleem bestempelen gaat voor mij echt te ver !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 januari 2007 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Amai, na de Joden... de negers!
Laat ik zeggen dat de tolerantiedrempel bij immigratie hoger ligt naarmate de verschillen groter zijn. Bij Afrikanen ligt die drempel voor de meeste Vlamingen dus een pak hoger dan in het geval van immigratie door pakweg Polen of Spanjaarden. Het lijkt er inderdaad sterk op dat de egalitaristen streven naar mulatisering, remember hun zo geprezen melting pot. |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 |
|
![]() Ik heb vooral schrik dat mijn blonde vriendin met zo'n neger aan de haal gaat.
Hier in Leuven is er zo'n salsa-café waar al die negers rondhangen. Ze is daar al een paar keer naar toe willen gaan, omdat ze het beu is elk weekend met mij in "Den Bruine Vlaeminck" naar de voetbal te kijken. Ik heb haar al een paar keer flink laten voelen dat ze er niet moet aan denken ooit in een straal van 10 meter rond zo'n zwart negermens te komen. Als ze dat doet, is het af. Ik ben 1.80m en weeg 95kg. Die negers zijn allemaal 1.90 en slank, en die hebben gerief enzo. Ik vertrouw mijn vriendin voor gene second. Wij blijven in Den Bruine Vlaeminck zitten. Voor altijd. Schluss damit. Laatst gewijzigd door C2C : 17 januari 2007 om 21:58. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En mocht het zijn dat ze afgesnoept wordt door zo ene dan wil dat zeggen dat ze het toch ooit zou doen. En niet alleen bij zo een zwarte medemens.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of zoals u dat zo mooi weet te verwoorden 'mulatisering' ( ![]() ![]() "Wat nu gezongen ?" Laatst gewijzigd door djimi : 17 januari 2007 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() vertaling: haal de Nurenbergse rassenwetten maar van onder het stof!
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() sorry, verkeerde link blijkbaar, van de ene topic naar de andere...
Laatst gewijzigd door lantjes : 18 januari 2007 om 13:22. |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jawadde, het gevaar van de negerisering...
![]() Het woord negerisering was zelfs nog niet in me op gekomen. Aan welk gevaar denken jullie specifiek ? Verder: zwart Afrika is groot, en telt dus ook veel verschillende culturen, alle negers op één hoop gooien is nogal dom. Als dit gewoon neerkomt op de huidskleur is het al helemaal te gek om los te lopen. Het Vlaams Belang op zijn breedst...
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wanordelijk: dat gaat een enorm gròte hoop zijn.
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom is mijn reactie op lincoln's post over het knuffelbeleid verwijderd, terwijl de uitspraken vd 'minister van agitatie' hier wel blijven staan?
|
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Aan alle linkse kameraden: als alle beschavingen evenwaardig zijn, moet men ook respect opbrengen voor de koppensnellers van Papoea-Nieuw-Guinea.
U doet maar. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zo heb je bv. perfect democratische "gekleurden" in oa. Amerika(Rice, Obama,...) en blanke dictators in het Oosten(Belarus, Rusland,...)
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen, als wij aan het beleid komen zal er een verbod komen op rassenvermenging, zullen half-bloedjes van de IJzertoren gegooid worden en zullen onmensen die met een ander ras aan de haal willen het grondgebied worden uitgezet.
Zo, nu hoort u het eens van iemand die onomfloerst het VB-programma uit de doeken doet... tevreden nu? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() mijnheer De Man, als men hier al uw ontwijkende en nietszeggende antwoorden leest, dan zou men idd. meer respect krijgen voor de koppensnellers van Papoea-Nieuw-Guinea dan voor... .
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() neen, maar ik kies ook niet voor De Man. die trouwens hier op het forum uitblinkt door zijn nietszeggende antwoorden en meestal niet verder raakt dan wat gezever over linkse kameraden of zo.
|
![]() |