![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() En stoppen ze er gelijk een bos veren in?
Ik denk het wel. Ik verwacht niet anders. Strax op Nederland 1 om 23.00 |
![]() |
#2 |
|
![]() "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > En stoppen ze er gelijk een bos veren in? > > Ik denk het wel. Ik verwacht niet anders. > > Strax op Nederland 1 om 23.00 > Tsja die Kok. Ook al stem ik al mijn levenlang PvdA, ik heb dat figuur zien degraderen van een quasi-bewogen vakbondsman tot een permanent-sjacherijnige, immer-onvergelijkte landsbestuurder. Ach, eigenlijk is ie niet zoveel veranderd. Het laatste wat ik me van hem weet te herinneren is zijn zure smoel en de uitspraak "Wat nou weer" toen ie zijn tuintje stond te harken na de val van zijn laatste kabinet. |
![]() |
#3 |
|
![]() "Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht news: > Tsja die Kok. Ook al stem ik al mijn levenlang PvdA, ik heb dat figuur > zien degraderen van een quasi-bewogen vakbondsman tot een > permanent-sjacherijnige, immer-onvergelijkte landsbestuurder. Je wilt mij nou toch niet wijsmaken dat je echt geloofd hebt in de pose van Wim Kok als betrokken vakbondsman?! Dit soort mensen proberen altijd om zich als leider meester te maken van groepen ontevreden, rancuneuze onnozele stumpers uit het voetvolk, om daarna zichzelf elitair te parachuteren in een comfortable sociaal maatschappelijke positie bij de voormalige klassevijanden. Wim Kok, Wim Meijer, Hans Pont, Harry van der Berg, de PvdA is vergeven met dit soort types. Lees het boekje "Animal Farm" maar eens ter illustratie. |
![]() |
#4 |
|
![]() Hieke schreef: > "Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht news: > > Tsja die Kok. Ook al stem ik al mijn levenlang PvdA, ik heb dat figuur > > zien degraderen van een quasi-bewogen vakbondsman tot een > > permanent-sjacherijnige, immer-onvergelijkte landsbestuurder. > > Je wilt mij nou toch niet wijsmaken dat je echt geloofd hebt in de pose van > Wim Kok als betrokken vakbondsman?! > Dit soort mensen proberen altijd om zich als leider meester te maken van > groepen ontevreden, rancuneuze onnozele stumpers uit het voetvolk, om daarna > zichzelf elitair te parachuteren in een comfortable sociaal maatschappelijke > positie bij de voormalige klassevijanden. > Wim Kok, Wim Meijer, Hans Pont, Harry van der Berg, de PvdA is vergeven met > dit soort types. En allemaal gestudeerde rijkeluiszoontjes net als vakbondsintellectueeltje Rosenmöller. In onvervalst plat Schiedams, of wat daar voor moet doorgaan, de arrebeiders voorgaan in een demonstratie. Ik zie het nog zo voor me, werkelijk zum kotzen. Die andere rijkeluiszoon is er overigensd binnenkort geweest, Fidel komt niet meer terug die arrogante despoot. En zo zijn de meeste voorgangers van de linxe kerk; rijk, verwent, verveeld, lui, nemen hun verantwoordelijkheid nooit, het is altijd een ander z'n schuld als de boel fout loopt en het nepotisme druipt er vanaf. > Lees het boekje "Animal Farm" maar eens ter illustratie. Het brengt die parasieten alleen maar op ideeën. Dit is hetzelfde volk wat Hitler aan de macht heeft gebracht. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Hieke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht news: >> Tsja die Kok. Ook al stem ik al mijn levenlang PvdA, ik heb dat figuur >> zien degraderen van een quasi-bewogen vakbondsman tot een >> permanent-sjacherijnige, immer-onvergelijkte landsbestuurder. > > Je wilt mij nou toch niet wijsmaken dat je echt geloofd hebt in de pose > van Wim Kok als betrokken vakbondsman?! Goed lezen Hieke > Dit soort mensen proberen altijd om zich als leider meester te maken van > groepen ontevreden, rancuneuze onnozele stumpers uit het voetvolk, Die hebben ook niet veel aan jouw vertegenwoordigers om daarna > zichzelf elitair te parachuteren in een comfortable sociaal > maatschappelijke positie bij de voormalige klassevijanden. > Wim Kok, Wim Meijer, Hans Pont, Harry van der Berg, de PvdA is vergeven > met dit soort types. Tsja, macht corrumpeert leerde mijn geschiedenisleraar ons al. Een beetje vuile handen maken is in de politiek welhaast onvermijdelijk. > Lees het boekje "Animal Farm" maar eens ter illustratie. > Das geen boekje, das een roman van formaat. |